Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Call Center
• Planowanie działań i zasobów w ramach powierzonych projektów;
• Prowadzenie dokumentacji projektów;
• Nadzorowanie stopnia realizacji powierzonych zadań;
• Przygotowanie cyklicznych raportów dla zleceniodawców;
• Dbanie o realizację wyznaczonych celów zarówno ilościowych jak i jakościowych;
• Rekrutacja oraz selekcja pracowników;
• Szkolenie oraz indywidualny coaching konsultantów;
• Tworzenie oraz optymalizacja procedur.
• Prowadzenie dokumentacji projektów;
• Nadzorowanie stopnia realizacji powierzonych zadań;
• Przygotowanie cyklicznych raportów dla zleceniodawców;
• Dbanie o realizację wyznaczonych celów zarówno ilościowych jak i jakościowych;
• Rekrutacja oraz selekcja pracowników;
• Szkolenie oraz indywidualny coaching konsultantów;
• Tworzenie oraz optymalizacja procedur.
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Akustyczne książki
Grupa dla osób zainteresowanych audiobookami, e-bookami a także prasą cyfrową. Tutaj będą zamieszczone informacje o nowościach oraz promocjach.