Umiejętności
Zarządzanie klientami
Zarządzanie procesami
Negocjacje
Zarządzanie personelem
obsługa komputera
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regionalny inżynier sprzedaży
Przedstawiciel znanych i uznanych japońskich producentów obrabiarek CNC – Yamazaki Mazak, Citizen, Miyano, Brother, szlifierki Okamoto. Sprzedaż systemów mocujących, automatyzacja i robotyzacja.
Kontakt z klientami już obsługiwanymi a także aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów w celu sprzedaży maszyn CNC i produktów z nimi związanych (np. elementy automatyzacji).
Kontakt z klientami już obsługiwanymi a także aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów w celu sprzedaży maszyn CNC i produktów z nimi związanych (np. elementy automatyzacji).
Przedstawiciel techniczno-handlowy
Sprzedaż automatów tokarskich wzdłużnych CNC marki Star Micronics oraz obrabiarek wielozadaniowych Nakamura-Tome, na terenie Polski północnej.
Senior CSR/Team Leader w Dziale Obsługi Klienta na rynku polskim, SAP Key User
Zarządzanie działem obsługi klienta na rynku polskim
Motywowanie zespołu, rozwój poprzez wyznaczanie i rozliczanie celów
Organizacja i koordynowanie pracy zespołu
Weryfikacja jakości pracy podległych pracowników, podnoszenie kwalifikacji i efektywności
SAP Key User – testowanie nowych procesów i procedur na podległym rynku, implementacja
Raportowanie oraz egzekucja zadań zleconych przez bezpośrednich przełożonych
Rekrutacja nowych pracowników i nadzór nad procesami selekcji kandydatów
Szkolenia dla nowych pracowników zatrudnianych na różne rynki w ramach organizacji firmy.
Przeprowadzanie szkoleń technicznych oraz prezentacji
Motywowanie zespołu, rozwój poprzez wyznaczanie i rozliczanie celów
Organizacja i koordynowanie pracy zespołu
Weryfikacja jakości pracy podległych pracowników, podnoszenie kwalifikacji i efektywności
SAP Key User – testowanie nowych procesów i procedur na podległym rynku, implementacja
Raportowanie oraz egzekucja zadań zleconych przez bezpośrednich przełożonych
Rekrutacja nowych pracowników i nadzór nad procesami selekcji kandydatów
Szkolenia dla nowych pracowników zatrudnianych na różne rynki w ramach organizacji firmy.
Przeprowadzanie szkoleń technicznych oraz prezentacji
Senior CSR/ SAP Key User
Utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami
Negocjacje warunków handlowych, analiza sprzedaży, kontrola spływu i windykacja należności
Wdrażanie nowych i modyfikacja dotychczasowych procedur
Kompleksowa obsługa zamówień, weryfikacja ich zgodności z ofertą, wprowadzanie do systemu, koordynacja produkcji
Monitorowanie i koordynowanie dostaw międzymagazynowych (globalnie) i bezpośrednio do klienta na terenie Polski
Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z procesem sprzedaży
Wspomaganie i przygotowywanie planów rocznych/kwartalnych/miesięcznych zw. z procesem sprzedaży zgodnie z wytycznymi od kierownictwa z wyższego poziomu
Raportowanie
SAP Key user – monitorowanie prawidłowości działania systemu SAP na przydzielonym rynku, wprowadzanie koniecznych usprawnień, testów
Wdrażanie systemu SAP 6.0 na podległym rynku
CRM, zakładanie nowych klientów, kontrola bazy danych klientów
Quality assurance, rozpatrywanie i wsparcie w procesie reklamacji
Negocjacje warunków handlowych, analiza sprzedaży, kontrola spływu i windykacja należności
Wdrażanie nowych i modyfikacja dotychczasowych procedur
Kompleksowa obsługa zamówień, weryfikacja ich zgodności z ofertą, wprowadzanie do systemu, koordynacja produkcji
Monitorowanie i koordynowanie dostaw międzymagazynowych (globalnie) i bezpośrednio do klienta na terenie Polski
Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z procesem sprzedaży
Wspomaganie i przygotowywanie planów rocznych/kwartalnych/miesięcznych zw. z procesem sprzedaży zgodnie z wytycznymi od kierownictwa z wyższego poziomu
Raportowanie
SAP Key user – monitorowanie prawidłowości działania systemu SAP na przydzielonym rynku, wprowadzanie koniecznych usprawnień, testów
Wdrażanie systemu SAP 6.0 na podległym rynku
CRM, zakładanie nowych klientów, kontrola bazy danych klientów
Quality assurance, rozpatrywanie i wsparcie w procesie reklamacji
Pracownik działu ds. obsługi zamówień i sprzedaży
Realizacja bieżących zamówień od klientów i kontrola terminowości dostaw
Kontrolowanie procesu zwrotu towarów oraz wystawianie faktur korygujących.
Kontrola spływu i windykacja należności
Dokonywanie odpraw celnych towarów importowanych i eksportowanych.
Koordynacja i kontrola sprawnego funkcjonowanie magazynu
Przygotowanie towarów do wysyłki i ich ekspedycja
Kontrolowanie procesu zwrotu towarów oraz wystawianie faktur korygujących.
Kontrola spływu i windykacja należności
Dokonywanie odpraw celnych towarów importowanych i eksportowanych.
Koordynacja i kontrola sprawnego funkcjonowanie magazynu
Przygotowanie towarów do wysyłki i ich ekspedycja