Dariusz Skraskowski

Dariusz Skraskowski Konsultant
Strategiczny
Akademii Biznesu
Piotra Michalaka

Temat: Płatne szkolenia, kursy i warsztaty dotyczące umawiania...

Witam serdecznie.

Proszę o umieszczanie informacji i reklam o płatnych szkoleniach, kursach, warsztatach o tematyce umawiania spotkań w tym temacie.

Reklamy umieszczane w innych tematach będą usuwane.

Pozdrawiam serdecznie
Dariusz Skraskowski

Temat: Płatne szkolenia, kursy i warsztaty dotyczące umawiania...


Obrazek

Zapraszamy na szkolenia organizowane przez firmę Systemy Aktywnej Sprzedaży

Tajemnice skutecznego telemarketingu 16.12.2011
http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...

Więcej informacji stronie:

http://systemysa.pl

Joanna Wiejak

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Płatne szkolenia, kursy i warsztaty dotyczące umawiania...


Obrazek


Uwaga jeszcze tylko jutro!!!

Po szkoleniu będziesz potrafił:

• budować dobre relacje z rozmówcą w trakcie prowadzenia rozmowy telefonicznej,
• pisać różnego typu skrypty rozmów telefonicznych,
• wyznaczać cele rozmów telefonicznych,
• wykorzystywać dynamikę rozmowy w celu osiągnięcia oczekiwanego rezultatu,
• umawiać spotkania z Klientami i sprzedawać swoje produkty/usługi,
• przygotować się właściwie do prowadzenia rozmów telefonicznych,
• analizować prowadzone rozmowy telefoniczne,
• prowadzić rozmowy telefoniczne,
• przekazać i pozyskać potrzebne informacje,
• stosować techniki argumentowania i finalizowania rozmowy,
• stosować skuteczne odpowiedzi na wątpliwości Klienta,
• skutecznie reagować w trudnych sytuacjach,

i będziesz znał:

• etapy procesu rozmowy telefonicznej,
• zasady przygotowywania, prowadzenia i analizowania rozmów telefonicznych,
• dynamikę prowadzenia rozmowy telefonicznej,
• typy informacji występujące w rozmowie telefonicznej,
• zasady pisania różnego typu skryptów rozmów telefonicznych,
• narzędzia ułatwiające komunikacje podczas prowadzenia rozmów telefonicznych,
• metodę wyznaczania celów rozmowy telefonicznej,
• techniki argumentacji i finalizowania rozmów telefonicznych,
• modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.

Program i więcej informacji
http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...

zapraszamy
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Płatne szkolenia, kursy i warsztaty dotyczące umawiania...

Już w dniu 4 marca 2012 roku odbędzie się II Ogólnopolska Konferencja Vademecum Rozwoju

69 PLN - cena promocyjna na hasło GL

W odpowiedzi na oczekiwania rynku zaprezentujemy najbardziej aktualne tematy pod hasłem:
„Sięgnij do źródła rozwoju biznesu!”

Podczas konferencji warsztaty poprowadzą najlepsi eksperci, którzy zaprezentują niezwykle istotne aspekty, takie jak:

5 sekretów businesswoman - Elżbieta Jeznach
Czy oświecenie rozwiązuje wszelkie problemy – Adam Bytof
Nowe Ustawienia Rodzin metodą B. Hellingera drogą ku więcej – Anna Choińska
Numerologia w biznesie – doradztwo biznesowe w oparciu o wiedzę numerologiczną – Magda Skotnicka
Świadoma kreacja kluczem do sukcesu w życiu osobistym i zawodowym– Małgorzata Przygońska
Coaching grupowy – jako sposób na odnajdywanie najlepszych rozwiązań – Iwona Sorbian

oraz losowanie NAGRÓD!

Ze względu na warsztatowy programu konferencji ilość miejsc ograniczona! ZAPISZ SIĘ już dziś jeśli chcesz wziąć udział w tym wyjątkowym wydarzeniu!

http://vademecumrozwoju.pl/program/

konto usunięte

Temat: Płatne szkolenia, kursy i warsztaty dotyczące umawiania...

Zapraszamy do udziału w szkoleniach otwartych w Kielcach.

Temat 1: "Organizacja i zadania działu kadr w małych i średnich przedsiębiorstwach"

11.04.2012, KIELCE, UL. ZAGNAŃSKA 50

Temat 2: "E-marketing"

24.04.2012, KIELCE, UL. ZAGNAŃSKA 50

szczegóły na : http://abpraca.pl
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: Płatne szkolenia, kursy i warsztaty dotyczące umawiania...


