Mateusz Dąbrowski

Mateusz Dąbrowski Coach ICC, Trener,
Psycholog, Architekt
Kariery

Temat: Szkolenie: Profesjonalna Obsługa Klienta Wew. i Zew.,...

Przewodnik po... lesie

Klient zewnętrzny jak i wewnętrzny, gdy rozczarowany, niezadowolony z usług, jest jak dziecko zagubione w lesie - potrzebuje pomocy i uwagi. Emocje takie, jak frustracja i irytacja czy zachowania takie, jak agresja, wynikają z poczucia bezradności.

Dostarczenie klientowi adekwatnych rozwiązań oraz umiejętne pokierowanie go ku satysfakcji - jest trudną sztuką, jednak przynoszącą wielką korzyść firmie - kolejnych zadowolonych klientów. Biznes partner, kierownik projektów i pracownik działów tzw. usługowych wobec klientów wewnętrznych i zewnętrznych - jest niczym przewodnik dla zagubionych w lesie. Stoi przed jednym z większych wyzwań z punktu widzenia psychologii społecznej: bada potrzeby, wspiera, wywiera wpływ, przekonuje, negocjuje, jednocześnie wzbudzając w kliencie poczucie bezpieczeństwa i budując swój autorytet. Zadowolony klient stanie się sam przewodnikiem, - przyprowadzi kolejnych klientów...

Coraz częściej efektywność firmy mierzy się takimi wskaźnikami jak NPS (Net Promotor Score – poziom rekomendacji) i Badaniem Satysfakcji Pracowników. Odpowiednie podejście do klienta wewnętrznego i zewnętrznego, umiejętność komunikacji w różnych trudnych sytuacjach, znajomość strategii i narzędzi profesjonalnej obsługi, jest nie tylko wizytówką firmy, ale gwarantem pozyskiwania nowych, zadowolonych klientów.

Wzajemnego porozumienia i osiągania satysfakcjonujących rozwiązań, nawet w najtrudniejszych sytuacjach, uczymy się wszyscy. Warto ten proces przyspieszyć szkoleniem, klienci nie czekają...

Program szkolenia, cena, daty