Temat: Praca do prof. Sznajdera ???
Dziękuję kolego Michale za rozprzestrzenienie moich pytań.
Świetny pomysł z założeniem grupy.
Apropo pracy to szczegóły prof. Sznajder zamieścił na swojej stronie, a oto kopia dokumentu:
Koncepcja marketingu sportu – praca zaliczeniowa
Temat pracy – działania marketingowe organizacji sportowej dostosowane do wybranych segmentów rynku
Cel i treść pracy – celem pracy jest pokazanie, w jaki sposób organizacja sportowa /klub, federacja, poszczególni sportowcy, organizatorzy imprez/ dostosowują działania marketingowe do segmentów rynku. Można pokazać działania w segmencie instytucjonalnym /B2B/ lub w segmencie kibiców /B2C/.
Chodzi o pokazanie, że podobnie jak w innych dziedzinach także i tu decyzje marketingowe są uzależnione od docelowego segmentu rynku. W pracy można pokazać działanie w jednym wybranym segmencie lub też zróżnicowanie w zależności od segmentu nabywców.
Praca może mieć charakter bardziej „teoretyczny” lub też stanowić analizę przypadku np. jakiegoś klubu lub innej organizacji. W każdym przypadku proponuję choćby krótkie wprowadzenie „teoretyczne”.
Uwagi metodyczne – proszę opracować zgodnie z zasadami pisania prac dyplomowych, czyli: spis treści, krótki chociaż wstęp, treść zasadnicza i zakończenie, a na końcu wykaz wykorzystanych źródeł. W tekście przypisy, jeśli Autor/ka powołuje się na nie.
Objętość pracy – 7 – 10 stron
enjoy,
w.