Temat: [14.12 i 15.12. 2013] Poznań, szkolenie dla doradców...

Każdy doradca zawodowy powinien wspierać klienta w poznaniu siebie, a także w zrozumieniu zależności pomiędzy uczeniem się, wykonywaniem pracy i spędzaniem czasu wolnego. Zależności te bowiem wpływają na kształtowanie się stylu życia, wspierają rozwój umiejętności podejmowania decyzji, rozwijają elastyczność i umiejętność radzenia sobie ze zmianą zarówno w środowisku zawodowym jak i społecznym. Jeśli chciałbyś nauczyć się profesjonalnego wspierania klienta, identyfikowania dostępnych dla niego możliwości rozwoju kariery, przewidywania i określania konsekwencji jego potencjalnych wyborów, planowania strategii zdobywania wiedzy i doświadczeń niezbędnych dla osiągnięcia pożądanych celów klienta, to zapraszamy do wyboru tego modułu. W trakcie 3 dni szkoleniowych poznasz 3 najciekawsze metody pracy z klientem, które w przyszłości będziesz mógł pogłębiać i zdobyć uprawnienia posługiwania się nimi. W ramach modułu przygotowano 3 szkolenia, z którego każde trwać będzie 4 godziny szkoleniowe (1 dzień). Moduł kończy się superwizjami grupowymi.

Szkolenia w ramach modułu:

Jobcoaching.
Indywidualny Plan Działania.
Spadochron.

WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE: http://creoprogres.pl