Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Wszelkie ogłoszenia, zaproszenia i tym podobne proszę umieszczać w niniejszym wątku.
Dzięuję :)
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Mateusz Zapart:
Zapraszam na pierwsze spotkanie cyklu "PR przy kawie". Gościem tego spotkania będzie Sebastian Chachołek, prezes grupy PRC (www.prc.pl). Więcej o wydarzeniu można przeczytać na blogu (www.prprzykawie.blogspot.com ) a tymczasem załączam plakat informacyjny, na którym wszystkie dane.


Obrazek


Gdzie: Archibar (Katowice, Dyrekcyjna 9)
Kiedy: wtorek, 25 listopad, 17:00
Wejście: za darmo!

Zapraszam!
Daria A.

Daria A. Senior Process
Specialist

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Zapraszam na drugie spotkanie z cyklu "PR przy kawie".
Gościem tego spotkania będzie dr Anna Adamus-Matuszyńska. Tym razem będziemy dyskutować o etycznym wymiarze public relations.
Więcej informacji o projekcie "PR przy kawie" na stronie http://prprzykawie.blogspot.com


Obrazek


Gdzie: TRatata kawiarnia przy Teatrze Rozrywki (Chorzów, ul. M.Konopnickiej 1)
Kiedy: wtorek, 20 stycznia, 17:00
Wstęp: wolny!

Organizatorem cyklu spotkań jest Europejskie Forum Studentów AEGEE Katowice http://www.aegeekatowice.org/

Partnerzy:


Obrazek


http://mensa.com.pl


Obrazek

Kawiarnia teatralna TRa ta ta przy Teatrze Rozrywki w Chorzowie

ZAPRASZAMDaria E. edytował(a) ten post dnia 16.01.09 o godzinie 21:59
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

HR Coordinator ze szczyptą PR - poszukiwany do pracy w znanej agencji reklamowej/interaktywnej w Krakowie :)

Znaki szczególne: nieszablonowe podejście do budowania marki na rynku, odnajdywanie pasji w swojej pracy w miejsce kieratu, iskra szaleństwa w oczach, merytoryka i wiedza czym to się je.

Reszta prv., ogłoszenie zaś na witrynie wiadomej.

Miłego wieczoru.
Daria A.

Daria A. Senior Process
Specialist

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Bartłomiej Juszczyk:
HR Coordinator ze szczyptą PR - poszukiwany do pracy w znanej agencji reklamowej/interaktywnej w Krakowie :)

Znaki szczególne: nieszablonowe podejście do budowania marki na rynku, odnajdywanie pasji w swojej pracy w miejsce kieratu, iskra szaleństwa w oczach, merytoryka i wiedza czym to się je.

Reszta prv., ogłoszenie zaś na witrynie wiadomej.

Miłego wieczoru.


Gratuluję świetnej strony internetowej! Brawa dla grafika, jestem pod ogromnym wrażeniem! :)
Radosław K.

Radosław K. strategia, rozwój,
innowacje

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Witam,

chciałbym przedstawić swój najnowszy projekt, blog "Public Relations - opinie, diagnozy, refleksje", który, mam nadzieję, będzie stanowił ciekawą platformę wymiany myśli i informacji na temat branży. Blog ma charakter rozwojowy. Każdy następny wpis będzie ciekawszy od poprzedniego.

Zapraszam do lektury i dzielenia się swoimi uwagami, co do jego treści i formy. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi. Jestem
przekonany, że przyczynią się one do jego rozwoju. Chętnie wykorzystam wszelkie sugestie.

Adres: http://publicrelations.bblog.pl

pozdrawiam

Radosław Krajewski
Marta Klimowicz

Marta Klimowicz Online Marketing

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Konferencja Komunikacja PR: blogi, wiki i wideo, 14.05, Wrocław - serdecznie zapraszam: http://www.goldenline.pl/spotkanie/konferencja-komunik...
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Szukamy osoby na praktyki w agencji PR w Warszawie.

Osoba "z lekkim piórem", dobrze zorganizowana, otwarta na tematy związane z nowymi technologiami (IT, telekomunikacja, Internet).

Perspektywa stażu, dłuższej współpracy.

info na priv
Robert P.

Robert P. pracownik
naukowo-dydaktyczny
Akademia
Techniczno-Humani...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Witam!