Obrazek

Szkolenie Supersprzedawca - poziom złoty

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?

Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.
To szkolenie jest właśnie dla Ciebie! Teraz w wyjątkowej cenie!

Program szkolenia

* Kulturowe znaczenie pytań oraz ich rola, jako narzędzia w sprzedaży;
* Sprzedaż doradcza metodą SPIN
* Telefoniczne umawianie spotkań
* Podejście do klienta w XXI wieku – przejście od sprzedaży transakcyjnej do relacyjnej;
* Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
* Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
* Różnorodne metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów;
* Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Korzyści dla uczestników:

* wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
* zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
* zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
* zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:

* 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży
i szkoleń
* materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
* bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
* dyplom ukończenia szkolenia
* roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
* zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu*
* możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%


Obrazek


Lokalizacja: Warszawa
Termin: 16-17 czerwca 2012, 10:00 – 18:00

Kontakt:
Daniel Kowalski
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Zapisy i dodatkowe informacje na http://www.progresspartner.pl/promocje.php
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Płatne szkolenia, kursy i warsztaty dotyczące umawiania...

Już 18.06.2012 możesz poznać Tajemnice Skutecznego Telemarketingu

chcesz wiedzieć:

• jak wyznaczać cel główny i cele pomocnicze w rozmowie telefonicznej,

• czym jest dynamika rozmowy telefonicznej, jak ją rozpoznać w trakcie rozmowy i wykorzystać tworząc skrypty,

• kiedy w rozmowie pojawiają się punkty kulminacyjne spowodowane wzrostem napięcie pomiędzy Tobą, a Twoim Klientem i jak w tedy sobie radzić by osiągnąć zamierzony cel,

• co jeszcze decyduje o Twoim sukcesie,

zapisz się na szkolenie:


Obrazek


Tajemnice Skutecznego Telemarketingu 11.05.2012

zapisz się teraz
Dariusz Skraskowski

Dariusz Skraskowski Konsultant
Strategiczny
Akademii Biznesu
Piotra Michalaka

Temat: Płatne szkolenia, kursy i warsztaty dotyczące umawiania...

Wiadomość dla właścicieli i pracowników Szkół Językowych

Witam serdecznie.

Akurat kończę cykl szkoleń z cyklu: "Jak pozyskać w 2 miesiące 5-25 klientów
uczących się metodą konwersacyjną", a tu przychodzi zapytanie o współpracę
w zakresie pozyskiwania klientów dla jednej ze Szkół z Wrocławia,
a przecież nie wysłałem tam nawet oferty.

Pomyślałem że może to znak, że trzeba poinformować o tym osoby
z mojej listy kontaktów interesujące się telemarketingiem.

Jeśli pracujesz w Szkole Językowej lub znasz właściciela takiej szkoły,
to ta wiadomość jest pisana specjalnie dla Ciebie.

W lipcu 2012 r. przechodzę do kolejnego etapu projektu, który polega
na pozyskiwaniu klientów dla Szkół Językowych przez educo.

Po cyklu szkoleń w różnych miastach (Radom, Warszawa, Poznań,
Koszalin, Tomaszów Mazowiecki, Ruda Śląska, Jelenia Góra)
zaobserwowałem jedną rzecz.

Większość szkół nie ma możliwości organizacyjnej na aktywne pozyskiwanie klientów.
Brakuje często ludzi, czasu i możliwości koordynacji projektu.

Dlatego przychodzę z pomocą w tym zakresie.

Projekt pozyskiwania przez educo klientów prowadzą 3 osoby:
koordynator (ja), kurier i telemarketerka.

Nie damy rady obsługiwać kilku szkół w jednym czasie,
dlatego pierwsze Szkoły Językowe szybciej skorzystają z pomocy.

Ponadto pierwsze 3 szkoły mają możliwość negocjowania warunków współpracy.

Na chwilę obecną (jeszcze przed wysłaniem ofert) 1 szkoła zdecydowała się
na współpracę przy pozyskiwaniu klientów.

Jeśli chcesz otrzymać ofertę zawierającą szczegóły ewentualnej współpracy,
napisz proszę na adres telemarketer@interia.pl

Dariusz Skraskowski
Specjalista ds. Innowacji i Reklamy
Szkoła Języków Obcych educo
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Płatne szkolenia, kursy i warsztaty dotyczące umawiania...

Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center

Telefoniczna Obsługa Klienta Szkolenia

Uczestnicy:

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Klientami przez telefon.

Cele szkolenia:

•Przygotowanie pracowników do telefonicznej obsługi klienta
•Przećwiczenie umiejętności sprzyjających efektywnej komunikacji przez telefon
•Przekazanie wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych podczas telefonicznej Obsługi Klienta

Program szkolenia

Wiedza o Klientach
•Kim jest Klient?

Rozmowa telefoniczna
•Umiejętności wspomagające prowadzenie rozmowy telefonicznej

Powitanie
•Budowanie pierwszego wrażenia (tempo mówienia, głośność mówienia, uśmiech)

Ustalenie celu rozmowy i szczegółów pozwalających na przygotowanie i zaprezentowanie rozwiązania
•Dlaczego istotne jest ustalenie celu rozmowy?

Dostrojenie do Klienta
•Typologia Klientów (typologia Junga)

Kontrola rozmowy
•Narzędzia pozwalające utrzymać kontrolę nad rozmową

Przekazywanie informacji i propozycji rozwiązań
•Zasady budowania jasnych i prostych wypowiedzi

Odpowiadanie na zastrzeżenia Klientów
•Kategorie zastrzeżeń

Asertywność podczas rozmowy telefonicznej
•Zachowanie asertywne

Podsumowanie i zakończenie rozmowy
•Podsumowanie – standard podsumowania

INFORMACJE :

ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com, tel. 500 029 886
Strona www: Szkolenia dla firm
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Płatne szkolenia, kursy i warsztaty dotyczące umawiania...


Obrazek


Zapraszamy - specjalna wakacyjna oferta!
Więcej informacji …
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Płatne szkolenia, kursy i warsztaty dotyczące umawiania...


Obrazek


„Pamiętaj, iż twoja własna determinacja, by osiągnąć sukces, liczy się bardziej, niż cokolwiek innego na świecie.”
Abraham Lincoln

Zapisz się teraz!
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Płatne szkolenia, kursy i warsztaty dotyczące umawiania...


Obrazek


wkrótce więcej informacji!
Dariusz Skraskowski

Dariusz Skraskowski Konsultant
Strategiczny
Akademii Biznesu
Piotra Michalaka

Temat: Płatne szkolenia, kursy i warsztaty dotyczące umawiania...

Zaproszenie na Szkolenie UMAWIANIE SPOTKAŃ ważne do 22 marca 2013

=> Jeśli umawiasz spotkania dla siebie lub dla handlowca
=> Jeśli kierujesz pracą telemarketerów lub handlowców
=> Jeśli prowadzisz szkolenia z tematyki telemarketingu

to zapraszam Cię na SPOTKANIE: Szkolenie UMAWIANIE SPOTKAŃ

Zgłoszenia przesłane do 22 marca 2013 roku premiuję 20% zniżką.

Na stronie spotkania, po lewej stronie jest opcja: Wybieram się!
Kliknij ją, aby dołączyć -:)

Link do strony SPOTKANIA
http://www.goldenline.pl/spotkanie/szkolenie-umawianie...

Zapraszam
Dariusz Skraskowski
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Płatne szkolenia, kursy i warsztaty dotyczące umawiania...

https://www.youtube.com/watch?v=dEI3KwnJrZg&feature=pla...
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Płatne szkolenia, kursy i warsztaty dotyczące umawiania...

Warsztaty: Tajemnice Skutecznego Telemarketingu 26.04.2013

zapisz się teraz
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Płatne szkolenia, kursy i warsztaty dotyczące umawiania...


Obrazek


program szkolenia
Agnieszka Prokopczuk

Agnieszka Prokopczuk oferty pracy w
branży grzewczej,
instalacyjnej i
budowlanej

Temat: Płatne szkolenia, kursy i warsztaty dotyczące umawiania...

Darmowy Poradnik - Jak prowadzić rozmowę telefoniczną,

Polecam Poradnik - Jak prowadzić rozmowę telefoniczną, który można bezpłatnie pobrać ze strony Fundacji Praktyków Biznesu. Poniżej link. Zapewne dla wielu osób będzie to przydatna lektura.
http://praktycybiznesu.org/artykuly/poradniki/techniki...



Wyślij zaproszenie do