Umiejętności
Zarządzanie kontaktami
Kontrole inwestycji
ochrona danych osobowych
zarządzanie zmianą
bankowość hipoteczna
Fundusze inwesytycyjne
bankowość detaliczna
techniki sprzedażowe
Program Płatnik
koordynacja projektów
Prawo pracy
Program Symfonia
Bankowość mobilna
Miękki HR
Szkolenia informatyczne
bankowość elektroniczna
Trener Wewnętrzny
Gospodarka nieruchomościami
szkolenia handlowe
Środki Trwałe
wdrażanie zmian
Organizacja biura
wycena nieruchomości
program optima
archiwizacja akt osobowych
Ubezpieczenia komunikacyjne
dokumentacja pracownicza
implementacja zmian
Telemarketing - Call Center
szkolenia adeptów
szkolenia merytoryczne
Języki
polski
ojczysty
niemiecki
podstawowy
migowy
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator czynności kancelaryjno-archiwalnych
Planowanie, organizowanie i koordynowanie pracy Kancelarii i Archiwum Zakładowego, w tym określanie zadań dla pracowników Kancelarii i Archiwum Zakładowego
Tworzenie i aktualizacja Instrukcji kancelaryjnej i Instrukcji o organizacji i zakresie działania Archiwum Zakładowego oraz Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt
Tworzenie standardów postępowania z dokumentacją archiwalną oraz tworzenie wzorów dokumentów
Sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem działalności kancelaryjno-archiwalnej
Nadzorowanie poprawności stosowania przepisów zatwierdzonych przez państwową służbę archiwalną
Nadzorowanie administrowania przez archiwistów zakładowymi lokalami Archiwum Zakładowego Urzędu
Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie nadzoru nad prawidłowym obiegiem dokumentacji w urzędzie, w tym funkcjonowania i obsługi systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EZD)
Nadzorowanie realizacji zamówień publicznych w zakresie działania Kancelarii oraz Archiwum Zakładowego
Tworzenie instrukcji dla użytkowników końcowych z systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EZD)
Uczestniczenie w projektowaniu, testowaniu i wdrażaniu rozwiązań informatycznych dotyczących obiegu kancelaryjnego i archiwalnego
Bieżące zgłaszanie nieprawidłowości funkcjonowania modułów dotyczących obiegu dokumentów w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD), prowadzenia składu chronologicznego w Kancelarii WUP oraz Archiwum Zakładowego
Utrzymywanie stałych kontaktów i współpraca z właściwym Archiwum Narodowym nadzorującym Archiwum Zakładowe Urzędu
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych w zakresie zarządzania dokumentacją w Urzędzie
Przygotowywanie materiałów z zakresu sprawozdawczości działania Kancelarii i Archiwum Zakładowego
Tworzenie i aktualizacja Instrukcji kancelaryjnej i Instrukcji o organizacji i zakresie działania Archiwum Zakładowego oraz Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt
Tworzenie standardów postępowania z dokumentacją archiwalną oraz tworzenie wzorów dokumentów
Sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem działalności kancelaryjno-archiwalnej
Nadzorowanie poprawności stosowania przepisów zatwierdzonych przez państwową służbę archiwalną
Nadzorowanie administrowania przez archiwistów zakładowymi lokalami Archiwum Zakładowego Urzędu
Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie nadzoru nad prawidłowym obiegiem dokumentacji w urzędzie, w tym funkcjonowania i obsługi systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EZD)
Nadzorowanie realizacji zamówień publicznych w zakresie działania Kancelarii oraz Archiwum Zakładowego
Tworzenie instrukcji dla użytkowników końcowych z systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EZD)
Uczestniczenie w projektowaniu, testowaniu i wdrażaniu rozwiązań informatycznych dotyczących obiegu kancelaryjnego i archiwalnego
Bieżące zgłaszanie nieprawidłowości funkcjonowania modułów dotyczących obiegu dokumentów w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD), prowadzenia składu chronologicznego w Kancelarii WUP oraz Archiwum Zakładowego
Utrzymywanie stałych kontaktów i współpraca z właściwym Archiwum Narodowym nadzorującym Archiwum Zakładowe Urzędu
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych w zakresie zarządzania dokumentacją w Urzędzie
