Grzegorz Kaczmarek

Art Director, Logarytm czyli osobista odpowiedzialność społeczna
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

CSR Reklama Strategia marketingowa Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Kreatywne rozwiązywanie problemów CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu Identyfikacja i branding Grafika komputerowa Warsztaty i szkolenia CSR strategies Marketing Video

Doświadczenie zawodowe

Logo
Art Director
Logarytm
Zakres zadań:

• Powołanie, organizacja/koordynacja oraz pre/pos produkcja audio/video wydarzeń
• Współpraca przy tworzeniu wniosków o dofinansowanie
• Opracowanie strategii kreatywnej dla wydarzeń oraz dobór mediów
• Doradztwo w zakresie realizacji akcji/działań CSR
• Oprawa kreatywna/projektowanie/RWD/DTP oraz nadzór artystyczny
• Egzekucja prac kreatywnych powołanych zespołów warsztatowych/edukacyjnych
• Scenariusz i reżyseria wydarzeń teatralnych/muzycznych/multimedialnych
• Oprawa graficzna/multimedia oraz muzyczna do wydarzeń sensorycznych
• Opracowywanie nazw/haseł/copy

1).
Organizacja – Produkcja dla:
Fundacja KATARYNKA

2014 – 2018
ADAPTER – Film bez barier
Budowanie społeczności kinomaniaków

2014 – 2015
5D – Kino poza ramy: Filmowe pokazy specjalne
„Popiół i diament”/Wajda oraz „Test pilota Pirxa”/Piestrak/1979

2013 – 2015
Bajka bez barier – Warsztaty Wyobraźni
Terapia dotykiem

2).
Organizacja – Produkcja dla:
Stowarzyszenie Dolnośląski Instytut Doradczy

2016 – 2017
Lalka 5D – Matura i co dalej? – Prus/Has
Pokazy edukacyjne dla uczniów III. etapu edukacji

2015 – 2016
Popiół i diament 5D – 8 maja 1945 – Andrzejewski/Wajda
Pokazy edukacyjne dla uczniów II. i III. etapu edukacji

2013 – 2016
Dzieciaki Śpiewaki
Kształtowanie postaw wobec osób z niepełnosprawnością
w edukacji integracyjnej dzieci w wieku 6-7 lat
Logo
Art Director
Acztery
Zakres zadań

• Analizy potrzeb, branży i konkurencji
• Budowanie budżetu działań marketingowych
• Opracowywanie strategii wizerunku marki
• Opracowywanie strategii kreatywnej dla kampanii reklamowych i wydarzeń
• Dobór mediów, egzekucja kreacji i monitoring kampanii
• Rekomendacją mediów zgodnie z opracowaną strategią
• Przygotowanie z opracowaniem szablonów BTL, POS, ATL, Outdoor i Interenet
• Opracowywanie nazw/haseł/copy
• Rozwinięcia linii kreatywnej do prac dla zespołu grafików/animatorów
• Przygotowanie scenariuszy reklam telewizyjnych i kinowych /wydarzeń
• Nadzór prac zespołu projektantów i animatorów 3D
• Montaż reklam telewizyjnych / kinowych oraz przygotowanie plików emisyjnych
• Nadzór nad realizacją pre i pos produkcji audio do reklam telewizyjnych/kinowych
• Egzekucja prac kreatywnych zespołu
• Udział w kluczowych spotkaniach z klientami
• Prezentacja prac agencji przed klientami
• Udział w pracach zespołów roboczych klientów

Klienci agencji:
Dialog /6 lat/, ING /1 rok/, Citroen /3 lata/, Pliva Kraków /2 lata/, Paola /2 lata/, Grześki /3 lata/, Skok /2 lata/, PGF /4 lata/, Netia, Profine Polska, Polmos Wrocław, Getin Bank, NTT, Eska TV …

W tym czasie zrealizowane 9. kampanii ogólnopolskich: TV, ATL, BTL, TTL, 360