Mateusz Krys

Mateusz Krys urzędnik państwowy

Temat: rozwiązanie umowy z nieuczciwym operatorem

Witam serdecznie

zawarłem umowę z operatorem sieci komórkowej w 07.05.2014 umowa zawarta
do 07,05,2016

z uwagi na rachunki udałem się 16.11.2014 do punktu operatora i ku
zdziwieniu dowiedziałem się że operator podwyższył abonament o 5 zł w
górę, o powyższym miał informować swoich klientów (listownie)w
czerwcu i lipcu i do końca bodajże sierpnia br roku można było
rozwiązać umowę bez żadnej kary wynikającej z wcześniejszego
rozwiązania umowy. Nie zostałem o zmianach powiadomiony w żaden sposób
listownie(pracownik punktu stwierdził że to dziwne bo mam adres do
korespondencji listowny), mailowo,sms, czy poprzez call center

wobec tego napisałem w dniu 17,11,2014 pismo do BOK operatora informując
go o w/w sytuacji i chęci zerwania umowy w dniu 5 grudnia otrzymałem
odpowiedź

""Dziękuję za zgłoszenie z dnia 17.11.2014.
W związku ze złożonym przez Pana oświadczeniem, iż przesyłka
zawierająca Komunikat o zmianie warunków Umowy nie została Panu
dostarczona, informuję że opłaty dotyczące konta numeru XXXXXXXXXX
pozostawimy na niezmienionym poziomie. Przywróciłem na Pana koncie
abonenckim dotychczasowe opłaty. Na kolejnej fakturze otrzyma Pan zwrot
kwoty 5 zł brutto naliczonej w bieżącym Cyklu rozliczeniowym.
Zleciłem także odpowiednie korekty faktur z dnia 13.09.2014 i 13.10.2014.
Faktury korygujące na kwotę 10 zł brutto wystawimy w terminie 30 dni i
dostarczymy na adres korespondencyjny.
Jednocześnie informuję, że zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji Pana
oświadczenia we współpracy z operatorami pocztowymi.
Jeśli pomimo mojej decyzji nadal podtrzymuje Pan chęć rezygnacji,
informuję, że przedterminowe rozwiązanie Umowy nr xxxxxxxxx, będzie
się wiązać z naliczeniem przez nas kary umownej. W przypadku
podtrzymania decyzji o rozwiązaniu Umowy wraz z karą umowną, proszę o
jej pisemne potwierdzenie w terminie 14 dni od daty niniejszej odpowiedzi.
Wówczas rezygnację wprowadzimy z zachowaniem 30-dniowego okresu
wypowiedzenia, ze skutkiem na ostatni dzień Cyklu rozliczeniowego, w
oparciu o datę wpływu Pana reklamacji tj. 17.11.2014.""


reasumując gdybym nie odwiedził punktu nie dowiedziałbym się o zmianach
a gdybym nie napisał do nich i informując że chce zerwać umowę nie
cofnęli by i chcieli mnie na sile uszczęśliwić cofając łaskawie
naliczone kwoty z wyższym abonamentem.....nadmieniam iż w związku z
zawarciem umowy operator udzielił mi ulgi w wysokości 5886,73 gr co jest
kwotą wziętą z kosmosu bo gdyby człowiek chciał zerwać umowę
wcześniej to musiałby zapłacić w.w kwotę pomniejszoną o jakąś
część XX na daną chwile przy zerwaniu umowy musiałbym zapłacić 4800
zł..od operatora brałem tylko kartę sim i nic więcej

bardzo razi mnie fakt że w dobie tak dużej konkurencji operator nie
szanuje klientów i tak sobie z nimi pogrywa