Wszystkich zainteresowanych informuję, że są jeszcze wolne miejsca na studiach podyplomowych z zakresu Public Relations - Promocja. Studia ruszają od października, organizatorem jest Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej.

Celem studiów jest przygotowanie uczestników do pracy w szeroko rozumianej branży Public Relations, od strony praktycznej i teoretycznej.

Szczegóły na stronie: http://www.polka.ath.bielsko.pl/index.php?option=com_c...

Zapraszamy!

konto usunięte

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

http://www.goldenline.pl/grupa/lingwistyka-nlp

zapraszam

konto usunięte

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Nowy program certyfikowany CIM – edycja letnia

Zapraszamy na nowy certyfikowany program na licencji The Chartered Institute of Marketing: CAM Diploma in Communications (komunikacja rynkowa)

Program zainaugurują zajęcia 18 czerwca w Warszawie. Tym razem będą one realizowane w edycji letniej – od końca czerwca do końca sierpnia 2010. Uczestnicy wezmą udział w 8 dwudniowych sesjach poświęconych modułom:

CAM Diploma in Communications

1. Marketing a komunikacja rynkowa
2. Public Relations
3. Marketing bezpośredni i promocja sprzedaży
4. Reklama
5. Zintegrowana komunikacja marketingowa

Wśród prowadzących certyfikowani trenerzy CIM oraz doświadczeni wykładowcy i praktycy biznesu. Zapraszamy!

Po bliższe informacje prosimy o kontakt z:

Sabina Bryś

Project Manager
sbrys@questus.pl
mobile: +48 669 288 444

Joanna Drezner
Project Manager
jdrezner@questus.pl
mobile: +48 691 366 116

Martyna Świetlik
Project Manger
mswietlik@questus.pl
mobile: +48 603 480 155

konto usunięte

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

usuniętoDawid Witych edytował(a) ten post dnia 06.07.10 o godzinie 13:16
Jerzy Śliwa

Jerzy Śliwa zawodowy mediator,
trener, współpraca z
EMNI Bruksela, pr...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

zapraszamy na nowy Portal Kształcenia Negocjatorów i Mediatorów - ENMA.Pl
http://negocjatorzy.com
http://mediatorzy.org

Zbieramy 15 lat doświadczeń, rozszerzamy możliwości i zapraszamy do współpracy.
Jerzy Śliwa

Jerzy Śliwa zawodowy mediator,
trener, współpraca z
EMNI Bruksela, pr...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Zapraszamy na trzy ciekawe przedsięwzięcia dla mediatorów, trenerów i innych osób pomagających w konfliktach:

warsztaty superwizyjne - na północy Polski: Słupsk, 25-26.07.2010
http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-superwizy...
warsztaty nt konstruowania ugód - na południu Polski: Gorlice, 11-12.09.2010
http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-nt-konstr...
Szkoła Mediacji Rodzinnych - we wschodniej Polsce: Białystok, 25-26.09, 9-10 i 23-24.10.2010
http://www.goldenline.pl/spotkanie/szkola-mediacji-rod...

__________________________

więcej informacji: http://mediatorzy.org i http://mediacje.pl/moodle

A jeśli chcesz jeszcze więcej wyjaśnień - ZADZWOŃ - Krajowe Centrum Mediacji:
- Warszawa - 22 241-14-23; - Kraków - 12 642-12-30

lub skontaktuj się bezpośrednio z koordynatorami:
Jerzy Śliwa (OSZM, PKTM) - 601 637-984 - jsliwa@mediacje.pl
Ireneusz Kieliszak (SMP, OSZM) - 792 518-315 - mediacje@kieliszak.pl
Marcin Szargiej (OSZM) - 604 174-570 - mszargiej@mediacje.pl
Robert P.

Robert P. pracownik
naukowo-dydaktyczny
Akademia
Techniczno-Humani...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Szanowni Państwo!

Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej prowadzi nabór na studia podyplomowe „Public Relations – Promocja”.

Studia przeznaczone są dla absolwentów wszystkich kierunków studiów, zarówno I stopnia (licencjackich, inżynierskich), jak i II stopnia (magisterskich).

Celem studiów jest przygotowanie uczestników do pracy w szeroko rozumianej branży Public Relations, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej.

