Umiejętności
Prowadzenie szkoleń
Odporność na stres
Prawo jazdy kat B
wysoka kultura osobista
dobra organizacja pracy
odpowiedzialność za powierzone zadania
Pakiet MS Offiece
Efektywność Sprzedaży
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
konsekwencja w działaniu i dążeniu do celu
Zaangażowanie w wykonywaną pracę
prowadzenie szkoleń i warsztatów
łatwość w nawiazywaniu współpracy i kontaktów z ludźmi
znajomość nowoczesnych technik sprzedaży i obsługi klienta
współpraca z ludźmi, umiejętności komunikacyjne
Umiejętności negocjacyjne i skutecznej sprzedaży
Świetna współpraca w grupie
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
Uzyskanie licznych wyróżnień według kryteriów takich jak min : wzrost marży gms w stosunku do budżetu, udział klientów e-commerce, ilość sprzedawanego asortymentu - brandy, ilość aktywnych klientów, zadania sprzedażowe na konkretne produkty.
- budowanie i utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z klientami
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- doradztwo produktowe i kompleksowa obsługa zamówień
- prowadzenie negocjacji handlowych oraz sprzedaży produktów
- przygotowanie umów, ofert cenowych i koorydonowanid ich realizacji
- monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczących segmentu i nie tylko, działań konkurencji i wyniki własnego produktu
- wprowadzanie na rynek i promowanie nowej marki
- wdrażanie i kontrolowanie polityki cenowej danego produktu
- analizowanie raportów sprzedaży, monitorowanie wielkości sprzedaży
- monitorowanie stanów magazynowych
- kontrola spływu należności
- prowadzenie szkoleń produktowych
- budowanie i utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z klientami
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- doradztwo produktowe i kompleksowa obsługa zamówień
- prowadzenie negocjacji handlowych oraz sprzedaży produktów
- przygotowanie umów, ofert cenowych i koorydonowanid ich realizacji
- monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczących segmentu i nie tylko, działań konkurencji i wyniki własnego produktu
- wprowadzanie na rynek i promowanie nowej marki
- wdrażanie i kontrolowanie polityki cenowej danego produktu
- analizowanie raportów sprzedaży, monitorowanie wielkości sprzedaży
- monitorowanie stanów magazynowych
- kontrola spływu należności
- prowadzenie szkoleń produktowych
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Multimedia Polska S.A. / (do sierpnia 2005 Multimedia Polska Sp. z o. o. )
- bezpośrednia obsługa klientów indywidualnych i biznesowych - sprzedaż usług
- zawieranie umów, przyjmowanie zgłoszeń awarii, przeprowadzanie procedur windykacyjnych
- analizowanie i weryfikowanie stanu bieżących zadłużeń klientów
- prowadzenie korespondencji z klientami
- organizowanie pracy serwisu technicznego oraz firm podwykonawczych w zakresie usuwania usterek, nowych montaży
- od 01.03.2007 - ekspert przy wdrażaniu nowego systemu bilingowego TYTAN
- prowadzenie działu reklamacji - Szczecin, Stargard
- sporządzanie pełnej dokumentacji łącznie z odpowiednimi analizami z poszczególnych działów
- utrzymywywanie kontaktów z klientami biznesowymi i indywidualnymi
- zawieranie umów, przyjmowanie zgłoszeń awarii, przeprowadzanie procedur windykacyjnych
- analizowanie i weryfikowanie stanu bieżących zadłużeń klientów
- prowadzenie korespondencji z klientami
- organizowanie pracy serwisu technicznego oraz firm podwykonawczych w zakresie usuwania usterek, nowych montaży
- od 01.03.2007 - ekspert przy wdrażaniu nowego systemu bilingowego TYTAN
- prowadzenie działu reklamacji - Szczecin, Stargard
- sporządzanie pełnej dokumentacji łącznie z odpowiednimi analizami z poszczególnych działów
- utrzymywywanie kontaktów z klientami biznesowymi i indywidualnymi
Referent ds. Obsługi Klienta
Telenet Sp. z o. o.
