Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
IT Service Manager
Kierowanie zespołem ponad 60 inżynierów w centrali, pracownikami on-site, nadzór nad podwykonawcami.
Dostarczanie usług outsourcingowych (Call Desk + infrastruktura do aplikacji) dla Klientów w Polsce i za granicą (Niemcy, Holandia, Szwajcaria, Austria, Czechy, Słowacja,Rumunia, kraje nadbałtyckie).
Dosprzedaż produktów/usług, negocjacje, controlling jakościowy, nadzór operacyjny, administracja.
Dostarczanie usług outsourcingowych (Call Desk + infrastruktura do aplikacji) dla Klientów w Polsce i za granicą (Niemcy, Holandia, Szwajcaria, Austria, Czechy, Słowacja,Rumunia, kraje nadbałtyckie).
Dosprzedaż produktów/usług, negocjacje, controlling jakościowy, nadzór operacyjny, administracja.
Szkolenia i kursy
LCCI
CustomerCentric Selling
ITIL
Prince2 Foundation
Prince2 Practitioner
CustomerCentric Selling
ITIL
Prince2 Foundation
Prince2 Practitioner
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
historia
literatura faktu
zagadnienia gospodarcze
brydż
literatura faktu
zagadnienia gospodarcze
brydż
Organizacje
Mensa Polska
Polski Związek Brydża Sportowego
Polski Związek Brydża Sportowego
Inne
wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowników
odporność na stres
zdecydowanie
prawo jazdy
odporność na stres
zdecydowanie
prawo jazdy
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.