Michał Struve

Michał Struve STRUVE Sp. z o.o.

Temat: MS Office 2010 średnio-zaawansowany (Word, Excel,...

Firma STRUVE Sp. z o. o. zaprasza na szkolenie z obsługi pakietu MS Office 2010 w samym centrum Poznania szkolenie ogólne śrendnio-zaawansowane.

Czy szkolenie jest dla mnie?
Szkolenie średnio-zaawansowane Microsoft Office 2010 jest skierowane do osób:
- pracujących już w programie MS Office 2010,
- częściowo znających program MS Office 2010, chcących poznać dodatkowe funkcje programu, lub utrwalić zdobytą już wiedzę.

Wymagania wstępne:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób posiadających podstawową wiedzę z zakresu obsługi programu
MS Office 2010, znających zasady działania programów oraz chcących zdobyć nową wiedzę z zakresu obsługi.

PROGRAM SZKOLENIA:

MS Word 2010
1. Dostosowanie ekranu do własnych potrzeb,
2. Formatowanie stron,
3. Nagłówek i stopka dokumentu,
4. Numerowanie stron,
5. Wstawianie i praca z grafiką; Diagramy,
6. Przypisy,
7. Podział dokumentów na sekcje o osobno numerowanych stronach,
8. Style,
9. Automatyczne tworzenie spisów treści, spisów ilustracji/tabel,
10. Automatyczne numerowanie rozdziałów,
Własne wnioski,

MS Excel 2010
1. Interfejs programu Excel (wstążka i jej dopasowywanie, opcje zapisywania dokumentu, korzystanie z pomocy, układ strony),
2. Poruszanie się między komórkami, arkuszami oraz skoroszytami,
3. Wprowadzanie danych (edycja, kopiowanie, automatyczne wypełnianie, komentarze),
4. Formatowanie graficzne (typy danych, obramowanie i cieniowanie komórek, formatowanie skoroszytu),
5. Wprowadzanie formuł (podstawowe funkcje, adresowanie względne i bezwzględne, przeciąganie formuł),
6. Podstawowe funkcje Excela (matematyczne, logiczne, tekstowe),
7. Inspekcja formuł,
8. Nazywanie komórek i zakresów,
9. Formatowanie warunkowe,
10. Tabele i zestawienia (tworzenie tabeli, formatowanie),
11. Sortowanie danych,
12. Filtry automatyczne,
13. Sumy częściowe,
14. Przygotowywanie raportów,
15. Walidacja danych (lista rozwijalna),
16. Praca na z wykresami (najczęstsze typy wykresów, źródła danych, formatowanie i modyfikacja),
17. Wstawianie elementów graficznych (ramka, formatowanie obiektu),
18. Prezentacja danych (nagłówek, stopka, przygotowanie arkusza do druku),
19. Praca na wielu arkuszach i skoroszytach (odnośniki, import i eksport danych).

MS PowerPoint 2010
1. Ogólna charakterystyka programu,
2. Podstawowe elementy narzędziowe - możliwości zastosowań; wygląd okienka, zmiana podglądu slajdów; korzystanie z kreatorów prezentacji,
3. Tworzenie prezentacji; zapisywanie i otwieranie prezentacji; tworzenie slajdów; zmiana układu slajdu; kasowanie slajdu; zmiana właściwości slajdu; korzystanie z szablonów,
4. Praca z obiektami - rodzaje obiektów, atrybuty, selekcja obiektów i grupowanie, zmiana rozmiaru, kształtu, położenia,
5. Wstawiane tekstu - wprowadzanie, właściwości, wyrównanie, edycja, formatowanie, pisownia, akapity, efekty specjalne,
6. Dodawanie obiektów graficznych do slajdów - rysowanie obiektów, narzędzie rysowania, autokształty, właściwości obiektów, wstawianie obiektów ClipArt, wykresy, notatki, pokaz slajdów, drukowanie prezentacji,
7. Połączenie pracy PowerPoint’a z innymi aplikacjami - Wstawianie obiektów, animacje, itp.

MS Outlook 2010
1. Podstawy:
• Omówienie podstawowych funkcji programu Outlook
• Elementy ekranu
• Widoki
2. Wiadomości:
• Konfiguracja konta pocztowego
• Opcje wiadomości
• Współpraca z programem MS Word
• Reguły i alerty
3. Archiwizacja
4. Zarzadzanie zadaniami i kalendarzem MS Outlook:
• Tworzenie, przydzielanie, odbieranie, aktualizowanie zadań
• Przenoszenie zadań do kalendarza
• Tworzenie terminów w kalendarzu
• Organizowanie spotkań – zaproszenia na spotkania, sprawdzanie dostępności uczestników spotkania
• Praca z kontaktami – przypinanie do poczty, zadań i kalendarzy
5. Niczego co zapiszę – nie zapomnę. Praca z notatkami w MS Outlook

WIEDZA ZE SZKOLENIA
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie umiał wykorzystać program MS Office 2010
do tworzenia profesjonalnych dokumentów, dzięki wszystkim najważniejszym narzędziom
i funkcjom programu na poziomie zaawansowanym. Ciekawe teksty, arkusze kalkulacyjne, wyliczenia, prezentacje multimedialne czy obsługa poczty nie będą stanowić problemu.

Czas trwania: 4 dni (4x6h)
Termin szkolenia: 11-14.03.2013r.
Cena: 1300 zł brutto

STRUVE Sp. z o. o.