Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager Szkoleń, Rekrutacji i Rozwoju Pracowników Warsaw Complex
- planowanie i przygotowywanie rocznych planów szkoleniowych,
- rekrutacja pracowników do hoteli; Sheraton i Westin
- planowanie i szkolenia w ramach indywidualnych ścieżek rozwoju pracowników,
- prowadzenie szkoleń dla pracowników wszystkich szczebli,
- analiza bieżących wyników w hotelach i przygotowywanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, ocena zewnętrznych firm szkoleniowych,
- rozmowy rekrutacyjne stosowanie narzędzi HR; Analiza Thomas’a, 360º Feedback, Sales Select dla kandydatów do działu sprzedaży,
- transfery pracowników z uwzględnieniem potrzeb związanych z rozwojem sieci Starwood w Polsce,
- współorganizowanie programów CSR,
- Six Sigma - Green Belt,
- rekrutacja pracowników do hoteli; Sheraton i Westin
- planowanie i szkolenia w ramach indywidualnych ścieżek rozwoju pracowników,
- prowadzenie szkoleń dla pracowników wszystkich szczebli,
- analiza bieżących wyników w hotelach i przygotowywanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, ocena zewnętrznych firm szkoleniowych,
- rozmowy rekrutacyjne stosowanie narzędzi HR; Analiza Thomas’a, 360º Feedback, Sales Select dla kandydatów do działu sprzedaży,
- transfery pracowników z uwzględnieniem potrzeb związanych z rozwojem sieci Starwood w Polsce,
- współorganizowanie programów CSR,
- Six Sigma - Green Belt,
Manager działu Service Express
- napisanie SOP, stworzenie struktury organizacyjnej działu, zasad komunikacji oraz opisu stanowisk i zakresu obowiązków dla pięciu stanowisk,
- rekrutacja i szkolenie pracowników,
- konsolidacja wszystkich usług świadczonych gościom w ramy jednego działu, przejęcie obowiązków standardowo należących do 12 różnych działów w hotelu,
- zarządzanie grupą 28 pracowników i dbałość o wysoką jakość świadczonych usług,
- analiza problemów gości i poprawa jakości usług,
- rekrutacja i szkolenie pracowników,
- konsolidacja wszystkich usług świadczonych gościom w ramy jednego działu, przejęcie obowiązków standardowo należących do 12 różnych działów w hotelu,
- zarządzanie grupą 28 pracowników i dbałość o wysoką jakość świadczonych usług,
- analiza problemów gości i poprawa jakości usług,
Manager w dziale gastronomii odpowiedzialny za Restaurację, Room Service, Cukiernię i Mini Bar
Hotel Marriott
- zarządzanie 60 osobową grupą pracowników z czterech różnych działów,
- odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie działów oraz wysoką jakość świadczonych usług,
- opracowywanie i wdrażanie planów marketingowych,
- planowanie i realizacja budżetu, miesięczna kontrola zestawienia wydatków i przychodów (P&L),
- rekrutacja i szkolenie pracowników
- odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie działów oraz wysoką jakość świadczonych usług,
- opracowywanie i wdrażanie planów marketingowych,
- planowanie i realizacja budżetu, miesięczna kontrola zestawienia wydatków i przychodów (P&L),
- rekrutacja i szkolenie pracowników
Zainteresowania
Psychologia, muzyka, sport, podróże
Grupy
Asesorzy
Grupa zrzesza osoby zainteresowane tematyka oceny kompetencji przy zastosowaniu procedur Assessment / Development Centre
Klub Menedżerów HR
Dyskusje na temat strategii personalnej, rekrutacji, szkoleń, ocen, motywowania i wynagradzania, karier, zwolnień, itp. Grupa w której nie publikujemy ogłoszeń komercyjnych i ofert pracy.
Profesjonalny Menedżer Szkoleń
zapraszamy wszystkich zarządzających szkoleniami oraz samych szkoleniowców i trenerów, którzy NIE wyznają zasady "szewc bez butów chodzi"