Przygotowywanie materiałów z zakresu sprawozdawczości działania Kancelarii i Archiwum Zakładowego
Dyrektor oddziału
Koordynacja procesów wdrażania i adaptacji nowych pracowników
Ocena okresowa pracowników
Zwiększenie cross-sellingu
Bezpośrednia obsługa klientów zamożnych, rozpoznawanie i analiza ich potrzeb, rozszerzanie zakresu współpracy poprzez nowe produkty bankowe, inwestycyjne i ubezpieczeniowe, opieka oraz utrzymywanie długotrwałych relacji
Ocena okresowa pracowników
Zwiększenie cross-sellingu
Bezpośrednia obsługa klientów zamożnych, rozpoznawanie i analiza ich potrzeb, rozszerzanie zakresu współpracy poprzez nowe produkty bankowe, inwestycyjne i ubezpieczeniowe, opieka oraz utrzymywanie długotrwałych relacji
Kierownik Sekcji
Planowanie, organizowanie pracy oraz kontrolowanie na bieżąco prawidłowości realizacji zadań Sekcji składającej się z 17 kasjerów-dysponentów
Realizacja wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań Sekcji, w tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla kasjerów-dysponentów oraz monitorowanie wykonania planu
Udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowanie ich oraz promowanie najlepszych doświadczeń i technik sprzedażowych
Inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych
Zarządzanie ryzykami występującymi w Sekcji
Realizacja wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań Sekcji, w tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla kasjerów-dysponentów oraz monitorowanie wykonania planu
Udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowanie ich oraz promowanie najlepszych doświadczeń i technik sprzedażowych
Inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych
Zarządzanie ryzykami występującymi w Sekcji
Menedżer Oddziału
Diagnoza potrzeb szkoleniowych pracowników - proces uniwersalizacji stanowisk
Bezpośredni kontakt z klientami zapewniający kompeksową obsługę poprzez prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych, a także przeprowadzanie transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
Budowanie relacji z klientami
Bezpośredni kontakt z klientami zapewniający kompeksową obsługę poprzez prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych, a także przeprowadzanie transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
Budowanie relacji z klientami
Kierownik Zespołu Finansowania Nieruchomości
Zarządzanie zespołem sprzedaży, planowanie, organizacja pracy i kontrola
Współpraca z wszelkimi podmiotami zewnętrznymi, pozyskiwanie partnerów biznesowych, budowanie efektywnych relacji z pośrednikami i deweloperami
Pozyskiwanie Klientów oraz realizacja celów sprzedażowych poprzez: sprzedaż kredytów hipotecznych, konsolidacyjnych i pożyczek, a także ubezpieczeń nieruchomości, ubezpieczeń od utraty pracy, ubezpieczeń na życie oraz programów oszczędnościowych powiązanych z funduszami inwestycyjnymi
Badanie zdolności kredytowej
Ukierunkowanie na jakość i standardy obsługi
Współpraca z wszelkimi podmiotami zewnętrznymi, pozyskiwanie partnerów biznesowych, budowanie efektywnych relacji z pośrednikami i deweloperami
Pozyskiwanie Klientów oraz realizacja celów sprzedażowych poprzez: sprzedaż kredytów hipotecznych, konsolidacyjnych i pożyczek, a także ubezpieczeń nieruchomości, ubezpieczeń od utraty pracy, ubezpieczeń na życie oraz programów oszczędnościowych powiązanych z funduszami inwestycyjnymi
Badanie zdolności kredytowej
Ukierunkowanie na jakość i standardy obsługi
Regionalny Menedżer ds. Sprzedaży Produktów Hipotecznych
Kreowanie polityki z obszaru bankowowści hipotecznej na terenie woj. małopolskiego oraz świętokrzyskiego, przy udziale Dyrektora Sprzedaży i Centrali
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, tworzenie i motywowanie zespołów sprzedażowych
Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę Klienta zgodnie ze standardami jakości
Realizacja szkoleń merytorycznych i rozwijających kompetencje handlowe
Wsparcie działań poszczególnych 143 Oddziałów Banku w zakresie bankowości hipotecznej, m.in. udział w targach
i wiele innych ........
