Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Human Resources Management
Tworzenie polityk HR
Prawo pracy
Symfonia Kadry i Płace
Kadry i płace, Administracja personalna
Rekrutacja i Selekcja
Team management & team work skills
Język angielski w biznesie
otwartość na ludzi
Microsoft World, Power Point,
Busines English
Payroll Administration
enova kadry i płace
Candidates selection
budowanie wizerunku pracodawcy na rynku pracy
High Analytical Abilities
High Interpersonal Skiils
wsparcie zarządu w procesach HR
English - B1
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Kadr i Płac
NIRO Sp. z o.o. (usługi zbiorowego żywienia, cateringu, utrzymania czystości)
• Zapewnienie kompleksowej obsługi płacowej pracowników i zleceniobiorców zatrudnionych w ramach konsorcjum 10 spółek, w tym spółek ZPCHR (łącznie około 700 osób), w obszarze przyjętej polityki wynagradzania
• Zarządzanie zespołem specjalistów, w tym organizacja i nadzór ich pracy
• Efektywne koordynowanie pracy podległego zespołu, w tym właściwe planowanie zadań oraz monitorowanie ich przebiegu i terminowości w zakresie:
- naliczania wynagrodzeń, zasiłków ZUS oraz sporządzania list płac,
- kontroli ewidencji godzin czasu pracy oraz nieobecności
- prawidłowości sporządzanych deklaracji do ZUS, US, GUS, PFRON, SOD i PPK
- obsługi zajęć komorniczych oraz innych wymaganych dokumentów płacowych,
- współpracy z kierownictwem jednostek terenowych realizujących kontrakty
• Budowanie zaangażowania i motywowanie podległych pracowników, wsparcie merytoryczne oraz dbałość o ich aktualny
poziom wiedzy specjalistycznej
• Nadzór nad obiegiem i przygotowywaniem dokumentów płacowych
• Reprezentowanie spółek w kontaktach z urzędami oraz organami kontroli
• Współpraca z Zarządem w dostosowywaniu procedur wewnętrznych spółki do zmieniających się przepisów prawnych, w tym poszukiwanie rozwiązań optymalizujących koszty pracownicze.
• Sporządzanie okresowych raportów, sprawozdań i analiz wspierających działania Zarządu
• Zarządzanie zespołem specjalistów, w tym organizacja i nadzór ich pracy
• Efektywne koordynowanie pracy podległego zespołu, w tym właściwe planowanie zadań oraz monitorowanie ich przebiegu i terminowości w zakresie:
- naliczania wynagrodzeń, zasiłków ZUS oraz sporządzania list płac,
- kontroli ewidencji godzin czasu pracy oraz nieobecności
- prawidłowości sporządzanych deklaracji do ZUS, US, GUS, PFRON, SOD i PPK
- obsługi zajęć komorniczych oraz innych wymaganych dokumentów płacowych,
- współpracy z kierownictwem jednostek terenowych realizujących kontrakty
• Budowanie zaangażowania i motywowanie podległych pracowników, wsparcie merytoryczne oraz dbałość o ich aktualny
poziom wiedzy specjalistycznej
• Nadzór nad obiegiem i przygotowywaniem dokumentów płacowych
• Reprezentowanie spółek w kontaktach z urzędami oraz organami kontroli
• Współpraca z Zarządem w dostosowywaniu procedur wewnętrznych spółki do zmieniających się przepisów prawnych, w tym poszukiwanie rozwiązań optymalizujących koszty pracownicze.
