Umiejętności
B2B
Coaching
Komunikacja
Komputery
Sprzedaż bezpośrednia
FMCG
Zarządzanie
Marketing
zarządzanie operacyjne
Zarządzanie ludźmi
Prawo jazdy kat B
motywacja podwładnych
kadra kierownicza
Utrzymanie budynku
product managment
faciliti managment
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. gastronomii
- prowadzenie spraw administracyjnych działu;
- przygotowywanie kalkulacji oraz koordynowanie imprez organizowanych w ośrodku;
- układanie jadłospisów, uwzględniając założenia kosztowe;
- przygotowywanie dokumentów do przetargów publicznych i realizowanie zamówień w zakresie pionu gastronomii;
- nadzorowanie właściwych procesów technologicznych oraz produkcji potraw;
- sporządzanie receptur, kart kalkulacyjnych;
- szukanie i wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań oraz wprowadzanie nowości;
- prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z systemem GMP, GHP oraz HACCP, kontrolowanie jego przestrzeganie przez personel pionu gastronomicznego w celach sanitarno-epidemiologicznych;
- przygotowywanie ofert marketingowych w obrębie działu.
- przygotowywanie kalkulacji oraz koordynowanie imprez organizowanych w ośrodku;
- układanie jadłospisów, uwzględniając założenia kosztowe;
- przygotowywanie dokumentów do przetargów publicznych i realizowanie zamówień w zakresie pionu gastronomii;
- nadzorowanie właściwych procesów technologicznych oraz produkcji potraw;
- sporządzanie receptur, kart kalkulacyjnych;
- szukanie i wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań oraz wprowadzanie nowości;
- prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z systemem GMP, GHP oraz HACCP, kontrolowanie jego przestrzeganie przez personel pionu gastronomicznego w celach sanitarno-epidemiologicznych;
- przygotowywanie ofert marketingowych w obrębie działu.
Kierownik
Kafena Sp. z o.o. sp. K.
- przyczynienie się do wzrostu sprzedaży cukierni o 12% vs LM;
- wyłonienie liderów zmiany, szkolenie z prowadzenia zmiany w cukierni, dbałość o zachowanie przyjętych standardów;
- motywowanie i rozwijanie zespołu poprzez wyznaczenie celów, monitowanie ich wykonania oraz rozliczania ich;
- planowanie i raportowanie sprzedaży poprzez podniesienie świadomości pracy zespołu;
- szkolenia załogi w regionie wzrost świadomości zespołu na czynny udział we wzroście sprzedaży poprzez wzrost AGC i transakcji;
- tworzenie i prowadzenie ocen pracowników i managerów.
- wyłonienie liderów zmiany, szkolenie z prowadzenia zmiany w cukierni, dbałość o zachowanie przyjętych standardów;
- motywowanie i rozwijanie zespołu poprzez wyznaczenie celów, monitowanie ich wykonania oraz rozliczania ich;
- planowanie i raportowanie sprzedaży poprzez podniesienie świadomości pracy zespołu;
- szkolenia załogi w regionie wzrost świadomości zespołu na czynny udział we wzroście sprzedaży poprzez wzrost AGC i transakcji;
- tworzenie i prowadzenie ocen pracowników i managerów.
Manager
- samodzielne otworzenie pierwszej kawiarni w Polsce pod marką Second Cup;
- odpowiedzialność za grupę pracowników poprzez rozwój i motywację, wyłonienie liderów;
- aktywne szukanie sprzedaży i partnerów businessowych, budowanie świadomości i wizerunku nowej marki;
- planowanie i raportowanie sprzedaży;
- szkolenia załogi ze standardów kanadyjskiej sieci;
- czynny udział w rekrutacjach, stworzenie zespołu wysokiej jakości sprzedawców;
- tworzenie i prowadzenie ocen pracowników i managerów;
- przyczynienie się do rozwoju marki Second Cup w Polsce poprzez, zrekrutowanie kolejnego managera do nowej lokalizacji oraz jego wyszkolenia.
- odpowiedzialność za grupę pracowników poprzez rozwój i motywację, wyłonienie liderów;
- aktywne szukanie sprzedaży i partnerów businessowych, budowanie świadomości i wizerunku nowej marki;
- planowanie i raportowanie sprzedaży;
- szkolenia załogi ze standardów kanadyjskiej sieci;
- czynny udział w rekrutacjach, stworzenie zespołu wysokiej jakości sprzedawców;
- tworzenie i prowadzenie ocen pracowników i managerów;
- przyczynienie się do rozwoju marki Second Cup w Polsce poprzez, zrekrutowanie kolejnego managera do nowej lokalizacji oraz jego wyszkolenia.
Store Manager
- prowadzenie kawiarni, odpowiedzialność za wyniki finansowe, kondycję kawiarni, optymalizację kosztów operacyjnych COS, COL, SEMIS;
- odpowiedzialność za grupę pracowników wraz z kierownictwem, poprzez motywowanie i rozwijanie oraz szkolenie;
- aktywne szukanie sprzedaży i partnerów businessowych poprzez efektywne akcje marketingowe oparte na ROIC. Wzrost sprzedaży o 20% vs LY;
- planowanie i raportowanie sprzedaży oraz kaskadowanie celów na podległy zespół;
- czynny udział w rekrutacjach w regionie, obniżenie rotacji pracowników do 25%YTY;
- udział w akcjach CSR z wieloma sukcesami;
- tworzenie IPR-ów oraz wiele osiągnięć w zakresie rozwoju podległych pracowników i managerów;
- tworzenie i prowadzenie ocen pracowników i managerów;
- przyczynienie się do rozwoju marki Starbucks w Polsce poprzez samodzielne otworzenie 3 kawiarni.
- odpowiedzialność za grupę pracowników wraz z kierownictwem, poprzez motywowanie i rozwijanie oraz szkolenie;
- aktywne szukanie sprzedaży i partnerów businessowych poprzez efektywne akcje marketingowe oparte na ROIC. Wzrost sprzedaży o 20% vs LY;
- planowanie i raportowanie sprzedaży oraz kaskadowanie celów na podległy zespół;
- czynny udział w rekrutacjach w regionie, obniżenie rotacji pracowników do 25%YTY;
- udział w akcjach CSR z wieloma sukcesami;
- tworzenie IPR-ów oraz wiele osiągnięć w zakresie rozwoju podległych pracowników i managerów;
- tworzenie i prowadzenie ocen pracowników i managerów;
- przyczynienie się do rozwoju marki Starbucks w Polsce poprzez samodzielne otworzenie 3 kawiarni.
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
bieganie, turystyka