Grzegorz Baran

Business Manager
Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Umiejętności

Analiza biznesowa Strategia biznesowa Developments Finanse Zarządzanie Microsoft Office Project Management Projecting Przywództwo w zespole Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Transcom Worldwide Poland - Olsztyn
Business Manager
Branża: BPO / SSC
Logo
Project Manager
mobilnascena.pl
Branża: MICE (Meetings-Incentives-Conferences-Events).

Profil firmy: Kompleksowa organizacja imprez, eventów, koncertow, pikników, konferencji i wszelkiego innego rodzaju wydarzeń; organizacja reklamowych kampanii mobilnych; wynajem sprzętu eventowego (sceny, namioty plenerowe, profesjonalne systemy nagłośnieniowe i oświetleniowe, itp).

Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie i budowanie relacji z Klientami (m. in. osoby prywatne, firmy, jednostki samorządu terytorialnego);
- Pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy z partnerami biznesowymi i podwykonawcami;
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy (reklama, social media, branding itp);
- Koordynacja i zarządzanie zespołami realizującymi konkretny projekt, zarówno na etapie przygotowania jak i wykonania usługi;
- Planowanie i logistyka;
- Kosztorysowanie wykonania usługi;
Jarosław Rojek
Jarosław Rojek · klient
wystawiono
Osoba bardzo profesjonalna, kompetentna, uczciwa. Powierzone mu cele są starannie przestrzegane. Polecam współpracę z Panem Grzegorzem!
Logo
General Manager
Fonemenders Ltd.
Branża: Telekomunikacja.

Profil firmy: Lider w dziedzinie usług telekomunikacyjnych B2B w Republice Irlandii; druga co do wielkości firma zajmująca się serwisem telefonów komórkowych i innych urządzeń mobilnych; wyłączny serwisant sieci Telefonica O2 Ireland oraz H3G Ireland;

Zakres obowiązków:
- Zarządzanie i administrowanie główym oddziałem firmy z siedzibą w Dublinie
(40 pracowników);
- Nadzorowanie poszczególnych działów firmy i koordynowanie ich pracy (działy: Administracyjny, Call Centre / Obsługa Klienta, Techniczny, Logistyczny, Magazyny);
- Koordynacja pracy kierowników poszczególnych działów;
- Zarządzanie personelem - rekrutacja nowych pracowników, kontrolowanie wydajności i
produkcji, organizacja szkoleń, tworzenie systemów motywacyjnych, integracja pracowników;
- Sprawy kadrowe: przygotowywanie zestawień miesięcznych dla księgowości dotyczących
czasu pracy i wyników, urlopy, urlopy macierzyńskie, BHP, wszelkie sprawy personalne;
- Wdrażanie nowych procesów produkcji, kontroli jakości i obsługi Klienta, oraz nadzór nad tymi procesami;
- Wprowadzanie nowych rozwiązań technicznych i systemów poprawiających wydajność i jakość obsługi Klienta;
- Koordynowanie współpracy głównego oddziału firmy z pozostałymi 5 oddziałami na terenie
Republiki Irlandii;
- Utrzymywanie kontaktów z kluczowymi Klientami i dostawcami w kraju i za granicą;
- Pozyskiwanie nowych Klientów i rozwój biznesu;
- Wszelkie sprawy dotyczące zaopatrzenia, zamówień i środków produkcji;
- Składanie raportów dla Zarządu (tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych itd);
Logo
Customer Service Manager (Dział Napraw)
Commercial Wireless (obecnie CWSI)
Branża: Telekomunikacja.

Profil firmy: Lider w dziedzinie usług telekomunikacyjnych B2B w Republice Irlandii; wyłączny partner sieci Telefonica O2 Ireland w zakresie obsługi Klientów Biznesowych i dostaw usług telekomunikacyjnych tej sieci dla biznesu;


Zakres obowiązków:
- Zarządzanie Działem Obsługi Klienta - Dział Napraw telefonów komórkowych i innych urządzeń mobilnych;
- Nadzór nad pracą personelu Działu Obsługi Klienta (Call Centre);
- Nadzór i koordynacja procesu naprawy w/w urządzeń: od kontaktu z Klientem, po dostarczenie Klientowi naprawionego urządzenia;
- Logistyka – nadzorowanie pracy kierowców/kurierów;
- Monitorowanie czasu napraw i nadzór nad zachowaniem terminów określonych w umowie z poszczególnymi centrami napraw i podwykonawcami;
- Przygotowywanie i przedstawianie raportów dotyczących ilości przeprowadzonych napraw, ich czasu itd.
Logo
Network Commision Agent
Commercial Wireless (obecnie CWSI)
Branża: Telekomunikacja.

Profil firmy: Lider w dziedzinie usług telekomunikacyjnych B2B w Republice Irlandii; wyłączny partner sieci Telefonica O2 Ireland w zakresie obsługi Klientów Biznesowych i dostaw usług telekomunikacyjnych tej sieci dla biznesu;

Zakres obowiązków:
- Zarządzanie procesem uzyskiwania prowizji od sprzedaży usług telekomunikacyjnych, od Operatora (Telefonica O2 Ireland) dla Commercial Wireless Group;
- Nadzór nad przedstawicielami handlowymi firmy w zakresie przygotowywania przez nich dokumentacji niezbędnej do świadczenia usług telekomunikacyjnych i uzyskania prowizji od sprzedaży;
- Codzienna, bliska współpraca z Telefonica O2 Ireland Commision Team w celu maksymalizacji ilości poprawnie podpisanych umów na świadczenie usług, zgodności dokumentów i w konsekwencji uzyskanie jak największej prowizji dla Commercial Wireless Group;
- Praca nad ulepszeniem i poprawieniem procesu przepływu informacji i dokumentów, tak aby zredukować do minimum ilość pomyłek i przeoczeń w procesie uzyskiwania prowizji;
- Przygotowywanie raportów (dziennych i tygodniowych) dla Managera Działu Sprzedaży i Głównego Księgowego;

Szkolenia i kursy

- 12.03. 2012-27.03.2012 - ukończenie szkolenia „Nowe podejście do zamówień publicznych w zakresie usług. Jak skutecznie ubiegać się o zamówienia publiczne?”;
- 24.11.2011-25.11.2011 – ukończenie szkolenia „Zarządzanie sprzedażą i obsługa klienta a Zarządzanie Wiekiem – korzyści biznesowe dla firmy”;

Edukacja

Logo
Zarządzanie Projektami, studia podyplomowe
OWSIZ
Logo
Prawo, magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

- Historia (głównie XX wieczna, ze szczegółnym uwzględnieniem II Wojny Światowej);
- Literatura Piękna;
- Książki i programy treningowe z zakresu samorozwoju, technik sprzedaży itd. (głównie Briana Tracy);
- Sztuki Walki;
- Turystyka górska;

Organizacje

Członek DWMRT (2006-2007) - Dublin & Wicklow Mountain Rescue Team (Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego Hrabstwa Dublin i Wicklow)

Inne

- Prawo jazdy kat. B
- Biegła znajomość obsługi komputera w środowisku Windows,
- Biegła znajomość pakietu Microsoft Office,
- Wysokie umiejętności interpersonalne,

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
DZIECI A SPORTY WALKI
DZIECI A SPORTY WALKI
Co wiedzieć powinien trener i rodzic.
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
Historia
Historia
"Nie tylko historia urabia człowieka- człowiek urabia historię" Erich Fromm
MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Olsztyn moje miasto
Olsztyn moje miasto
Olsztyn moje miasto, Warmia i Mazury
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.