Grzegorz Pawnuk
branch manager, ROHLIG SUUS Logistics SA.
Białystok,
podlaskie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Branch Manager
Zarządzanie zespołem pracowników. Zarządzanie obiektem magazynowo biurowym, infrastrukturą magazynową. Realizacja celów i strategii firmy. Koordynacja operacji. Projektowanie budżetu i odpowiedzialność za jego realizację. Odpowiedzialność za kontakty z Klientami i utrzymanie sprzedaży. Nadzór nad działaniami operacyjnymi z zachowaniem najwyższej jakości standardów obsługi Klienta.
Szef Sprzedaży
Zarządzanie zespołem sprzedażowym i Biurem Obsługi Klienta. Realizacja celów i strategii firmy. Projektowanie budżetu sprzedaży i odpowiedzialność za jego realizację. Odpowiedzialność za kontakty z Klientami i utrzymanie i rozwijanie sprzedaży. Nadzór działaniami DOK z zachowaniem najwyższej jakości standardów obsługi Klienta.
Szkolenia i kursy
Skuteczna windykacja, rozmowy z trudnym klientem, zaawansowana perswazja i wywieranie wpływu w procesie windykacji,
Helping Clients Succeed – DOOR Poland SA
„Sprzedaż w trudnych czasach” – koncepcja Tom’a Snyder’a – Harvard Business Review
LEAN Management – e-learning
Komunikacja w trakcie zmian – RR Comunication Consalting
Strategia: Zachwycony klient:
- Standardy komunikacyjne;
- Zarządzanie jakością obsługi klienta – House of Skills;
Coaching w praktyce – Trade Institute Coaching & Consulting;
Analiza procesów i problemów – seminarium - Solution
Budowanie zaangażowania podwładnych i praca nad rozwojem talentów – seminarium Finpor;
Szkolenie dla kierownictwa z zakresu wdrażania modelu doskonałości EFQM;
HR dla Managerów;
Akademia Bezpiecznej Jazdy – Polski Związek Automobilowy;
Poligon Negocjacyjny dla Sprzedających – Profesja Consulting;
Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych– Instytut Twórczego Działania;
Socjotechniki i ich wykorzystanie w negocjacjach – Instytut Twórczego Działania;
Akademia Profesjonalnej Sprzedaży – Instytut Twórczego Działania
Szkoła Liderów – program edukacji kadry menedżerskiej;
Negocjacje dla sprzedających poziom zaawansowany – Profesja Consulting;
Asertywność i komunikacja - Solution;
Doskonalenie umiejętności sprzedaży, zarządzanie czasem - Profesja Consulting;
Zarządzanie terytorium sprzedaży na bazie dostępnych narzędzi - Profesja Consulting;
Doskonalenie umiejętności sprzedaży - Profesja Consulting;
Couching i Counselling - Profesja Consulting ;
Helping Clients Succeed – DOOR Poland SA
„Sprzedaż w trudnych czasach” – koncepcja Tom’a Snyder’a – Harvard Business Review
LEAN Management – e-learning
Komunikacja w trakcie zmian – RR Comunication Consalting
Strategia: Zachwycony klient:
- Standardy komunikacyjne;
- Zarządzanie jakością obsługi klienta – House of Skills;
Coaching w praktyce – Trade Institute Coaching & Consulting;
Analiza procesów i problemów – seminarium - Solution
Budowanie zaangażowania podwładnych i praca nad rozwojem talentów – seminarium Finpor;
Szkolenie dla kierownictwa z zakresu wdrażania modelu doskonałości EFQM;
HR dla Managerów;
Akademia Bezpiecznej Jazdy – Polski Związek Automobilowy;
Poligon Negocjacyjny dla Sprzedających – Profesja Consulting;
Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych– Instytut Twórczego Działania;
Socjotechniki i ich wykorzystanie w negocjacjach – Instytut Twórczego Działania;
Akademia Profesjonalnej Sprzedaży – Instytut Twórczego Działania
Szkoła Liderów – program edukacji kadry menedżerskiej;
Negocjacje dla sprzedających poziom zaawansowany – Profesja Consulting;
Asertywność i komunikacja - Solution;
Doskonalenie umiejętności sprzedaży, zarządzanie czasem - Profesja Consulting;
Zarządzanie terytorium sprzedaży na bazie dostępnych narzędzi - Profesja Consulting;
Doskonalenie umiejętności sprzedaży - Profesja Consulting;
Couching i Counselling - Profesja Consulting ;
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Transport i zarządzanie flotą
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Transport/Spedycja
Spedycja
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją