Marek Zieliński

Marek Zieliński adiunkt, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Poznaniu

Temat: [8.10.2010] Komunikacja i Promocja w Biznesie


Obrazek


STUDIA PODYPLOMOWE KOMUNIKACJA I PROMOCJA W BIZNESIE






APLIKUJ TERAZ!
http://www.podyplomowe.ue.poznan.pl/aplikuj-online.htm... -
Rekrutacja trwa do: 8.10.2010


Strona internetowa:
http://www.kip.ue.poznan.pl
http://www.facebook.pl/komunikacja


Cele i zadania studium:
Promocja, reklama, public relations, sztuka negocjacji, arkana komunikacji werbalnej i niewerbalnej, kultura języka, kreatywność, etykieta menedżera - to tylko wybrane przykłady zagadnień istotnych dla profesjonalistów. Celem studium jest przekazanie nowoczesnej i zarazem praktycznej wiedzy z zakresu szeroko rozumianej komunikacji. Głównym zadaniem studium jest poszerzenie wiedzy oraz doskonalenie umiejętności menedżerów w dziedzinie komunikacji.

Ramowy program przedmiotowy:
- Komunikacja marketingowa i badania marketingowe
- Strategia promocji i jej uwarunkowania
- Public relations
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Psychologia komunikacji
- Prezentacje i wystąpienia publiczne
- Negocjacje (w tym międzykulturowe)
- Promocja bezpośrednia
- Protokół dyplomatyczny i etykieta w biznesie
- Kreatywność w biznesie
- Seminarium podyplomowe
Zajęcia na studium prowadzone są w formie wykładów, seminariów i ćwiczeń warsztatowych, które obejmują treningi z aktorami i psychologami oraz pracownikami agencji reklamowych.

Czas trwania studium:
dwa semestry

Koszt uczestnictwa:
4400.00 zł
Możliwość opłaty w dwóch ratach.

Zgłoszenia:
Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe obowiązuje aplikacja online. Dokumenty dostarczyć można osobiście bądź listownie. Rekrutacja na studia podyplomowe odbywa się bez egzaminów wstępnych. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby przyjęte na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji zostaną poinformowane listownie o terminie rozpoczęcia zajęć. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o przyjęciu decyduje kolejność złożonych podań. O terminie rozpoczęcia zajęć kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem. Szczegółowe informacje o studium:
e-mail: e.budniak@ue.poznan.pl

Wymagane dokumenty:
Zgłoszenie obejmuje następujące dokumenty:
- podanie o przyjęcie,
- kwestionariusz osobowy,
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- zobowiązanie (zakładu pracy bądź osobiste) wniesienia opłaty za studium,
- dwa zdjęcia legitymacyjne (podpisane na odwrocie),
- dwie koperty ze znaczkami, zaadresowane do siebie.
Kwestionariusz, podanie oraz zobowiązanie po aplikacji na studia należy wydrukować z panelu użytkownika i podpisać niebieskim długopisem. Dokumenty należy dostarczyć w teczce wiązanej podpisanej nazwą studiów podyplomowych oraz imieniem i nazwiskiem.

Miejsce złożenia dokumentów:
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Studium Podyplomowe Komunikacji i Promocji w Biznesie
ul. Powstańców Wielkopolskich 16, pok. 826
Poznań

Adres do korespondencji:
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Sekretariat Studium Podyplomowego
Komunikacji i Promocji w Biznesie
al. Niepodległości 10, p. 826
61-875 Poznań

Prezentacja Studiów Podyplomowych Komunikacji i Promocji w Biznesie:
http://www.podyplomowe.ue.poznan.pl/uploads/SP/WT/Stud......

Kierownik:
dr Marek Zieliński, e-mail:
m.zielinski@ue.poznan.pl
więcej informacji: http://www.kip.ue.poznan.pl/
http://www.facebook.pl/komunikacja

Organizator studiów:
Katedra Strategii Marketingowych
ul. Powstańców Wielkopolskich 16
Sekretariat Studium: p. Ewa Budniak,
ul. Powstańców Wielkopolskich 16, Collegium Altum, pokój 826
tel. 61-854-37-97


Obrazek