Umiejętności
Trudne sytuacje
obsługa komputera
chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Konsekwencja w działaniu
samodzielność w działaniu i łatwość nawiązywania kontaktów
Umiejętności komunikacyjne
Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Otwartość na zmiany
przyswajanie informacji, zdobywanie wiedzy oraz szybkie uczenie się
odnajdywanie się w nowych sytuacjach
Praca z trudnym klientem
Rzetelność, punktualność i odpowiedzialność
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta
Obsługa klienta prywatnego oraz biznesowego polegającą identyfikacji klienta oraz pozyskaniu informacji odnosnie problemu i natychmiastowej pomocy lub jezeli nie jest to mozliwe/skuteczne zpisania raportu oraz podjeciu niezbednych czynnosci aby odpowiednie struktury mogły jak najszybciej rozwiazac ten problem. Dodatkowo spelnialem tez czynnosci weryfikujace dzialania innych struktur oraz pracowników i jezeli byla taka koniecznosc podejmowalem interwencje w celu zwrocenia uwagi na bledy lub uchybienia zainstniale w calym procesie.
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kat. B
Kfalfikacje zawodowe E.06 oraz E. 20
Uprawnienia SEP
Obsluga srodowiska AutoCad
Kfalfikacje zawodowe E.06 oraz E. 20
Uprawnienia SEP
Obsluga srodowiska AutoCad
Specjalizacje
Marketing
Marketing bezpośredni
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Zainteresowania
Sztuka, literatura, moda, Nowoczesne technologie IT i SI, polityka globalna, rozwój cywilizacyjny oraz zagrożenia będące następstwem, wyzwania cywilizacyjne, rozwoj osobisty, doskonalenie umiejętności