Ρauℓinα Paszkowska

Ρauℓinα Paszkowska
psycholog/HR/Szkolen
ia

Temat: Akademia asystentek, sekretarek....

Zapraszamy na szkolenie:

„Profesjonalna asystentka/sekretarka - wsparcie szefa”


Celem warsztatów jest:

I cześć - 2 dni szkoleniowe:

➔ podniesienie świadomości sekretarek/ asystentek w efektywnym funkcjonowaniu jako „wsparcie” szefa;
➔ rozwój umiejętności asertywnej komunikacji interpersonalnej;
➔ zbudowanie fundamentu asertywnej postawy poprzez zapoznanie asystentek/sekretarek
z najważniejszymi zasadami efektywnej komunikacji;
➔ nabycie i przećwiczenie nowych nawyków komunikacyjnych w celu zapobiegania i rozwiązywania konfliktów w miejscu pracy, celem skuteczniejszego realizowania zadań oraz obniżenia poziomu stresu.

II cześć – 1 dzień szkoleniowy

➔ analiza kolorystyczna - dostarczenie informacji jakim typem kolorystycznym jest dana osoba (wiosna, lato, jesień, zima) i jaka paleta barw będzie w sposób idealny podkreślać atuty urody, przeprowadzana z wykorzystaniem chust kolorystycznych;
➔ przedstawienie podstawowych technik makijażu oraz sposobów doboru i łączenia poszczególnych kolorów, w zależności od typu urody, wieku, kształtu twarzy i osobistych preferencji;
➔ wykonanie jednej z technik makijażu - makijaż dzienny


WARSZTATOWA FORMA ZAJĘĆ
70% CZASU ZAJĘĆ TO ĆWICZENIA
TRENERZY O WYJĄTKOWYCH DOŚWIADCZENIACH I UMIEJĘTNOŚCIACH



Czas i miejsce szkolenia: 19, 20, 21.08. 2009, Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej,
ul. Koszykowa 79, godzina (serwis kawowy, lunch w trakcie zajęć, certyfikat ukończenia szkolenia)

Cena udziału w szkoleniu: 1290 zł
I moduł (2 dni): 800 zł
II moduł (1 dzień): 490 zł

Dodatkowe pytania, szczegółowy program warsztatów, tel. (22) 814 17 36

Potwierdzenie uczestnictwa i płatność: na 5 dni przed szkoleniem każda zgłoszona osoba otrzyma potwierdzenie uczestnictwa w zajęciach po otrzymaniu, którego prosimy o dokonanie płatności.

Formularz zgłoszenia do wysłania faksem eurokadry.com.pl faks:(22) 811 36 74

Korzyści z treningu:

➔ rozwój umiejętności kreowania pozytywnego wizerunku firmy;
➔ skuteczniejsze komunikowanie się z klientami firmy w kontaktach bezpośrednich oraz przez telefon;
➔ lepsze radzenie sobie z tzw. trudnymi zachowaniami klientów szefa poprzez rozwój asertywnej postawy i poznanie narzędzi asertywnych zachowań;
➔ rozpoznawanie i unikanie barier komunikacyjnych;
➔ poznanie wpływu na rozmowę mowy ciała: gestów, mimiki, głosu, dystansu;
➔ przećwiczenie korzystania z narzędzi skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej (parafraza, pytania, truizmy, aktywne słuchanie, itp.)
➔ zdobycie wiedzy jak świadomie budować własny pozytywny wizerunek poprzez poznanie podstawowych zasad savoir-vivre’u;
➔ zrozumienie, jak ważne są emocje w procesie komunikowania się;
➔ zwiększenie umiejętności radzenia sobie ze stresem i jego skutkami;
➔ uzyskanie informacji, jak przy pomocy komunikacji unikać konfliktu interpersonalnego;
➔ większe zadowolenie z wykonywanej pracy,
➔ poprawa własnego wizerunku i wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy.

Zapewniamy:
➔ merytoryczny nadzór psychologiczny nad programem szkolenia;
➔ profesjonalny, opracowany przez wybitnych specjalistów w tej dziedzinie program;
➔ wyczerpujące materiały szkoleniowe;
➔ konsultacje, rozwiązywanie indywidualnych problemów;
➔ zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego szkolenia.

