konto usunięte

Temat: Etyka w zarządzaniu ryzykiem - perspektywa psychologiczna...

Etyka w zarządzaniu ryzykiem - perspektywa psychologiczna i ekonomiczna

Celem szkolenia jest:
Profesjonalne przygotowanie do zarządzania ryzykiem w kontekście etycznych, efektywnych działań dotyczących zmiany postaw i zachowań ograniczających korupcję i nadużycia,
Poznanie współczesnych podejść i narzędzi wielowymiarowego zarządzania ryzykiem,
Doskonalenie osobistych umiejętności wspierających realizowanie celów kontroli zarządczej.

Czas trwania: 1 dzień (8 godzin zajęć).

Tematyka obejmuje między innymi zagadnienia:
Kreatywność w zarządzaniu ryzykiem,
Etyczne aspekty wspierające efektywność w procesie przewidywania i kontrolowania ryzyka,
Współczesne kompetencje wspierające zarządzanie ryzykiem,
Zarządzanie ryzykiem jako centralny element systemu zdeterminowany przez środowisko,
Założenia Komisji i cele senatora Treadwaya,
Prewencja w zarządzaniu ryzykiem,
Typy ryzyka,
Biokomputer i reedukacja psychofizyczna koordynatora, audytora i kontrolera,
Ryzyko wobec misji i celów,
Kreatywne podejście do ryzyka,
Diagram Ischikawy – praktyczne wskazówki,
Kreowanie relacji przez emocje i temperament – narzędzie wspierające zarządzanie ryzykiem,
Ryzyko słowa, gestu, zachowania przekładające się na efektywność.

Materiały:
Wydruk prezentacji szkoleniowych,
Materiały do ćwiczeń i przykładowe rozwiązania,
Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi,
Komplet materiałów biurowych.

Certyfikat:
Certyfikat wydany przez IIC Chapter Poland oraz FEJS, potwierdzający ukończenie przedmiotowego szkolenia wraz z informacją o przyznanych kredytach CPE (NASBA).

Inne szkolenia

Stres i emocje – narzędzia społeczne odpowiedzialnego pracodawcy dbającego o motywaję, efektywność i bezpieczeństwo pracy z perspektywy kontroli zarządczej (3 pkt. CPE)
Warsztaty współpracy zespołowej wspierające efektywność – eliminujące negatywne emocje, stres i konflikty (3 pkt. CPE)
Negocjajce biznesowe z elementami NLP, psychologii zachowań i wywierania wpływu poprzez komunikację werbalną, niewerbalną i pozawerbalną (8 pkt. CPE)
Etyczny – kompetentny menedżer zarządzający XXI wieku (4 pkt. CPE)
System wartości i etyka jako nadrzędny element zarządzania i oceny kontroli zarządczej (10 pkt. CPE)

Kontakt: joanna.koterba@fejs.org.pl Telefon: (61) 624 38 04
http://fejs.org.pl/project/etyka-w-zarzadzaniu-ryzykie...