Grzegorz Giza

Managing Partner
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Automatyzacja BPO Business Intelligence Rozwój Call Center CRM Sprzedaż bezpośrednia E-commerce Optimization Lead Generation Zarządzanie Segmentacja E-mail marketing Inbound & Content Marketing

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Spider Media
Managing Partner
Innowacyjna agencja marketingu online, która wykorzystując Big Data projektuje i wdraża działania i procesy email marketingu oraz marketingu automation. Specjalizuje się w procesach lead management, szczególnie w lead generation, lead nurturing oraz lead i kontent scoring.

Budowanie i wprowadzanie globalnej strategii dla projektów email marketingu i marketingu automation. Strategiczny rozwój oferty i produktów. Zarządzanie Działem Handlu i Marketingu i wszystkimi kanałami sprzedaży w tym operacyjna odpowiedzialność za generowanie leadów. Negocjacje i odpowiedzialność za wycenę projektów dla kluczowych klientów. Zarządzanie portfelem wycen, wdrożeń i bieżących projektów. Stała współpraca z partnerami technologicznymi i podnoszenie kwalifikacji zespołu. Personalna odpowiedzialność za sprzedaż i wdrożenia projektów opartych o analitykę Big Data, lead scoring oraz optymalizację reguł automatyzacji.
Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
CEO/Prezes Zarządu
Tworzenie krótko i długofalowej strategii, misji i wartości Firmy dla realizacji celów wyznaczanych przez udziałowców; realizacja budżetu sprzedaży na zakładanym poziomie rentowności; rozwijanie sprzedaży dla nowych klientów w różnych segmentach rynku; utrzymanie oraz up&cross selling do istniejących klientów; poszukiwanie nowych rynków oraz możliwości akwizycyjnych; nadzorowanie operacyjnej działalności firmy i bieżącej realizacji celów oraz ciągłego poprawiania efektywności i optymalizacji procesów w poszczególnych działach firmy; kontrola i audyt wypełniania standardów i procedur organizacyjnych w zakresie budżetowania i finansów; strategiczne zarządzanie portfelem projektów, odpowiedzialność za ciągłe tworzenie nowych produktów i rozwój istniejących na zdefiniowane już rynki jak również rozwijanie linii projektów strupowych (formalnie na stanowisku CPO).
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Dyrektor Handlu i Marketingu / Członek Zarządu
Zarządzanie i wdrażanie strategii handlowej we wszystkich kanałach sprzedaży (250 handlowców w 16 lokalizacjach, call center, e-commerce, partnerzy zewnętrzni/reseller); odpowiedzialność za P&L na zakładanym poziomie kosztów i celów dla poszczególnych kanałów sprzedaży i segmentów rynku; optymalizacja kosztów dotarcia i obsługi klientów w zakresie wdrażania channel mix; definiowanie i wprowadzanie nowych modeli biznesowych, strategii marketingowych dla grup produktów, marek i rynków; strategia i wdrażanie koncepcji channel mix;
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Regionalny Dyrektor Sprzedaży
Bezpośrednie zarządzanie grupą 38 handlowców działających na terenie województwa mazowieckiego; Odpowiedzialność za P&L oddziału; rekrutacja i szkolenie handlowców; stałe sesje coachingowe z handlowcami. Bezpośredni kontakt z kluczowymi klientami.
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Trener Sprzedaży / Coach

Edukacja

Logo
Executive MBA, MBA
Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Studium Trenerów Grupowych , studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Prawo, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Marketing bezpośredni
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.