Organizacja szkolenia:
Warsztaty przewidziane są na trzy dni szkoleniowe (możliwość zapisania się na jeden z modułów)

Program szkolenia:

1. Zadania i kwalifikacje profesjonalnej asystentki/sekretarki:
 kwalifikacje osobiste czyli sekretarka jako „wizytówka” firmy;
 cele i zadania asystentki/sekretarki;
 „jak cię widzą – tak cię piszą” jak robić dobre pierwsze wrażenie, czyli budowanie pozytywnego wizerunku, aby dobrze reprezentować firmę.


2. Współpraca z szefem:

 samodzielność i ograniczenia sekretarki;
 przyjmowanie gości szefa;
 radzenie sobie z niepożądanymi interesantami;
 trudne sytuacje czyli jak asertywnie radzić sobie z trudnymi zachowaniami innych;
 jak wspierać szefa w jego pracy.
3. Efektywna komunikacja interpersonalna:

 komunikacja werbalna i niewerbalna – podstawowe informacje;
 komunikacja niewerbalna czyli: co mówi ciało i jak odczytywać jego sygnały (mimika, gesty, kontakt wzrokowy, dystans, postawa ciała, intonacja, wygląd, ubiór);
 narzędzia skutecznej komunikacji werbalnej (techniki zadawania pytań, parafrazowanie, komunikaty JA, truizmy);
 bariery komunikacyjne -skąd się biorą, jak je rozpoznawać i unikać;
 aktywne słuchanie – fundament dobrych kontaktów międzyludzkich;
 parafrazowanie – bezpieczne wyrażanie własnego zdania;
 technika zadawania pytań;
 truizmy;
 schemat procesu komunikacji, co ma wpływ na efektywność komunikowania się –(nadawca-odbiorca) i kto za to odpowiada;
 rodzaje komunikatów, czyli jak mówić trudne rzeczy i nie ranić innych.

4. Zasady prowadzenia rozmów przez telefon, czyli oswajanie telefonu:
 rozmowy przychodzące i wychodzące;
 pierwsze wrażenie przez telefon;
 osobowość rozmówcy a postawa sekretarki;
 zasady prowadzenia rozmów przez telefon.

5. Asertywność w sekretariacie:

 podstawy asertywnej postawy czyli „ na czym to polega”?
 jak asertywnie odmawiać i nie zrywać kontaktu;
 technika „zdartej płyty”;
 radzenie sobie z krytyką i stresem w miejscu pracy.
6. Makijaż i stylizacja:
 analiza kolorystyczna (punktem odniesienia do makijażu i stylizacji);
 warsztat z makijażu (makijaż dzienny);
 warsztat ze stylizacji.
Trenerzy:

psycholog, absolwentka Uniwersytetu im. A.Mickiewicza oraz studiów podyplomowych Zarządzania Kadrami w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Posiada licencję Instituto Italiano di Programmazione Neurolinguistica i Mistrza Praktyka w Instytucie NLP w Warszawie. Ukończyła 2-letni staż psychoterapii Gestalt w Krakowie oraz intensywny kurs psychoterapii charakterologicznej u Jacka Santorskiego. Ma za sobą liczne szkolenia z dziedziny komunikacji, asertywności, negocjacji, bioenergetyki, ekspresji twórczej. Jest recenzentem oraz redaktorem merytorycznym serii psychologicznych w Domu Wydawniczym REBIS. Doktorantka w Łódzkim Towarzystwie Naukowym. Wszechstronny trener, terapeuta, coach, wykładowca, konsultant i organizator szkoleń.

stylista - Od dziesięciu lat prezentuje swoją kreatywność w zawodzie stylisty. Jego specjalnością jest wyczarowywanie fantastycznych cieć oraz przedłużanie włosów. Adrian jest absolwentem Akademii Toni and Guy. Najbardziej w pracy fryzjera i stylisty pasjonują go kontakt z ludźmi oraz nieograniczone możliwości zmiany wizerunku. Jest twórca wielu metamorfoz stworzonych na potrzeby prywatnych klientów, prasy, sesji fotograficznych. Pracował przy wielu pokazach mody między innymi dla: Mexx, Miss Sixty. Współpracował z Viva Polska. Jego klientami są Tomasz Kamel, Cezary Pazura, Magdalena Mielcarz,