Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
PH
- Opieka nad bazą Klientów na powierzonym rynku - region mazowiecki (m. in sklepy Piotr i Paweł, Alma, Bomi, Stokrotka, sklepy detaliczne, sklepy specjalistyczne), sporządzanie zamówień, rozwój sprzedaży, wprowadzanie i egzekucja promocji centralnych i lokalnych, współpraca z hurtem i podhurtem;
- wprowadzanie do bazy nowych Klientów, zatowarowanie i kontrola nad ustawieniem produktów (specyficzne reguły i standardy ustawienia);
- dbanie o ogólny wizerunek Nutricia Polska, marki Bebilon, Bebiko, Bobovita;
- wprowadzanie nowych produktów na rynek, wsparcie materiałami POS, szkolenia personelu sklepów
- sporządzanie raportów sprzedaży, raportów promocji, raportów wprowadzenia materiałów marketingowych
- wprowadzanie do bazy nowych Klientów, zatowarowanie i kontrola nad ustawieniem produktów (specyficzne reguły i standardy ustawienia);
- dbanie o ogólny wizerunek Nutricia Polska, marki Bebilon, Bebiko, Bobovita;
- wprowadzanie nowych produktów na rynek, wsparcie materiałami POS, szkolenia personelu sklepów
- sporządzanie raportów sprzedaży, raportów promocji, raportów wprowadzenia materiałów marketingowych
Regionalny Koordynator Sprzedaży
- pozyskiwanie i pielęgnowanie pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi Samsung Electronics w branży tele - kom;
- systematyczne wizyty w punktach operatorskich i Open Marketowych na podległym terenie (mazowieckie);
- wpółpraca z biurami biznesowymi operatorów sieci komórkowych;
- wsparcie sprzedaży (szkolenia produktowe, prezentacje, materiały marketingowe, ekspozycja)
- systematyczne raportowanie akcji/reakcji rynku telekomunikacji mobilnej
- uczestnictwo w wystawach, eventach i wydarzeniach kulturalnych wpieranych przez Samsung Electronics (współpraca z agencjami marketingowymi/reklamowymi)
- budowanie świadomości marki, dbanie o jej wizerunek i widoczność
- 95 % czasu pracy w terenie
- systematyczne wizyty w punktach operatorskich i Open Marketowych na podległym terenie (mazowieckie);
- wpółpraca z biurami biznesowymi operatorów sieci komórkowych;
- wsparcie sprzedaży (szkolenia produktowe, prezentacje, materiały marketingowe, ekspozycja)
- systematyczne raportowanie akcji/reakcji rynku telekomunikacji mobilnej
- uczestnictwo w wystawach, eventach i wydarzeniach kulturalnych wpieranych przez Samsung Electronics (współpraca z agencjami marketingowymi/reklamowymi)
- budowanie świadomości marki, dbanie o jej wizerunek i widoczność
- 95 % czasu pracy w terenie
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.