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, tworzenie i motywowanie zespołów sprzedażowych
Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę Klienta zgodnie ze standardami jakości
Realizacja szkoleń merytorycznych i rozwijających kompetencje handlowe
Wsparcie działań poszczególnych 143 Oddziałów Banku w zakresie bankowości hipotecznej, m.in. udział w targach
i wiele innych ........
Projekty
Postaw na przyszłość. Postaw na siebie.
Celem projektu jest zwiększenie zdolności adaptacyjnych do wymogów rynku pracy dla 200 osób z województwa małopolskiego zwolnionych z przyczyn niedotyczących pracownika, przewidzianych do zwolnienia bądź zagrożonych zwolnieniami lub odchodzących z rolnictwa poprzez realizację kompleksowego programu typu outplacement.
Szkolenia i kursy
02.09.2020 - 20.03.2021, Samodzielny księgowy (bilansista) - specjalista ds. rachunkowości, Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
19.07 - 25.10.2020, Kadry i płace - certyfikowany specjalista, CTI sp. z o. o.
Wzmacnianie siły zespołu, Nowe Motywacje
Świadome wspieranie Adepta, Biuro Szkoleń Wewnętrznych
Compact Learning - Narzędzia menedżerskie w praktyce, DBM
7-8.11.2011, Skuteczna sprzedaż – pozyskiwanie wniosków kredytowych, rekomendacje, zarządzanie bazą potencjalnych klientów, Biuro Trenerów Wewnętrznych PKO Bank Polski
19-21.10 2011, Motywowanie i przywództwo, Nowe Motywacje
12-13.09.2011, Efektywność osobista menadżera, Nowe Motywacje
11-13. 07.2011, Zarządzanie zmianą, Nowe Motywacje
23-25.06.2008, Efektywny menedżer, Nowe Motywacje
04–05.06.2007, Zarządzanie przez cele, motywowanie do realizacji celów, HEIDTMAN & PIASECKI inspiration for business
14-16.03.2007, Coaching, HEIDTMAN & PIASECKI inspiration for business
31.07.-04.08.2006, Warsztaty doszkalające z zakresu Systemu ZSI (Zintegrowany System Informatyczny) oraz metryk i procedur produktów oferowanych przez PKO BP SA, Biuro Trenerów Wewnętrznych PKO Bank Polski
13.01.2006, MS Outlook: organizacja pracy biura, Altkom
12.01.2006, MS Outlook: zarządzanie pocztą elektroniczną, kontaktami oraz czasem pracy, Altkom
21.11.-16.12.2005, Szkolenie z zakresu ZSI: Metodyka nauczania dorosłych z elementami zarządzania zmianą oraz Obsługa systemu ZSI (Zintegrowany System Informatyczny), Biuro Trenerów Wewnętrznych PKO Bank Polski
09-10.12.2002, Sztuka budowania prawidłowych relacji z deweloperami i pośrednikami w zakresie sprzedaży kredytów mieszkaniowych, BIGRAM S.A. Personnel Konsulting
04-05.11.2002, Warsztaty trenerskie, Poland ALL Rights Reserved
21.05.2002, Zasady przeprowadzania kontroli inwestycji mieszkaniowych finansowanych kredytami mieszkaniowymi udzielanymi przez PKO BP SA, Zespół Obsługi Budownictwa Mieszkaniowego ROD w Krakowie oraz Departament Rynku Mieszkaniowego
18.03.2002, Wycena nieruchomości jako zabezpieczenie pożyczki hipotecznej, Fundacja Krakowski Instytut Nieruchomości
19-20.09.2001, Techniki sprzedaży kredytów mieszkaniowych, Korporacja „Romaniszyn” Ośrodek doskonalenia kadr bankowych i zarządzania
21.06.2000, Gospodarka środkami trwałymi, Korporacja „Romaniszyn” Ośrodek doskonalenia kadr bankowych i zarządzania
24.09.1999, Środki trwałe, Korporacja „Romaniszyn” Ośrodek doskonalenia kadr bankowych i zarządzania
1992, sekretarka-menedżer, Zakład Doskonalenia Zawodowego w Krakowie
19.07 - 25.10.2020, Kadry i płace - certyfikowany specjalista, CTI sp. z o. o.
Wzmacnianie siły zespołu, Nowe Motywacje
Świadome wspieranie Adepta, Biuro Szkoleń Wewnętrznych
Compact Learning - Narzędzia menedżerskie w praktyce, DBM
7-8.11.2011, Skuteczna sprzedaż – pozyskiwanie wniosków kredytowych, rekomendacje, zarządzanie bazą potencjalnych klientów, Biuro Trenerów Wewnętrznych PKO Bank Polski
19-21.10 2011, Motywowanie i przywództwo, Nowe Motywacje
12-13.09.2011, Efektywność osobista menadżera, Nowe Motywacje
11-13. 07.2011, Zarządzanie zmianą, Nowe Motywacje
23-25.06.2008, Efektywny menedżer, Nowe Motywacje
04–05.06.2007, Zarządzanie przez cele, motywowanie do realizacji celów, HEIDTMAN & PIASECKI inspiration for business
14-16.03.2007, Coaching, HEIDTMAN & PIASECKI inspiration for business
31.07.-04.08.2006, Warsztaty doszkalające z zakresu Systemu ZSI (Zintegrowany System Informatyczny) oraz metryk i procedur produktów oferowanych przez PKO BP SA, Biuro Trenerów Wewnętrznych PKO Bank Polski
13.01.2006, MS Outlook: organizacja pracy biura, Altkom
12.01.2006, MS Outlook: zarządzanie pocztą elektroniczną, kontaktami oraz czasem pracy, Altkom
21.11.-16.12.2005, Szkolenie z zakresu ZSI: Metodyka nauczania dorosłych z elementami zarządzania zmianą oraz Obsługa systemu ZSI (Zintegrowany System Informatyczny), Biuro Trenerów Wewnętrznych PKO Bank Polski
09-10.12.2002, Sztuka budowania prawidłowych relacji z deweloperami i pośrednikami w zakresie sprzedaży kredytów mieszkaniowych, BIGRAM S.A. Personnel Konsulting
04-05.11.2002, Warsztaty trenerskie, Poland ALL Rights Reserved
21.05.2002, Zasady przeprowadzania kontroli inwestycji mieszkaniowych finansowanych kredytami mieszkaniowymi udzielanymi przez PKO BP SA, Zespół Obsługi Budownictwa Mieszkaniowego ROD w Krakowie oraz Departament Rynku Mieszkaniowego
18.03.2002, Wycena nieruchomości jako zabezpieczenie pożyczki hipotecznej, Fundacja Krakowski Instytut Nieruchomości
19-20.09.2001, Techniki sprzedaży kredytów mieszkaniowych, Korporacja „Romaniszyn” Ośrodek doskonalenia kadr bankowych i zarządzania
21.06.2000, Gospodarka środkami trwałymi, Korporacja „Romaniszyn” Ośrodek doskonalenia kadr bankowych i zarządzania
24.09.1999, Środki trwałe, Korporacja „Romaniszyn” Ośrodek doskonalenia kadr bankowych i zarządzania
1992, sekretarka-menedżer, Zakład Doskonalenia Zawodowego w Krakowie
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zainteresowania
Pedagogika, psychologia, turystyka górska, fotografia.
Inne
Obsługa komputera w środowisku Microsoft Windows.
Obsługa specjalistycznego oprogramowania i systemów bankowych.
Prawo jazdy kat. B.
"Lajki" - Lajkowanie na Facebook'u, plusowanie, a nawet sporadyczne przesyłanie sobie emotikonek także wlicza się jako mała kapitalizacja, ponieważ wymaga pomyślenia o kimś i działania (małego, ale jednak). Dlatego, jeśli tobie się podoba, że komuś dobrze idzie - "lajkuj", a dodatkowo od czasu do czasu wyślij esemesa o prostej treści: :) albo :*.
Głaskologia, M. Brzeziński
Obsługa specjalistycznego oprogramowania i systemów bankowych.
Prawo jazdy kat. B.
"Lajki" - Lajkowanie na Facebook'u, plusowanie, a nawet sporadyczne przesyłanie sobie emotikonek także wlicza się jako mała kapitalizacja, ponieważ wymaga pomyślenia o kimś i działania (małego, ale jednak). Dlatego, jeśli tobie się podoba, że komuś dobrze idzie - "lajkuj", a dodatkowo od czasu do czasu wyślij esemesa o prostej treści: :) albo :*.
Głaskologia, M. Brzeziński
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.