Umiejętności
Zarządzanie klientami
Zarządzanie Marką
Strategia biznesowa
Copywriting
Digital Marketing
Ekonomika
Zarządzanie kluczowymi klientami
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Media
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Reklama online
Project Management
Odporność na stres
Zarządzanie Sprzedażą
Social Media
Social Media Marketing
Zarządzanie zespołem
Łatwość nawiązywania kontaktów
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Doświadczenie zawodowe
Przewodniczący komisji Promocji
- pomoc we wdrażaniu strategii marketingowych;
- opracowywanie materiałów i tekstów marketingowych i promocyjnych;
- tworzenie prezentacji multimedialnych i wizualizacji do poszczególnych projektów;
- wdrażanie Ogólnopolskich kampanii reklamowych i promocyjnych;
- koordynowanie pracy zespołu „promocyjnego”;
- tworzenie nowej szczegółowej specyfikacji strony www PSRP;
- opracowywanie materiałów i tekstów marketingowych i promocyjnych;
- tworzenie prezentacji multimedialnych i wizualizacji do poszczególnych projektów;
- wdrażanie Ogólnopolskich kampanii reklamowych i promocyjnych;
- koordynowanie pracy zespołu „promocyjnego”;
- tworzenie nowej szczegółowej specyfikacji strony www PSRP;
Managing Director
CenterDESIGN Agencja Interaktywna
• planowanie wizji i rozwoju firmy;
• zarządzanie personelem, rekrutacja, szeroko pojęty HR; analiza konkurencji;
• opracowywanie materiałów i tekstów marketingowych i promocyjnych;
• pozyskiwanie nowych klientów i partnerów biznesowych, szeroko pojęty PR;
• kontakt z klientami, w tym kluczowymi;
• przygotowywanie i prowadzenie spotkao biznesowych i firmowych;
• prace administracyjne i biurowe;
• koordynowanie realizacji projektów kluczowych i zarządzanie nimi;
• planowanie i wdrażanie kampanii reklamowych lokalnych
• planowanie i wdrażania kampanii reklamowych ogólnopolskich (o wartości 250tys złtych)
• kreowanie nowych wizerunków i identyfikacji nowych marek, firm
• Koncepcyjna opieka nad powstajacymi projektami
• ...
• zarządzanie personelem, rekrutacja, szeroko pojęty HR; analiza konkurencji;
• opracowywanie materiałów i tekstów marketingowych i promocyjnych;
• pozyskiwanie nowych klientów i partnerów biznesowych, szeroko pojęty PR;
• kontakt z klientami, w tym kluczowymi;
• przygotowywanie i prowadzenie spotkao biznesowych i firmowych;
• prace administracyjne i biurowe;
• koordynowanie realizacji projektów kluczowych i zarządzanie nimi;
• planowanie i wdrażanie kampanii reklamowych lokalnych
• planowanie i wdrażania kampanii reklamowych ogólnopolskich (o wartości 250tys złtych)
• kreowanie nowych wizerunków i identyfikacji nowych marek, firm
• Koncepcyjna opieka nad powstajacymi projektami
• ...
