Hubert Zieliński

Hubert Zieliński

.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

B2B Komunikatywność Sprzedaż bezpośrednia Ekonomika Szkolenia pracowników Negocjacje Zarządzanie Sprzedażą Partnerstwo strategiczne Zarządzanie zespołem Prawo jazdy kat B Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Działu Sprzedaży i Rekrutacji
Dolnośląska Szkoła Wyższa z siedzibą we Wrocławiu
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Menedżer Projektu
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Zarządzanie Projektem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; poddziałanie 2.1.1. Rozwój kapitału ludzkiego przedsiębiorstw.
Kontakt z Instytucją Pośredniczącą (PARP - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości) w sprawach realizacji projektu. Prowadzenie Biura Projektu. Nadzór nad postępem rzeczowym i finansowym i nad rekrutacją uczestników projektu. Przygotowanie i ostateczna akceptacja wzoru dokumentów rekrutacyjnych. Współpraca z księgową projektową. Przygotowanie części rzeczowej wniosku o płatność (złożonych 6 wniosków o płatność - wszystkie zaakceptowane). Kontrola realizacji budżetu i harmonogramu projektu. Realizacja promocji projektu. Przeprowadzenie rozeznań rynku i zapytania ofertowego na usługi w ramach projektu. Koordynacja pracy zespołu projektowego.
Wprowadzanie i aktualizowanie harmonogramów zajęć w systemie LSI9. Koordynacja działań zespołu projektowego w trakcje trwania kontroli zewnętrznej projektu zleconej przez Instytucję Pośredniczącą.
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Dyrektor działu sprzedaży osobistej
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Koordynacja, zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż produktów premium dla klientów firmowych na rynku dolnośląskim, lubuskim i opolskim. Tworzenie baz klientów firmowych, analiza potrzeb potencjalnych klientów, przygotowywanie dopasowanych ofert. Projektowanie kampanii marketingowych pod klienta firmowego, instytucjonalnego. Tworzenie i przygotowywanie umów handlowych oraz koordynacja procesu ich realizacji. Negocjacje dotychczasowych umów handlowych.
Dbanie o wysoką jakość sprzedaży, sprawną i rzetelną obsługę potencjalnych jak i obecnych klientów firmowych. Obsługa strategicznych klientów grupy Wyższych Szkół Bankowych w Polsce.
Raportowanie z podejmowanych działań i odpowiedzialność za realizację planu sprzedażowego. Projektowanie i negocjacje budżetu działu. Konsulting w zakresie systemu CRM dla sprzedaży produktów edukacyjnych w biznesie.
Konsulting w zakresie tworzenia analogicznych struktur sprzedażowych w pozostałych Wyższych Szkołach Bankowych w Polsce.
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Zastępca Dyrektora Biura Informacji i Rekrutacji
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Organizacja nowych stanowisk pracy i szkolenie nowych pracowników. Koordynacja pracy zespołu obsługującego klientów indywidualnych. Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta. Tworzenie baz dla kampanii telemarketingowych.

Zaprojektowanie i utworzenie Działu Sprzedaży Osobistej w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Rekrutacja pracowników na stanowiska sprzedawców (doradców mobilnych). Koordynacja, zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż produktów premium dla klientów firmowych. Tworzenie baz klientów firmowych, analiza potrzeb potencjalnych klientów, przygotowywanie dopasowanych ofert. Projektowanie kampanii marketingowych pod klienta firmowego, instytucjonalnego. Tworzenie i przygotowywanie umów handlowych oraz koordynacja procesu ich realizacji.
Dbanie o wysoką jakość sprzedaży, sprawną i rzetelną obsługę potencjalnych jak i obecnych klientów firmowych.
Raportowanie z podejmowanych działań i wypracowanie podwalin pod projekt planu sprzedażowego.
Konsulting w zakresie tworzenia analogicznych struktur sprzedażowych w pozostałych Wyższych Szkołach Bankowych w Polsce.
Logo
Praktykant
Staż, praktyka pośrednictwa w obrocie nieruchomościami
Praktyczne przygotowanie do zawodu licencjonowanego pośrednika w obrocie nieruchomościami.
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Zastępca Kierownika Biura Informacji i Rekrutacji
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Zarządzaniem podległym zespołem; przygotowanie procesu rekrutacji; monitorowanie, kontrolowanie przebiegu rekrutacji dla studiów II stopnia i studiów podyplomowych. Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta. Budowanie baz dla celów telemarketingowych. Współtworzenie kampanii marketingowych dla studiów podyplomowych.
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Administrator Bezpieczeństwa Informacji
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Przygotowanie i wdrożenie polityki ochrony danych osobowych w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu i w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu Wydziale Ekonomicznym w Opolu. Koordynacja procesu zarządzania danymi osobowymi w uczelni.
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Asystent specjalisty ds. Finansowych w wymiarze 1/2 etatu
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Praca przy realizacji projektu realizowanego w ramach Priorytetu IV, Poddziałania 4.1.1.
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Pracownik Administracyjny w wymiarze 1/2 etatu
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Praca przy realizacji projektu realizowanego w ramach Priorytetu IV, Poddziałania 4.1.1.
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Starszy specjalista ds. rekrutacji
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Obsługa, rekrutacja kandydatów na studia II stopnia i studia podyplomowe. Zarządzanie zespołem pracowników rekrutujących na wymienione powyżej produkty. Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta indywidualnego. Projektowanie i wdrażanie systemów rekrutacji internetowej dla studiów realizowanych z środków Unii Europejskiej.
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Referent w Biurze Informacji i Rekrutacji
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Rekrutacja i obsługa kandydatów na studia II stopnia i studia podyplomowe. Zarządzanie zespołem rekrutacyjnym na wymienione produkty.
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Referent w Biurze Informacji i Rekrutacji - umowa zlecenie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Rekrutacja i obsługa kandydatów na studia I stopnia.
Logo
Sprzedawca
Polusa Sp. zo.o
Sprzedaż elektroniki w sklepie techmarket.pl

Szkolenia i kursy

Czerwiec 2004r. - trening "Career Manager"
Październik 2004r. - szkolenie z zakresu autoprezentacji oraz wystąpień publicznych poziom podstawowy
Kwiecień 2006r. - szkolenie z zakresu autoprezentacji oraz wystąpień publicznych poz. zaawansowany
Luty 2007r. - szkolenie "Doskonała obsługa klienta" - organizator OPTA
Grudzień 2008r. - szkolenie "Skuteczny telemarketing" - organizator Adviser
Marzec 2009r. - szkolenie "Skuteczna sprzedaż oferty edukacyjnej - poziom zaawansowany" - organizator FALCO grupa doradczo-szkoleniowa
Październik 2012r. - szkolenie "pozyskiwanie i sprzedaż dla klienta biznesowego" - organizator SK training
Marzec 2013r. - szkolenie "Celujący menadżer" - organizator WSB we Wrocławiu, trener Agnieszka Maziarz-Lipka
Maj 2013 - szkolenie "Savoir vivre w biznesie" - organizator Pasja, trener Wojciech Grzybowski
Styczeń 2015 - szkolenie "Jak sprzedawać i zarządzać sprzedażą" - TEB Akademia - trener Wojciech Grzybowski

Edukacja

Logo
Menedżerskie, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Pośrednictwo w Obrocie Nieruchomościami, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Finanse i Rachunkowość, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Finanse i Bankowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Sporty rowerowe (MTB), motoryzacja, fotografia, gotowanie.