• Sporządzanie okresowych raportów, sprawozdań i analiz wspierających działania Zarządu
Specjalista ds. Kadr i Płac
Deko-BAU Sp. z o.o. Lubin (producent scenografii teatralnych )
*kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa pracowników spółki (około 90 osób)
*rozliczanie czasu pracy, nadgodzin, zasiłków, odpraw, ekwiwalentów, umów cywilnoprawnych
*prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, aneksy, świadectwa pracy, oświadczenia)
*sporządzanie sprawozdań, raportów i analiz płacowych oraz kadrowych
*odpowiedzialność za tworzenie procedur, zarządzeń i regulaminów wewnętrznych spółki
*prowadzenie zajęć komorniczych
*współodpowiedzialna za obszar BHP (kontrola badań lekarskich, rejestr szkoleń BHP, prowadzenie wstępnych szkoleń stanowiskowych BHP pracowników administracji)
*wsparcie Zarządu w kształtowaniu polityki personalnej spółki oraz płacowych i pozapłacowych systemów motywacyjnych
*wsparcie kierowników liniowych w zakresie realizacji przyjętej polityki personalnej
*reprezentowanie Pracodawcy przed organami kontroli (PIP, US, ZUS) oraz w pracowniczych sprawach sądowych
*przeprowadzanie procesów wstępnej rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy
*budowanie wizerunku Pracodawcy na rynku pracy
*rozliczanie czasu pracy, nadgodzin, zasiłków, odpraw, ekwiwalentów, umów cywilnoprawnych
*prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, aneksy, świadectwa pracy, oświadczenia)
*sporządzanie sprawozdań, raportów i analiz płacowych oraz kadrowych
*odpowiedzialność za tworzenie procedur, zarządzeń i regulaminów wewnętrznych spółki
*prowadzenie zajęć komorniczych
*współodpowiedzialna za obszar BHP (kontrola badań lekarskich, rejestr szkoleń BHP, prowadzenie wstępnych szkoleń stanowiskowych BHP pracowników administracji)
*wsparcie Zarządu w kształtowaniu polityki personalnej spółki oraz płacowych i pozapłacowych systemów motywacyjnych
*wsparcie kierowników liniowych w zakresie realizacji przyjętej polityki personalnej
*reprezentowanie Pracodawcy przed organami kontroli (PIP, US, ZUS) oraz w pracowniczych sprawach sądowych
*przeprowadzanie procesów wstępnej rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy
*budowanie wizerunku Pracodawcy na rynku pracy
Specjalista ds. Kadr i Płac
W&A Poland Sp. z o.o. Lubin (branża przemysłu samochodowego)
* kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa pracowników spółki (około 60 osób)
*zarządzanie czasem pracy pracowników etatowych, rozliczanie czasu pracy (podstawowy i równoważny system czasu pracy)
*sporządzanie sprawozdań i analiz płacowych i kadrowych
*odpowiedzialność za tworzenie procedur, zarządzeń i regulaminów wewnętrznych spółki
*wsparcie Zarządu w zakresie realizacji przyjętej polityki personalnej spółki
*reprezentowanie Pracodawcy przed organami kontroli oraz w pracowniczych sprawach sądowych
*przeprowadzanie procesów rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy
*budowanie wizerunku Pracodawcy na rynku pracy
*zarządzanie czasem pracy pracowników etatowych, rozliczanie czasu pracy (podstawowy i równoważny system czasu pracy)
*sporządzanie sprawozdań i analiz płacowych i kadrowych
*odpowiedzialność za tworzenie procedur, zarządzeń i regulaminów wewnętrznych spółki
*wsparcie Zarządu w zakresie realizacji przyjętej polityki personalnej spółki
*reprezentowanie Pracodawcy przed organami kontroli oraz w pracowniczych sprawach sądowych
*przeprowadzanie procesów rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy
*budowanie wizerunku Pracodawcy na rynku pracy
Kierownik ds. personalno - administracyjnych
My Travel Sp. z o.o. (branża turystyczna)
w obszarze "miękkiego"HR:
opracowanie polityki personalnej spółki,
planowanie, realizacja oraz nadzór nad procesem rekrutacji i selekcji pracowników spółki,
wsparcie procesów rekrutacji i selekcji franczyzowych jednostek sektora branży turystycznej, w tym udział w spotkaniach rekrutacyjnych i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,
identyfikacja i analiza potrzeb zatrudnienia, budowanie bazy danych kandydatów,
inicjowanie oraz wdrażanie nowych metod poszukiwania kandydatów,
tworzenie kart opisów stanowisk pracy oraz zakresów obowiązków,
budowanie wizerunku pracodawcy, jako solidnego i uczciwego pracodawcy
prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu prawa pracy oraz szkoleń stanowiskowych BHP pracowników administracji
odpowiedzialność za komunikację wewnętrzną oraz dostępność informacji z zakresu HR ze szczególnym uwzględnieniem jednostek terenowych spółki,
wsparcie merytoryczne zewnętrznych jednostek franczyzowych w obszarze HR
opracowanie i wdrożenie programu adaptacyjnego dla nowozatrudnionych pracowników Spółki,
pełnienie funkcji opiekuna merytorycznego czuwającego nad właściwym przebiegiem okresu adaptacyjnego nowozatrudnionych osób
dbałość o rozwój i doskonalenie pracowników – w tym, organizacja szkoleń zawodowych,
tworzenie polityki informacyjnej: PR wewnętrzny, tworzenie kultury organizacyjnej, udział
w procesie budowania integracji i identyfikacji pracowników z firmą (procedury, instrukcje, dress code)
w obszarze płac, kadr i administracji:
odpowiedzialność za kompleksową obsługę kadrowo – płacową pracowników spółki,
samodzielne sporządzanie list płac,
przygotowanie raportów, analiz kadrowych i płacowych na potrzeby Spółki,
prowadzenie rozliczeń kadrowych (ewidencja czasu pracy, urlopy, zwolnienia lekarskie, sporządzanie harmonogramów dla równoważnego systemu czasu pracy);
sporządzanie deklaracji do ZUS, US,
odpowiedzialność za tworzenie procedur, instrukcji i regulaminów w obszarze HR i administracji spółki,
opracowanie polityki personalnej spółki,
planowanie, realizacja oraz nadzór nad procesem rekrutacji i selekcji pracowników spółki,
wsparcie procesów rekrutacji i selekcji franczyzowych jednostek sektora branży turystycznej, w tym udział w spotkaniach rekrutacyjnych i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,
identyfikacja i analiza potrzeb zatrudnienia, budowanie bazy danych kandydatów,
inicjowanie oraz wdrażanie nowych metod poszukiwania kandydatów,
tworzenie kart opisów stanowisk pracy oraz zakresów obowiązków,
budowanie wizerunku pracodawcy, jako solidnego i uczciwego pracodawcy
prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu prawa pracy oraz szkoleń stanowiskowych BHP pracowników administracji
odpowiedzialność za komunikację wewnętrzną oraz dostępność informacji z zakresu HR ze szczególnym uwzględnieniem jednostek terenowych spółki,
wsparcie merytoryczne zewnętrznych jednostek franczyzowych w obszarze HR
opracowanie i wdrożenie programu adaptacyjnego dla nowozatrudnionych pracowników Spółki,
pełnienie funkcji opiekuna merytorycznego czuwającego nad właściwym przebiegiem okresu adaptacyjnego nowozatrudnionych osób
dbałość o rozwój i doskonalenie pracowników – w tym, organizacja szkoleń zawodowych,
tworzenie polityki informacyjnej: PR wewnętrzny, tworzenie kultury organizacyjnej, udział
w procesie budowania integracji i identyfikacji pracowników z firmą (procedury, instrukcje, dress code)
w obszarze płac, kadr i administracji:
odpowiedzialność za kompleksową obsługę kadrowo – płacową pracowników spółki,
samodzielne sporządzanie list płac,
przygotowanie raportów, analiz kadrowych i płacowych na potrzeby Spółki,
prowadzenie rozliczeń kadrowych (ewidencja czasu pracy, urlopy, zwolnienia lekarskie, sporządzanie harmonogramów dla równoważnego systemu czasu pracy);
sporządzanie deklaracji do ZUS, US,
odpowiedzialność za tworzenie procedur, instrukcji i regulaminów w obszarze HR i administracji spółki,
Samodzielny specjalista ds. HR
EVIP GROUP s.c. (agencja reklamowa)
Kompleksowa obsługa kadrowo – płacowa pracowników spółki
w tym:
sporządzanie list płac,
przygotowanie raportów, analiz kadrowych i płacowych na potrzeby Spółki
prowadzenie rozliczeń kadrowych (ewidencja czasu pracy, urlopy, zwolnienia chorobowe, ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczych);
sporządzanie deklaracji do ZUS, US,
odpowiedzialność za tworzenie procedur, instrukcji i regulaminów mających na celu sprawną i zgodną z obowiązującymi przepisami prawa obsługę kadrowo – płacową osób zatrudnionych w spółce
odpowiedzialność za obszar BHP ( zarządzanie dokumentacją, współpraca z ośrodkami szkoleniowymi oraz zewnętrzną jednostką bhp);
Planowanie, realizacja oraz nadzór nad procesem rekrutacji i selekcji pracowników spółki
w tym:
sporządzanie list płac,
przygotowanie raportów, analiz kadrowych i płacowych na potrzeby Spółki
