Łukasz Lewandowski

Łukasz Lewandowski Wiceprezes Zarządu,
K2 Internet

Temat: Szukam pasjonata Second Life

cześć,

jeżeli dużo czasu spędzasz w Second Life, rozumiesz dobrze ten wirtualny świat i masz know-how marketingowy skontaktuj się proszę ze mną.

Możesz połączyć przyjemność z pracą.

Szukamy osoby, która pomoże nam w sensowny sposób wykorzystać SL do celów marketingowych naszych Klientów. W taki sposób, żeby stworzyć realną wartość dla Klienta i dla mieszkańców SL, a nie kolejny pusty byt w SL.

Łukasz Lewandowski
Dyrektor Badań i Rozwoju
K2 Internet S.A.
mailto:lukasz.lewandowski@k2.pl
kom:+48-605-103-580
http://k2.pl

konto usunięte

Temat: Szukam pasjonata Second Life

:)
Łukasz Lewandowski

Łukasz Lewandowski Wiceprezes Zarządu,
K2 Internet

Temat: Szukam pasjonata Second Life

:)

konto usunięte

Temat: Szukam pasjonata Second Life

cóż za hermetyczna dyskusja. ileż możliwości interpretacji ;)

konto usunięte

Temat: Szukam pasjonata Second Life

Czyżby nowe znaczenie emotikona?

Widać, że :-) = jw

konto usunięte

Temat: Szukam pasjonata Second Life

Czesc, jestem w SL od marca 2007. Dobrze sie poruszam w SL i doskonale znam angielski. Podaj mi Swoje SL imie i nazwisko to sie tam z Toba skontaktuje. Do zobaczenia w SL ;o)
Victoria W.

Victoria W.
www.weinsteinwelc.co
m

Temat: Szukam pasjonata Second Life

Łukasz Lewandowski:
cześć,

jeżeli dużo czasu spędzasz w Second Life, rozumiesz dobrze ten wirtualny świat i masz know-how marketingowy skontaktuj się proszę ze mną.

Możesz połączyć przyjemność z pracą.

Szukamy osoby, która pomoże nam w sensowny sposób wykorzystać SL do celów marketingowych naszych Klientów. W taki sposób, żeby stworzyć realną wartość dla Klienta i dla mieszkańców SL, a nie kolejny pusty byt w SL.

Łukasz Lewandowski
Dyrektor Badań i Rozwoju
K2 Internet S.A.
mailto:lukasz.lewandowski@k2.pl
kom:+48-605-103-580
http://k2.pl

czy nadal aktualne?
Krzysztof Adamus

Krzysztof Adamus business development
director Opcom

Temat: Szukam pasjonata Second Life

Zachęcam do oglądnięcia filmu "Strategie obecności marek w Second Life"

http://www.interaktywnie.com/blog/161-strategie-obecno...



Wyślij zaproszenie do