Dyrektor regionalny Trójmiasto
- Stworzenie redakcji
- koordynowanie pracy członków redakcji
- pozyskiwanie reklamodawców
- współpraca z Samorządami Studenckimi w Trójmieście
- Koncepcja i kierowanie wizerunku portalu
- Planowanie i wdrażanie strategi portalu w regionie
- koordynowanie pracy członków redakcji
- pozyskiwanie reklamodawców
- współpraca z Samorządami Studenckimi w Trójmieście
- Koncepcja i kierowanie wizerunku portalu
- Planowanie i wdrażanie strategi portalu w regionie
współpraca na stanowisku Dziennikarz, fotograf
- zbieranie informacji o imprezach w trójmieście;
- foto-relacje z imprez masowych, koncertów;
- sesje fotograficzne – np. „Casting miss studentów Trójmiasto”;
- recenzje klubów, imprez;
- foto-relacje z imprez masowych, koncertów;
- sesje fotograficzne – np. „Casting miss studentów Trójmiasto”;
- recenzje klubów, imprez;
Współpraca na stanowisku Joomla Developer
3D Flash
• wdrażania, administracja i serwis CMS Joomla;
• kierowanie i zarządzanie projektami;
• pozyskiwanie klientów i opieka nad nimi;
• przygotowanie specyfikacji projektowych;
• kierowanie i zarządzanie projektami;
• pozyskiwanie klientów i opieka nad nimi;
• przygotowanie specyfikacji projektowych;
v-ce Przewodniczący Samorządu Studentów
Samorząd Studentów Wyższej Szkoły Bankowej
• reprezentowanie uczelni na forum ogólnopolskim;
• prowadzanie „polityki” międzyuczelnianej samorządu;
• utrzymywanie kontaktów z organizacjami studenckimi;
• planowanie, wdrażanie i koordynowanie projektów międzyuczelnianych i ogólnopolskich;
• analiza i wsparcie w opracowywaniu budżetu;
• dbam o promocję i PR Samorządu Studentów
• prowadzanie „polityki” międzyuczelnianej samorządu;
• utrzymywanie kontaktów z organizacjami studenckimi;
• planowanie, wdrażanie i koordynowanie projektów międzyuczelnianych i ogólnopolskich;
• analiza i wsparcie w opracowywaniu budżetu;
• dbam o promocję i PR Samorządu Studentów
delegat, Starosta Roku
Samorząd Studentów Wyższej Szkoły Bankowej
2006/07- Główny Koordynator eXtreme Day -Impreza towarzysząca Neptunalią 2007
2006/07- Koordynator projektu „Neptunalia 2007 Students’ Coalition Festival”
2006/07- Delegat na posiedzeniach Trójmiejskiego Porozumienia Studentów;
2006/07- Parlament Studentów RP – delegat na zjazd nadzwyczajny;
2006/07- Starosta roku kierunku Informatyka i Ekonometria WSB w Gdańsku
- organizowanie imprez, pozyskiwanie sponsorów i partnerów, reprezentowanie uczelni w organizacjach studenckich;
2006/07- Koordynator projektu „Neptunalia 2007 Students’ Coalition Festival”
2006/07- Delegat na posiedzeniach Trójmiejskiego Porozumienia Studentów;
2006/07- Parlament Studentów RP – delegat na zjazd nadzwyczajny;
2006/07- Starosta roku kierunku Informatyka i Ekonometria WSB w Gdańsku
- organizowanie imprez, pozyskiwanie sponsorów i partnerów, reprezentowanie uczelni w organizacjach studenckich;
Szkolenia i kursy
12/2007 „Silny samorząd negocjatorem pozycji studenta na Uczelni”;
tematyka: style negocjacji, płaszczyzny komunikacji, zachowania niewerbalne, motywacja ludzi, strategia negocjacji;
11/2007 „Dobrze wyszkolony i silny samorząd- doskonałą wizytówka Uczelni”;
tematyka: Praktyczne zastosowanie prawa, Public Relation’s osobisty, Sztuka wystąpień publicznych, Budowanie zespołów;
tematyka: style negocjacji, płaszczyzny komunikacji, zachowania niewerbalne, motywacja ludzi, strategia negocjacji;
11/2007 „Dobrze wyszkolony i silny samorząd- doskonałą wizytówka Uczelni”;
tematyka: Praktyczne zastosowanie prawa, Public Relation’s osobisty, Sztuka wystąpień publicznych, Budowanie zespołów;
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Aby poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób, które chcą poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób towarzyskich ...
Grupa dla ludzi na poziomie ...
Grupa dla osób przebojowych ...
Grupa dla osób, które wiedzą co to dobra zaba
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Analiza Techniczna
Dla tych wszystkich, ktorzy przy inwestowaniu czerpia informacje z wykresow i przeszlosci trendu
Aniołowie Biznesu
Szukasz pieniędzy na swój wymarzony biznes? A może szukasz biznesu, w który warto zainwestować?
Jeśli tak, to zapraszam.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.