Szczegóły na stronie:
http://www.polka.ath.bielsko.pl/index.php?option=com_c...

Zapraszamy!
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Skuteczna promocja w Internecie. Co trendy a co passe?
23-24 września, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Dzień I - 23 września

1. Reklama internetowa – co trendy a co passe?
• Rodzaje i formy reklamy internetowej
• Zasady budowy reklam interaktywnych
• Metody pomiaru skuteczności i efektywności kampanii reklamowych w Internecie
• Planowanie kampanii reklamowych w Internecie – krok po kroku
• Jak przeprowadzić skuteczną i efektywną kampanię reklamową w sieci?
• Case studies

2. Marketing w wyszukiwarkach
• Co to SEM i dlaczego jest tak ważny?
• Optymalizacja serwisu internetowego
• Budowanie popularności serwisu w Internecie
• Płatna obecność w wyszukiwarkach

3. Internet PR czyli jak kreować swój wizerunek w sieci
• Dlaczego InternetPR? - Znaczenie Internetu dla kreowania wizerunku
• InternetPR w serwisie firmowym
• E-media relations – czyli wszystko o komunikowaniu się z dziennikarzami poprzez Internet
• News prasowy w Internecie – jak pisać, jak wysłać i do kogo?
• Narzędzia Internet PR w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
• Case studies

4. Badania marketingowe w Internecie, czyli jak zbadać rynek?
• Badania typu site-centric i user centric
• Narzędzia badawcze, zasady ich wykorzystywania i konstrukcja
• Case studies

5. Jak dobrze przeprowadzić projekt e-biznesowy?
• Przygotowanie briefu
• Rynek agencji interaktywnych w Polsce
• Kryteria wyboru agencji interaktywnej
• Zasady dobrej współpracy z agencją interaktywną
• Etapy projektu

Dzień II - 24 września

1. Znaczenie Internetu dla działań biznesowych - fakty i mity
• potencjał sieci dla biznesu w Polsce i za granicą
• zakres narzedzi e-biznesowych oraz e-marketingowych
• strategie e-marketingu i e-handlu - rodzaje i przykłady wykorzystania
• pułapki i zagrozenia wykorzystania Internetu do handlu on-line
• e-handel i e-marketing w Polsce - jak to realnie wygląda

2. Serwis internetowy jako oś komunikacji i transakcji w Internecie
• 10 najczęstszych błędów w tworzeniu witryn internetowych
• Metodyka budowy skutecznego serwisu internetowego
• Konstrukcja dobrego serwisu www – ergonomia, kreacja i technologia
• CMS – czyli czym jest profesjonalne zarządzanie treścią serwisu i jak dobrać optymalny system klasy Content Management
• Funkcjonalność transakcyjna w Internecie - kreowanie realnego e-biznesu
• pułapki i błędy w tworzeniu i zarządzaniu handlem i marketingiem w Internecie

3. Budowanie lojalności w Internecie - dlaczego i po co klient ma wracać do nas?
• „Skracanie dystansu” – blogi korporacyjne i podcasty
• Aplikacje do obsługi klienta
• Identyfikacja i personalizacja
• Cykliczna komunikacja - e-biuletyn/ newsletter
• Dostarczenie unikalnej wartości

4. E-mail marketing – Skuteczne wykorzystanie e-mail marketingu do kształtowania sprzedaży i lojalności Internatów
• strategie wykorzystanie e-maila
• co to znaczy dobry e-mail marketing?
• aspekty prawne e-mail marketingu?

5. Mierzalność działań w Internecie - co i jak warto mierzyć
• mierniki skuteczności
• mierniki efektywności
• innowacyjne mierniki działań e-biznesowych i e-marketingowych
• ćwiczenia

Koszt uczestnictwa: 1290 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Marcin K.

Marcin K. Przedsiębiorca,
publicysta, trener,
pasjonat życia...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Sztuka Komunikacji z Brianem Tracy


Obrazek


Czy wiesz, jak skutecznie się komunikować?