- telefoniczne przyjmowanie zleceń, kompleksowa obsługa klienta ( call center )
- monitorowanie wykonania zleceń przez inne działy
- współudział w procesie windykacji
- prowadzenie archiwum dokumentacji umów
- rejestrowanie i weryfikowanie wniosków klientów
- monitorowanie wykonania zleceń przez inne działy
- współudział w procesie windykacji
- prowadzenie archiwum dokumentacji umów
- rejestrowanie i weryfikowanie wniosków klientów
Pracownik Centrum Obsługi Klienta/ Call Center
- kompleksowa obsługa telefoniczna klienta
- aktywna sprzedaż usług
- Obsługa Działu Reklamacji - klienci indywidualni i biznesowi
- prowadzenie rejestrów dokumentacji, udział w procedurze windykacyjnej
- wdrażanie na rynek nowych produktów i usług
- aktywna sprzedaż usług
- Obsługa Działu Reklamacji - klienci indywidualni i biznesowi
- prowadzenie rejestrów dokumentacji, udział w procedurze windykacyjnej
- wdrażanie na rynek nowych produktów i usług
Projekty
wdrożenie nowego systemu w Firmie
- szkolenia dla użytkowników końcowych z obsługą nowego systemu bilingowego,
- po zakończeniu wdrożenia systemu eksperci będą wspomagać proces pomocniczy, korekty błędów i zmian w systemie w oparciu o funkcjonalność HELPDESK,
- testowanie wyników migracji,
od 01.03.2007 – zostałam wytypowana do współpracy w ramach trwającego wdrożenia nowego systemu bilingowego jako ekspert.
Zakres obowiązków
- praca nad testami akceptacyjnymi i weryfikacja danych, - szkolenia dla użytkowników końcowych z obsługą nowego systemu bilingowego,
- po zakończeniu wdrożenia systemu eksperci będą wspomagać proces pomocniczy, korekty błędów i zmian w systemie w oparciu o funkcjonalność HELPDESK,
- testowanie wyników migracji,
Szkolenia i kursy
Zarządzanie stresem - Door Poland Sp. z o.o.
Negocjacje w relacjach biznesowych - Door Poland Sp. z o.o.
Customer Centered Selling - Door Poland Sp. z o.o.
Certyfikat ukończenia Szkolenia PFS Personal Trainer
Szkolenie produktowe z zakresu papierów offsetowych organizowane przez IP Kwidzyn
Organizacja pracy. Metody pracy z klientem wg standardów Lyreco
Standardy obsługi i techniki sprzedaży
Negocjacje w relacjach biznesowych - Door Poland Sp. z o.o.
Customer Centered Selling - Door Poland Sp. z o.o.
Certyfikat ukończenia Szkolenia PFS Personal Trainer
Szkolenie produktowe z zakresu papierów offsetowych organizowane przez IP Kwidzyn
Organizacja pracy. Metody pracy z klientem wg standardów Lyreco
Standardy obsługi i techniki sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inne
Zainteresowania
Gotowanie - prowadzenie bloga kulinarnego, rower, siłownia, basen i aktywne formy spędzania czasu.
Inne
Merytoryczne:
Realizowanie strategii sprzedaży
Nowoczesne techniki sprzedaży
Umiejętne prowadzenie prezentacji produktów i usług
Sporządzanie ofert, raportów i analiz
Ukierunkowanie na potrzeby klienta
Skuteczne negocjacje handlowe
Budowanie relacji z klientami indywidualnymi i biznesowymi
Interpersonalne:
Współpraca w zespole
Łatwość nawiązywania relacji
Efektywna komunikacja
Konsekwencja w działaniu
Bardzo dobra organizacja pracy
Odporność na stres
Odpowiedzialność i zaangażowanie
Wysoka kultura osobista
IT / Pozostałe:
Pakiet MS Office
Prawo jazdy kat. B
Realizowanie strategii sprzedaży
Nowoczesne techniki sprzedaży
Umiejętne prowadzenie prezentacji produktów i usług
Sporządzanie ofert, raportów i analiz
Ukierunkowanie na potrzeby klienta
Skuteczne negocjacje handlowe
Budowanie relacji z klientami indywidualnymi i biznesowymi
Interpersonalne:
Współpraca w zespole
Łatwość nawiązywania relacji
Efektywna komunikacja
Konsekwencja w działaniu
Bardzo dobra organizacja pracy
Odporność na stres
Odpowiedzialność i zaangażowanie
Wysoka kultura osobista
IT / Pozostałe:
Pakiet MS Office
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Sport moim życiem.
Aktywność w naszym życiu - sport, rozrywka, kształtowanie naszej osobowości. Sport w ujęciu całościowym, rozwój intelektualny, dążenie do poszerzenia horyzontów.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.