Grzegorz Kurek

Grzegorz Kurek

Creative director, Lead artist (2D) /animator (2D/3D), game designer, Mass-Ceation Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Creative director, Lead artist/animator (2D), animator (3D), game designer
Mass-Creation
Projektowanie założeń mechaniki gry oraz warstwy fabularnej, opracowanie stylistyki oprawy graficznej, przygotowanie grafik (2D) i animacji (2D/3D).

Platformy: PS Vita/iOS/Android

Tytuły:
"Draw Slasher" (seria) PS Vita / iOS - creative/art/design lead
"Run Like Hell" (seria) iOS/Android - creative/art lead, design
"Crystal of Atlantis" iOS - art lead
"Alicia Darkstone: The Mysterious Abduction" iOS - art
"Shaolin Pets" iOS - art lead, design
PSX Extreme
grafik/ilustrator
Przygotowanie ilustracji i komiksów o tematyce związanej z branżą elektronicznej rozrywki.

Edukacja

Logo
Edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych, magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Grupy

Twórcy gier komputerowych
Twórcy gier komputerowych
Grupa polskich twórców gier komputerowych.