Hanna Łuczak
specjalista ds marketingu, kierownik działu handlowego, asystent administracji
Poznań,
wielkopolskie
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
asystent administracji (bezpośrednia podległość prezesowi zarządu)
- doradztwo Zarządowi Spółki w zakresie wytyczania kierunków rozwoju firmy i usprawnienia jej funkcjonowania;
- stworzenie regulaminu organizacyjnego i funkcjonalnych zakresów obowiązków.
- stworzenie regulaminu organizacyjnego i funkcjonalnych zakresów obowiązków.
kierownik biura
Quality Progress
- całość prac organizacyjnych i koordynowanie prac wykonawczych związanych z efektywnym funkcjonowaniem biura, świadczącego szeroki zakres usług doradczych z różnych dziedzin;
- koordynowanie całości prac związanych z opracowywaniem dla firm z sektora MSP wniosków o dofinansowanie z funduszy unijnych.
- koordynowanie całości prac związanych z opracowywaniem dla firm z sektora MSP wniosków o dofinansowanie z funduszy unijnych.
kierownik działu handlowego
PTS Marmat sp. z o.o.
- stworzenie profesjonalnej struktury pionu marketingu i sprzedaży; rekrutacja przedstawicieli regionalnych; wytyczanie obszarów działań i nadzór na ich pracą;
- zwiększenie obrotów firmy o 80%, dzięki wdrożeniu i wypromowaniu nowego produktu;
- stworzenie programu umów partnerskich z sieciami hurtowymi;
- podpisanie 6 umów z największymi sieciami hurtowymi w branży elektrotechnicznej;
- zbudowanie wizerunku prężnego producenta wyrobów elektroinstalacyjnych z tworzyw sztucznych.
- zwiększenie obrotów firmy o 80%, dzięki wdrożeniu i wypromowaniu nowego produktu;
- stworzenie programu umów partnerskich z sieciami hurtowymi;
- podpisanie 6 umów z największymi sieciami hurtowymi w branży elektrotechnicznej;
- zbudowanie wizerunku prężnego producenta wyrobów elektroinstalacyjnych z tworzyw sztucznych.
specjalista ds. marketingu strategicznego
PUP SPIN S.A.
- modelowanie strategii działania firmy m. in. w zakresie koncepcji nowych produktów (np. rozdzielnic modułowych typu MASTERBLOC);
- tworzenie długookresowych business planów wspólnie z Zarządem Spółki oraz rocznych planów marketingowych;
- opieka nad przedstawicielami techniczno - handlowymi na terenie całego kraju, egzekwowanie sprawozdań z działalności;
- korespondencja handlowa z głównym udziałowcem niemieckim - firmą HENSEL;
- aktywne uczestnictwo w comiesięcznych spotkaniach z Zarządem Spółki Hensel w celu wytyczenia kierunków rozwoju firmy (wykorzystywanie różnych technik prezentacyjnych np. burzy mózgów).
Kluczowe osiągnięcia:
- stworzenie profesjonalnej analizy rynku urządzeń sterowniczych i konkurencji, do tej pory zlecano ją firmom zewnętrznym;
- stworzenie w całości regulaminu organizacyjnego dla PUP SPIN S.A. i zakresów obowiązków dla wszystkich stanowisk w firmie - od szeregowego pracownika do dyrektora.
specjalista ds. badań rynku i promocji wyrobów
Zakres obowiązków:
- monitoring rynku i konkurencji;
- współpraca z biurami projektów i ich agitowanie;
- organizowanie prezentacji technicznych dla klientów z zewnątrz i biur projektów;
- projektowanie reklam, tablic, ogłoszeń prasowych;
- zapewnienie materiałów reklamowych.
specjalista ds. marketingu
Zakres obowiązków:
- tworzenie bazy danych w zakresie ofert, klientów, rynku, dokumentacji;
- opracowywanie zaproszeń do współpracy;
- tworzenie długookresowych business planów wspólnie z Zarządem Spółki oraz rocznych planów marketingowych;
- opieka nad przedstawicielami techniczno - handlowymi na terenie całego kraju, egzekwowanie sprawozdań z działalności;
- korespondencja handlowa z głównym udziałowcem niemieckim - firmą HENSEL;
- aktywne uczestnictwo w comiesięcznych spotkaniach z Zarządem Spółki Hensel w celu wytyczenia kierunków rozwoju firmy (wykorzystywanie różnych technik prezentacyjnych np. burzy mózgów).
Kluczowe osiągnięcia:
- stworzenie profesjonalnej analizy rynku urządzeń sterowniczych i konkurencji, do tej pory zlecano ją firmom zewnętrznym;
- stworzenie w całości regulaminu organizacyjnego dla PUP SPIN S.A. i zakresów obowiązków dla wszystkich stanowisk w firmie - od szeregowego pracownika do dyrektora.
specjalista ds. badań rynku i promocji wyrobów
Zakres obowiązków:
- monitoring rynku i konkurencji;
- współpraca z biurami projektów i ich agitowanie;
- organizowanie prezentacji technicznych dla klientów z zewnątrz i biur projektów;
- projektowanie reklam, tablic, ogłoszeń prasowych;
- zapewnienie materiałów reklamowych.
specjalista ds. marketingu
Zakres obowiązków:
- tworzenie bazy danych w zakresie ofert, klientów, rynku, dokumentacji;
- opracowywanie zaproszeń do współpracy;
kierownik działu zapewnienia jakości i marketingu
Energomontaż – Zachód Poznań Sp. z o.o.
- projektowanie i opracowywanie strategii m.in. w zakresie: kampanii promocyjnych, działań public relations;
- nadzór nad wdrażanym systemem jakości ISO 9001; przeprowadzanie wewnętrznych auditów jakości; koordynowanie opracowywanych procedur jakości.
Kluczowe osiągnięcia:
- zbudowanie od podstaw struktury działu marketingu;
- przygotowanie firmy do certyfikacji systemu zarządzania jakością ISO 9001
- nadzór nad wdrażanym systemem jakości ISO 9001; przeprowadzanie wewnętrznych auditów jakości; koordynowanie opracowywanych procedur jakości.
Kluczowe osiągnięcia:
- zbudowanie od podstaw struktury działu marketingu;
- przygotowanie firmy do certyfikacji systemu zarządzania jakością ISO 9001
Szkolenia i kursy
Energomontaż Zachód Poznań: szkolenie kwalifikacyjne na auditora wewnętrznego systemów jakości;
Finansista - Centrum Edukacji: Negocjacje i techniki sprzedaży
Centrum Prywatyzacji Biznes i Finanse: Sztuka negocjacji
PDC Consensus: Szkolenie interpersonalne
Finansista - Centrum Edukacji: Efektywna prezentacja
PDC Consensus: szkolenie menedżerskie z zakresu kierowania zespołem
Instytut Rozwoju Inicjatyw Europejskich: Unijne i krajowe instrumenty wsparcia finansowego przedsiębiorstw
IRIE: Umiejętność wykorzystania instrumentów wsparcia finansowego przedsiębiorstw sposobem na sukces w dobie ciągłych zmian.
Finansista - Centrum Edukacji: Negocjacje i techniki sprzedaży
Centrum Prywatyzacji Biznes i Finanse: Sztuka negocjacji
PDC Consensus: Szkolenie interpersonalne
Finansista - Centrum Edukacji: Efektywna prezentacja
PDC Consensus: szkolenie menedżerskie z zakresu kierowania zespołem
Instytut Rozwoju Inicjatyw Europejskich: Unijne i krajowe instrumenty wsparcia finansowego przedsiębiorstw
IRIE: Umiejętność wykorzystania instrumentów wsparcia finansowego przedsiębiorstw sposobem na sukces w dobie ciągłych zmian.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
podróże,
tworzenie regulaminów organizacyjnych i opisów stanowisk - jestem współautorem publikacji Wydawnictwa Forum pt. "Praktyczny poradnik dla kierowników personalnych";
tłumaczenia dla Forum z języka niemieckiego dużej pozycji (8 lat aktualizowanej) pt. "ISO 9000 - Łatwy i skuteczny sposób uzyskania certyfikatu".
tworzenie regulaminów organizacyjnych i opisów stanowisk - jestem współautorem publikacji Wydawnictwa Forum pt. "Praktyczny poradnik dla kierowników personalnych";
tłumaczenia dla Forum z języka niemieckiego dużej pozycji (8 lat aktualizowanej) pt. "ISO 9000 - Łatwy i skuteczny sposób uzyskania certyfikatu".
Organizacje
-
Inne
Umiejętności i predyspozycje
– praktyczne prowadzenie samochodu od 1994 r;
- praktyczna znajomość rozwiązań marketingowych i sprzedażowych w zakresie produktów, cen, promocji, dystrybucji, reklamy oraz analizy rynku i konkurencji;
- opracowywanie wniosków w zakresie unijnych instrumentów wsparcia finansowego w sektorze MSP;
- praktyczne umiejętności prowadzenia negocjacji handlowych;
- doświadczenie, w budowaniu od podstaw, profesjonalnej struktury pionu marketingu i sprzedaży;
- znajomość technik sprzedaży i efektywnej prezentacji; rozwinięte zdolności interpersonalne i analityczne;
- umiejętność prowadzenia korespondencji handlowej w języku polskim, niemieckim, angielskim;
- znajomość zagadnień dotyczących zarządzania jakością, doświadczenie we wdrażaniu systemów w strukturach sprzedaży i marketingu. (m. in. norm ISO serii 9000, QS 9000, ISO 14 000);
- zdolność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami;
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, medialność;
- umiejętności organizatorskie;
- dynamiczna osobowość.
– praktyczne prowadzenie samochodu od 1994 r;
- praktyczna znajomość rozwiązań marketingowych i sprzedażowych w zakresie produktów, cen, promocji, dystrybucji, reklamy oraz analizy rynku i konkurencji;
- opracowywanie wniosków w zakresie unijnych instrumentów wsparcia finansowego w sektorze MSP;
- praktyczne umiejętności prowadzenia negocjacji handlowych;
- doświadczenie, w budowaniu od podstaw, profesjonalnej struktury pionu marketingu i sprzedaży;
- znajomość technik sprzedaży i efektywnej prezentacji; rozwinięte zdolności interpersonalne i analityczne;
- umiejętność prowadzenia korespondencji handlowej w języku polskim, niemieckim, angielskim;
- znajomość zagadnień dotyczących zarządzania jakością, doświadczenie we wdrażaniu systemów w strukturach sprzedaży i marketingu. (m. in. norm ISO serii 9000, QS 9000, ISO 14 000);
- zdolność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami;
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, medialność;
- umiejętności organizatorskie;
- dynamiczna osobowość.