Języki
polski
ojczysty
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menadżer Obszaru ds. Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w Pionie Klienta Korporacyjnego
- pozyskiwanie klientów biznesowych, w tym z segmentu MSP,
- analiza potrzeb oraz budowanie długotrwałych relacji z klientem,
- przygotowywanie indywidualnych rozwiązań w zakresie produktów grupowych,
- dbałość o wysokie standardy pracy i wysoką jakość oferowanych usług,
- spotkania z pracownikami,
- obsługa serwisowa klientów MSP,
- analiza potrzeb oraz budowanie długotrwałych relacji z klientem,
- przygotowywanie indywidualnych rozwiązań w zakresie produktów grupowych,
- dbałość o wysokie standardy pracy i wysoką jakość oferowanych usług,
- spotkania z pracownikami,
- obsługa serwisowa klientów MSP,
Kierownik Centrum Obsługi Klienta w Zawierciu
Do moich obowiązków należy:
- zarządzanie i nadzór merytoryczny pracowników podległych sekcji: Sekcji Obsługi Klienta, Sekcji Kontrolerów Merytorycznych, Specjalisty ds. Rozliczeń,
- ocena okresowa podległych pracowników,
- bieżąca współpraca w zakresie obsługi sieci sprzedaży z Kierownikiem Sprzedaży,
- planowanie i organizowanie szkoleń,
- przeprowadzanie kontroli jakości i kompletności danych ubezpieczeniowych wprowadzanych do systemu,
- zarządzanie salą obsługi klienta - wdrażanie i monitorowanie standardów jakości bezpośredniej obsługi klientów,
- rozpatrywanie skarg i zażaleń oraz prowadzenie korespondencji z klientem,
- planowanie budżetu i przestrzeganie jego realizacji,
- raportowanie i bieżąca współpraca z jednostką nadrzędną,
- nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników przepisów prawa, wewnętrznych aktów normatywnych oraz norm etycznych,
- zarządzanie i nadzór merytoryczny pracowników podległych sekcji: Sekcji Obsługi Klienta, Sekcji Kontrolerów Merytorycznych, Specjalisty ds. Rozliczeń,
- ocena okresowa podległych pracowników,
- bieżąca współpraca w zakresie obsługi sieci sprzedaży z Kierownikiem Sprzedaży,
- planowanie i organizowanie szkoleń,
- przeprowadzanie kontroli jakości i kompletności danych ubezpieczeniowych wprowadzanych do systemu,
- zarządzanie salą obsługi klienta - wdrażanie i monitorowanie standardów jakości bezpośredniej obsługi klientów,
- rozpatrywanie skarg i zażaleń oraz prowadzenie korespondencji z klientem,
- planowanie budżetu i przestrzeganie jego realizacji,
- raportowanie i bieżąca współpraca z jednostką nadrzędną,
- nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników przepisów prawa, wewnętrznych aktów normatywnych oraz norm etycznych,
Specjalista ds. obsługi sprzedaży
Do moich obowiązków należało:
- identyfikacja oraz ewidencja w systemach dziedzinowych wpłat bezpośrednich klientów,rat składek potrąconych z wypłaconego odszkodowania,
- obsługa procesu dotyczącego wpłat obcych,
- uzgadnianie danych sprawozdawczych z zakresu ubezpieczeń z danymi księgowymi w okresie sprawozdawczym,
- przygotowywanie raportów, prawidłowe i terminowe sporządzenie sprawozdań statystycznych wraz z przekazywaniem do jednostki nadrzędnej,
- identyfikacja oraz ewidencja w systemach dziedzinowych wpłat bezpośrednich klientów,rat składek potrąconych z wypłaconego odszkodowania,
- obsługa procesu dotyczącego wpłat obcych,
- uzgadnianie danych sprawozdawczych z zakresu ubezpieczeń z danymi księgowymi w okresie sprawozdawczym,
- przygotowywanie raportów, prawidłowe i terminowe sporządzenie sprawozdań statystycznych wraz z przekazywaniem do jednostki nadrzędnej,
Starszy specjalista ds. obowiązkowego ubezpieczenia komunikacyjnego OC
Do moich zadań należało:
- obsługa posprzedażowa klienta,
- wydawanie zaświadczeń o bezszkodowości, wystawianie duplikatów, dokonywanie zwrotów składek, generowanie i wysyłanie blankietów wznowień OC oraz rat,
- ewidencja zwrotów składek,
- uzgadnianie inkasa,
- obsługa posprzedażowa klienta,
- wydawanie zaświadczeń o bezszkodowości, wystawianie duplikatów, dokonywanie zwrotów składek, generowanie i wysyłanie blankietów wznowień OC oraz rat,
- ewidencja zwrotów składek,
- uzgadnianie inkasa,
Szkolenia i kursy
1.Licencja Państwowego Urzędu Nadzoru Ubezpieczeń;
2.Szkolenie z zakresu "Standardy Obsługi Klienta;
3.Szkolenie z "Etyka rozmowy telefonicznej";
4.Wpływ autoprezentacji na kształtowanie wizerunku firmy;
5.Pierwsza pomoc w nagłych stanach zagrożenia życia;
6.Kurs organizatora imprez turystycznych stopnia okręgowego;
2.Szkolenie z zakresu "Standardy Obsługi Klienta;
3.Szkolenie z "Etyka rozmowy telefonicznej";
4.Wpływ autoprezentacji na kształtowanie wizerunku firmy;
5.Pierwsza pomoc w nagłych stanach zagrożenia życia;
6.Kurs organizatora imprez turystycznych stopnia okręgowego;
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
turystyka, czynny wypoczynek na świerzym powietrzu, sport, muzyka, motorycacja, caravaning
Inne
- prawo jazdy kat „B, E” – praktyka w prowadzeniu pojazdów;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera: WINDOWS, MS Office, Internet;
- bardzo dobra znajomość systemów dziedzinowych PZU SA;
- znajomość produktów ubezpieczeniowych PZU SA;
- znajomość specyfiki zagadnień finansowych i ubezpieczeniowych;
- umiejętność szkolenia, zarządzania i nadzorowania pracy zespołu;
- umiejętność pracy w stresie, łatwość w podejmowaniu decyzji;
- umiejętność szybkiego uczenia się;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność budowania pozytywnych relacji;
- umiejętność pracy z tzw. „trudnym klientem”;
- wysokie zdolności komunikacyjne;
- wysoki poziom kultury osobistej
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera: WINDOWS, MS Office, Internet;
- bardzo dobra znajomość systemów dziedzinowych PZU SA;
- znajomość produktów ubezpieczeniowych PZU SA;
- znajomość specyfiki zagadnień finansowych i ubezpieczeniowych;
- umiejętność szkolenia, zarządzania i nadzorowania pracy zespołu;
- umiejętność pracy w stresie, łatwość w podejmowaniu decyzji;
- umiejętność szybkiego uczenia się;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność budowania pozytywnych relacji;
- umiejętność pracy z tzw. „trudnym klientem”;
- wysokie zdolności komunikacyjne;
- wysoki poziom kultury osobistej