Halina Kaczyńska

Specjalista ds. komunikacji i promocji zdrowia
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Event Management Project Management Project Team Management SAP HR Adobe InDesign Komunikacja Sumienność Prawo jazdy kat B Prezentacje odpowiedzialność praca w zespole komunikatywność samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy języki obce wystąpienia publiczne Pakiet MS Offiece Organizowanie eventów prowadzenie szkoleń i warsztatów profilaktyka zdrowia Gimp (podstawy) Piktochart Dietetyka Canva

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Volkswagen Poznań
Specjalista ds. komunikacji i promocji zdrowia
od 12.2007 Volkswagen Poznań Sp. z o.o.,

Specjalista ds. komunikacji i promocji zdrowia
(aktualne zadania realizowane od 2014r.)
Wdrażanie i koordynacja strategii komunikacji i promocji zdrowia; organizacja akcji profilaktycznych, spotkań edukacyjnych dla pracowników firmy; tworzenie i redagowanie materiałów promocyjnych, broszur informacyjnych, plakatów, newsletterów, infografik; prowadzenie prezentacji, szkoleń;

Event Coordinator
(zadania realizowane w latach 20012 - 2014)
Koordynacja i ogranizacja imprez wewnętrznych dla pracowników na wszystkich etapach realizacji, w tym m.in. zarządzanie grupą projektową, zarządzanie budżetem, tworzenie harmonogramów działań, kosztorysów, prezentacji analizowanie i negocjowanie ofert i umów, przygotowanie treści marketingowych, współpraca z agencjami reklamowymi, tworzenie publikacji, artykułów, koordynacja prac podwykonawców;

Przykłady zrealizowanych imprez integracyjno-motywacyjnych dla pracowników:
- imprezy cykliczne, każda dla min. 2 000 uczestników
(turnieje piłki nożnej, maratony dla pracowników, rajdy samochodowe, imprezy świąteczne dla dzieci pracowników)
- imprezy jubileuszowe firmy – wydarzenia masowe w postaci pikników rodzinnych (koncerty, atrakcje, konkursy dla dzieci i dorosłych, catering, itp.) dla ponad 20 000 uczestników;

Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
(zadania realizowane w latach 2009 - 2011)
Budowanie i wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej; opieka nad instrumentami komunikacyjnymi np. tworzenie i redagowanie gazety zakładowej, newsletterów, plakatów, komunikatów do pracowników; nadzór nad spójnością Corporate Identity; pisanie i redagowanie tekstów; tworzenie dwujęzycznych materiałów informacyjnych, reklamowych, broszur; wdrożenie Intranetu w firmie;

Public Relations / CSR
(zadania realizowane w latach 2007 – 2009)
współtworzenie i wdrażanie strategii PR/CSR firmy; kontakt z instytucjami i partnerami zewnętrznymi; reprezentacja firmy podczas imprez zewnętrznych; opieka nad stroną internetową firmy; redagowanie gazety firmowej; nadzór nad spójnością Corporate Identity
Logo
nauczycielka języka angielskiego
Szkoła Języków Obcych „Sowa Film” w Poznaniu
Logo
nauczycielka języka polskiego
Uniwersytet Passau w Niemczech:
nuczanie w ramach programu „Studenten als Dozenten”
Logo
Praktykant
„Studentische-Tagung-Sprachwissenschaft”
Międzynarodowa Konferencja Lingwistyczna w Meinz w Niemczech;
Logo
Praktykant
Fundacja im. Konrada Adenauera w Warszawie.

Szkolenia i kursy

Kursy i szkolenia:
Specjalista praktyki dietetycznej (Akademia Dietetyki Praktycznej, Diet Med., Lange Coaching)
Zarządzanie sobą i samoodpowiedzialność (Centrum Rozwoju Organizacji i Kompetencji Volkswagen Poznań)
Zarządzanie projektem (TSP Instytut);
„Zarządzanie Komunikacją Wewnętrzną” (RR Communication Consulting);
Komunikacja i prezentacja (Volkswagen Bildungsinstitut GmbH);
Employer Branding (TSP Instytut);
Savoir vivre w biznesie (Polska Akademia Public Relations, Warszawa);
Prowadzenie rozmów (Centrum Rozwoju Organizacji i Kompetencji Volkswagen Poznań);
Retoryka (Akademia Prezentacji);
Program MS Excel. Przetwarzanie danych numerycznych za pomocą Microsoft Office Excel (Wielkopolska Izba Przemysłowo-Handlowa w Poznaniu);
Kurs Wychowawcy Kolonijnego i Pilotażu Wycieczek (Biuro Podróży ATUT w Poznaniu).

Edukacja

Logo
Dietetyka i Poradnictwo Żywieniowe, studia podyplomowe
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Logo
Studium Podyplomowe Reklamy i Promocji, studia podyplomowe
Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Neofilologia, kierunek etnolingwistyka, magisterskie
Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Klasa o profilu lingwistycznym, średnie
Liceum Ogólnokształcące w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Public Relations
Wewnętrzny PR
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Inne

Zainteresowania

- dietetyka, zdrowe odżywianie i zdrowy styl życia
- gotowanie
- czytanie książek
- aktywność ruchowa – gra w tenisa ziemnego, bieganie, jazda na rowerze
- szycie

Inne

od 04-2017 współpraca z klubem sportowym Akademia Piłkarska Warta Śrem
Prowadzenie szkoleń z zakresu zdrowego odżywiania

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.