Umiejętności
Zarządzanie klientami
Automatyzacja
BPO
Business Intelligence
Rozwój Call Center
CRM
Sprzedaż bezpośrednia
E-commerce Optimization
Lead Generation
Zarządzanie
Segmentacja
E-mail marketing
Inbound & Content Marketing
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Managing Partner
Innowacyjna agencja marketingu online, która wykorzystując Big Data projektuje i wdraża działania i procesy email marketingu oraz marketingu automation. Specjalizuje się w procesach lead management, szczególnie w lead generation, lead nurturing oraz lead i kontent scoring.
Budowanie i wprowadzanie globalnej strategii dla projektów email marketingu i marketingu automation. Strategiczny rozwój oferty i produktów. Zarządzanie Działem Handlu i Marketingu i wszystkimi kanałami sprzedaży w tym operacyjna odpowiedzialność za generowanie leadów. Negocjacje i odpowiedzialność za wycenę projektów dla kluczowych klientów. Zarządzanie portfelem wycen, wdrożeń i bieżących projektów. Stała współpraca z partnerami technologicznymi i podnoszenie kwalifikacji zespołu. Personalna odpowiedzialność za sprzedaż i wdrożenia projektów opartych o analitykę Big Data, lead scoring oraz optymalizację reguł automatyzacji.
Budowanie i wprowadzanie globalnej strategii dla projektów email marketingu i marketingu automation. Strategiczny rozwój oferty i produktów. Zarządzanie Działem Handlu i Marketingu i wszystkimi kanałami sprzedaży w tym operacyjna odpowiedzialność za generowanie leadów. Negocjacje i odpowiedzialność za wycenę projektów dla kluczowych klientów. Zarządzanie portfelem wycen, wdrożeń i bieżących projektów. Stała współpraca z partnerami technologicznymi i podnoszenie kwalifikacji zespołu. Personalna odpowiedzialność za sprzedaż i wdrożenia projektów opartych o analitykę Big Data, lead scoring oraz optymalizację reguł automatyzacji.
CEO/Prezes Zarządu
Tworzenie krótko i długofalowej strategii, misji i wartości Firmy dla realizacji celów wyznaczanych przez udziałowców; realizacja budżetu sprzedaży na zakładanym poziomie rentowności; rozwijanie sprzedaży dla nowych klientów w różnych segmentach rynku; utrzymanie oraz up&cross selling do istniejących klientów; poszukiwanie nowych rynków oraz możliwości akwizycyjnych; nadzorowanie operacyjnej działalności firmy i bieżącej realizacji celów oraz ciągłego poprawiania efektywności i optymalizacji procesów w poszczególnych działach firmy; kontrola i audyt wypełniania standardów i procedur organizacyjnych w zakresie budżetowania i finansów; strategiczne zarządzanie portfelem projektów, odpowiedzialność za ciągłe tworzenie nowych produktów i rozwój istniejących na zdefiniowane już rynki jak również rozwijanie linii projektów strupowych (formalnie na stanowisku CPO).
Dyrektor Handlu i Marketingu / Członek Zarządu
Zarządzanie i wdrażanie strategii handlowej we wszystkich kanałach sprzedaży (250 handlowców w 16 lokalizacjach, call center, e-commerce, partnerzy zewnętrzni/reseller); odpowiedzialność za P&L na zakładanym poziomie kosztów i celów dla poszczególnych kanałów sprzedaży i segmentów rynku; optymalizacja kosztów dotarcia i obsługi klientów w zakresie wdrażania channel mix; definiowanie i wprowadzanie nowych modeli biznesowych, strategii marketingowych dla grup produktów, marek i rynków; strategia i wdrażanie koncepcji channel mix;
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Marketing bezpośredni
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.