=> Jakie czynniki są kluczowe w procesie komunikacji?
=> Co zrobić, aby wzbudzić zaufanie w rozmówcy?
=> Jak skutecznie negocjować z ludźmi?
=> Jak zadawać odpowiednie pytania?
=> Jak budować relacje?
Odpowiedzi na te i inne pytania, poznasz w
darmowym kursie internetowym Briana Tracy
, dostępnym na stronie:

http://briantracy.pl/site/sztuka-komunikacji/

Zapisz się już teraz i stań się mistrzem komunikacji!
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach internetowych (SEM, SEO, PPC)
27-28 września, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Rozwój umiejętności:

• Optymalizacji serwisów www pod kątem wyszukiwarek internetowych z naciskiem na Google
• Pisanie i redakcji treści przyjaznych wyszukiwarkom
• Tworzenie prostych i zaawansowanych kampanii linków sponsorowanych (AdWords)
• Analizy skuteczności i efektywności SEM
• Oceny ofert agencji zajmujące się SEM (SEO i PPC)

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

• Ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl
• Ćwiczenie – zaprojektowania świątecznej kampanii reklamowej dla sklepu internetowego

Program

Dzień I - temat przewodni SEO

1. Marketing w wyszukiwarkach – kurs na efektywność
• rynek reklamy online w Polsce i za granicą
• SEO i PPC wśród narzędzi marketingu online
• najświeższe dane i trendy z rynku marketingu w wyszukiwarkach

2. Czym są i jak działają wyszukiwarki
• co widzą, a czego nie widza wyszukiwarki
• jakie elementu stron biorą pod uwagę wyszukiwarki
• czym jest Page Rank

3. Optymalizacja stron od A do Z
• adresy stron - URLs
• znaczniki title oraz nagłówki
• meta tags
• mapy witryn
• optymalizacja landing pages
• nazewnictwo obrazków
• szybkość ładowania stron
• Flash
• AJAX/Javascript
• optymalizacja serwowania treści dla robotów (robots.txt, wykluczanie, widoczność treści dla robotów)
• Google Webmasters Tools

4. Content is the king- copywriting na usługach SEO
• analiza słów kluczowych
• optymalizacja istniejących treści
• user generated content
• specyfika języka Internetu

5. Strategie linkowania
• budowanie linków w oparciu o wartościowe treści
• rejestracja w katalogach
• wymiana i kupowanie linków
• zaawansowane strategie linkowania

6. Techniki nieetyczne (Black Hat) w SEO
• omówienie głównych technik nieetycznych
• jak rozpoznać techniki które mogą zaszkodzić
• czy warto myśleć o Black Hat

7. Mierzenie skuteczności i efektywności działań SEO
• Analiza pozycji słów kluczowych
• Pomiar konwersji
• ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl

Dzień II - temat przewodni PPC

1. Google AdWords od podstaw
• zakładanie i konfiguracja konta AdWords
• struktura konta AdWords
• podstawowe terminy i pojęcia

2. Pierwsza kampania w Google – szybki start
• definiowanie słów kluczowych
• teksty reklam
• kierowanie (targetowanie) reklam
• strona docelowa
• dopasowanie słów
• Keyword Tool

3. Typy kampanii reklamowych
• budowanie ruchu
• generowanie leadów (zapytań ofertowych)
• sprzedaż branding

4. Mierzenie skuteczności i efektywności działań SEO
• klasyczne oraz szybkie raporty w AdWords
• pomiar konwersji
• optymalizacja kampanii
• ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl

5. Zaawansowane dla zaawansowanych
• reklamy graficzne
• generator reklam graficznych
• edytor AdWords
• Integracja z Google Analytics
• Retargetowanie
• AdPlaner

6. Jak oceniać agencję SEM i jakość jej oferty
• kluczowi gracze
• standardy branżowe
• pułapki i nieetyczne zachowania
• modele rozliczeń

Koszt uczestnictwa: 1390 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl

konto usunięte

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Witajcie,

miło mi poinformować, że 10 grudnia 2010 uruchomiona zostanie w Krakowie kolejna edycja programu Professional Diploma in Marketing przygotowującego do uzyskania prestiżowego dyplomu The Chartered Institute of Marketing (CIM).

Szkolenie Professional Diploma in Marketing jest programem na zaawansowanym poziomie w brytyjskim systemie certyfikacji marketerów, a jego ukończenie i zdanie egzaminów oznacza zdobycie brytyjskiego dyplomu honorowanego na całym świecie. Jest to program przydatny dla osób które maja kontakt z klientem.

CIM to największa na świecie organizacja zrzeszającą osoby pracujące w branży marketingowej. Kurs Professional Diploma in Marketing Pozwala poszerzyć wiedzę między innymi w zakresie planowania marketingowego, zarządzania marką, zarządzania projektami, a praktyczny charakter szkoleń CIM sprzyja pogłębianiu wiedzy oraz poznaniu międzynarodowych standardów.

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu:

Sabina Bryś
mobile: +48 669 288 444
sbrys@questus.pl
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Media Relations, czyli jak profesjonalnie współpracować z mediami
14-15 października, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Cele szkolenia:

nabycie umiejętności tworzenia i podtrzymywania relacji z mediami różnymi technikami i narzędziami, dobranymi odpowiednio do sytuacji.

Metody:

aktywne – nagrywanie, ćwiczenia, symulacje, dyskusja, case study, mini wykłady

Program

1. Kroków kilka w ramach budowania relacji z mediami

• Z czego składa się twoje otoczenie medialne, a z czego chcesz żeby się składało?
• Sposoby działania zmierzające do współpracy z mediami
• Etyka w relacjach z mediami

2. Efektywna współpraca z mediami

• Media – narzędzie do budowania wizerunku firmy
• System informacji bieżącej dla prasy – co nam gwarantuje
• Zasady współpracy z radiem i telewizją – przegląd technik
• Jak informować o swoich przedsięwzięciach - przygotowywanie wiadomości adresowanych do konkretnych środowisk – czyli do adresata docelowego poprzez dziennikarza;
• Formy dialogu z mediami (rozmowa telefoniczna, briefing prasowy, konferencja prasowa, oświadczenia) - ich skuteczność i koszt.
• Specyfika kontaktów z poszczególnymi mediami, ich przydatność w określonych sytuacjach.

3. Informacje prasowe w proaktywnych i trudnych sytuacjach

• Metody pracy z prasą – tekst i jego części. Techniki „mniej i więcej niż wyraz”.
• Wiadomości, artykuły i informacje dla prasy
• Jedyna w swoim rodzaju: zawartość „teczki informacyjnej” firmy
• Czarny PR - jak chronić się przed oszustami, czyli brudne techniki pracy „dziennikarskiej” podczas nagrywania TV, radiowego, dla prasy. Elementy prawa prasowego, a realia życia.
• Prawo jest po stronie firmy - czyli jak dochodzić prawdy w sytuacji, gdy kłamstwo już się ukazało - sąd i ugoda
• Kreowanie faktów medialnych – jak się bronić, techniki współpracy z mediami

4. Wywiad prasowy – przygotowanie i przeprowadzenie

• Jak przygotować się do wywiadu?
o rozeznanie co do osoby z którą ma nastąpić spotkanie, niezbędnych materiałów, przypuszczalnych pytań – własny bank informacji. Rola przygotowania merytorycznego i psychicznego do rozmowy.
• Rodzaje wywiadu – na żywo, nagrywany, z zaskoczenia, panel ekspertów
• Jakie są psychologiczne uwarunkowania udzielania wywiadu?

5. Osobiste wystąpienie przed mediami – konferencja prasowa- wypowiedź, odpowiadanie na pytania, oświadczenie, dementi, wywiad przed kamerą, wywiad w radio, debata.

• Konferencja prasowa w dobrym stylu: cel, planowanie, etapy, zaproszenie gości i dziennikarzy, prowadzenie, radzenie sobie z trudnymi pytaniami
• Oświadczenie i dementi – elementy niezbędne w przygotowaniu i przekazaniu informacji
• Struktura krótkiej („gorąca setka”) i dłuższej wypowiedzi – zasady ich budowy i podawania.
• Zachowania przed kamerą – co wolno a czego nie w rozmowie z agresywnym dziennikarzem
• Zasady udzielania wywiadu w radio – panowanie nad głosem, rozkład argumentów, zakończenie wypowiedzi.
• Niebezpieczeństwa przemilczania i zaprzeczania niewygodnym faktom
• Jak powinny wyglądać wystąpienia w sytuacjach problemowych?

6. Podsumowanie szkolenia

Koszt uczestnictwa: 1390 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl

Następna dyskusja:

Pikselki i inne




Wyślij zaproszenie do