prowadzenie rozliczeń kadrowych (ewidencja czasu pracy, urlopy, zwolnienia chorobowe, ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczych);
sporządzanie deklaracji do ZUS, US,
odpowiedzialność za tworzenie procedur, instrukcji i regulaminów mających na celu sprawną i zgodną z obowiązującymi przepisami prawa obsługę kadrowo – płacową osób zatrudnionych w spółce
odpowiedzialność za obszar BHP ( zarządzanie dokumentacją, współpraca z ośrodkami szkoleniowymi oraz zewnętrzną jednostką bhp);
Planowanie, realizacja oraz nadzór nad procesem rekrutacji i selekcji pracowników spółki
Kierownik Działu Kadr i Płac
PROJBUD Przedsiębiorstwo Projektowo Budowlane Sp. z o.o. w upadłości likwidacyjnej
odpowiedzialność za kompleksową obsługę kadrowo – płacową pracowników spółki: prowadzenie dokumentacji personalnej (ok. 130 osób)
przygotowanie raportów, analiz kadrowych i płacowych na potrzeby Spółki
prowadzenie rozliczeń kadrowych (ewidencja czasu pracy, ustalanie uprawnień pracowniczych, urlopy, zwolnienia lekarskie, sporządzanie harmonogramów dla równoważnego systemu czasu pracy);
sporządzanie deklaracji do ZUS, US, sprawozdań GUS, PFRON
reprezentowanie firmy wobec organów kontroli państwowej (PIP, US, UKS,)
odpowiedzialność za tworzenie procedur, instrukcji i regulaminów mających na celu sprawną i zgodną z obowiązującymi przepisami prawa obsługę kadrowo – płacową osób zatrudnionych w spółce
udział w kształtowaniu systemów motywacyjnych oraz wynagrodzeń
planowanie i nadzór nad działalnością socjalną spółki
przygotowanie procedury zwolnień pracowniczych i ustalenie wariantu działania, który zminimalizuje koszty pracodawcy
zarządzanie obszarem BHP ( kontrola dokumentacji, współpraca z ośrodkami szkoleniowymi oraz nadzór nad zewnętrzną jednostką bhp);
przygotowanie raportów, analiz kadrowych i płacowych na potrzeby Spółki
prowadzenie rozliczeń kadrowych (ewidencja czasu pracy, ustalanie uprawnień pracowniczych, urlopy, zwolnienia lekarskie, sporządzanie harmonogramów dla równoważnego systemu czasu pracy);
sporządzanie deklaracji do ZUS, US, sprawozdań GUS, PFRON
reprezentowanie firmy wobec organów kontroli państwowej (PIP, US, UKS,)
odpowiedzialność za tworzenie procedur, instrukcji i regulaminów mających na celu sprawną i zgodną z obowiązującymi przepisami prawa obsługę kadrowo – płacową osób zatrudnionych w spółce
udział w kształtowaniu systemów motywacyjnych oraz wynagrodzeń
planowanie i nadzór nad działalnością socjalną spółki
przygotowanie procedury zwolnień pracowniczych i ustalenie wariantu działania, który zminimalizuje koszty pracodawcy
zarządzanie obszarem BHP ( kontrola dokumentacji, współpraca z ośrodkami szkoleniowymi oraz nadzór nad zewnętrzną jednostką bhp);
Projekty
Szkolenia i kursy
Listopad 2009
„Kierowanie zespołem”
Euro-konsulting Sp. Z o.o., Warszawa
Wrzesień 2009
„Zmiany w prawie pracy dla przedsiębiorców wprowadzone ustawą o łagodzeniu skutków kryzysu ekonomicznego”
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne o/Legnica
Wrzesień 2009
„Metodyka udzielania instruktaży stanowiskowych”
uzyskanie uprawnień do samodzielnego przeprowadzania szkoleń stanowiskowych
MCKK w Lubinie
Maj 2009
„Wykorzystanie aplikacji MS Excel w procesach kadrowo- płacowych”
Polskie Centrum Kadrowo-Płacowe, Łódź
Luty 2008
„Rady pracowników – nowe obowiązki dla pracodawcy a uprawnienia dla pracowników”
Polskie Centrum Kadrowo-Płacowe, Łódź
„Kierowanie zespołem”
Euro-konsulting Sp. Z o.o., Warszawa
Wrzesień 2009
„Zmiany w prawie pracy dla przedsiębiorców wprowadzone ustawą o łagodzeniu skutków kryzysu ekonomicznego”
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne o/Legnica
Wrzesień 2009
„Metodyka udzielania instruktaży stanowiskowych”
uzyskanie uprawnień do samodzielnego przeprowadzania szkoleń stanowiskowych
MCKK w Lubinie
Maj 2009
„Wykorzystanie aplikacji MS Excel w procesach kadrowo- płacowych”
Polskie Centrum Kadrowo-Płacowe, Łódź
Luty 2008
„Rady pracowników – nowe obowiązki dla pracodawcy a uprawnienia dla pracowników”
Polskie Centrum Kadrowo-Płacowe, Łódź
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Zainteresowania
Fotografia, literatura branżowa,
Grupy
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???