Artur Kiełbowicz

Artur Kiełbowicz Ekspert PPM,
IT/Business
consultant, Trener,
Project Manager

Temat: ciekawe seminarium IIBA - moderowanie spotkań

Szanowni Państwo,

Mamy zaszczyt i przyjemność zaprosić Państwa do udziału w Nadzwyczajnym Walnym Zebraniu Członków Stowarzyszenia Warsaw Poland Chapter of the IIBA, które odbędzie się 12 stycznia 2012 roku o godzinie 18.00 w Warszawie w Warsaw Conference Center (ul. Górczewska 124).
Celem Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia jest podjęcie uchwały dotyczącej dokonania zmian w statucie. Art. 52 Statutu określa, że statut może być zmieniony uchwałą Walnego Zgromadzenia Członków, podjętą kwalifikowaną większością 2/3 głosów przy obecności co najmniej 1/2 członków Stowarzyszenia. Na poprzednim Walnym Zgromadzeniu (tj. 15.06.2011) nie było wystarczającej liczby członków, aby podjęta uchwała w sprawie przyjęcia zmian w statucie miała moc prawną. Stąd uprzejmie prosimy Członków IIBA WPC o obecność na planowanym Nadzwyczajnym Walnym Zebraniu lub o przekazanie upoważnienia do głosowania innej osobie, obecnej na Walnym Zebraniu.

Więcej szczegółów http://warsaw.theiiba.org/index.php/walne201201

Program spotkania

17:30 – 18:00 Rejestracja
18:00 – 18:30 Część oficjalna Nadzwyczajnego Walnego Zebrania
1. Otwarcie spotkania
2. Wybór Przewodniczącego Zgromadzenia i Protokolanta
3. Ustalenie sposobu głosowania i podejmowania uchwał (głosowanie tajne, jawne, jaką większością głosów)
4. Dyskusja nad statutem - zgłoszenie poprawek (wykaz zmian statutu dostępny jest na stronie internetowej IIBA WPC)
5. Głosowanie nad uchwałą o przyjęciu zmian w statucie IIBA WPC
6. Zamknięcie Nadzwyczajnego Walnego Zebrania

18:30 – 18:45 Przerwa
18:45 – 20:30 Cykliczne seminarium IIBA WPC – prowadzący: Ewa Malia

Tematem cyklicznego warsztatu będą techniki facylitacji podnoszące jakość pracy warsztatowej. Uczestnicy będą mogli zapoznać się z wybranymi modelami radzenia sobie z trudnymi sytuacjami wynikającymi z zachowań uczestników oraz dowiedzieć się w jaki sposób dobre rozpoznanie celu spotkania wpływa na jego efektywność oraz skuteczność działań analityka biznesowego.
Facylitator przeprowadzi również, krótką sesję praktyczną z zastosowaniem wybranej metody, której celem będzie demonstracja techniki priorytetyzacji długich list wymagań.

Ewa Malia – założyciel i partner zarządzający Polskiego Instytutu Facylitacji.

Certified Professional Facilitator, członek IAF (International Association of Facilitators) ze szlifami zdobywanymi w Wielkiej Brytanii. Absolwentka SGH, kierunek finanse i bankowość. Doświadczenie zawodowe zdobywała w takich instytucjach finansowych jak TUIR WARTA, AIG Polska, Sampo TU, Norwich Union.
Od 12 lat jako konsultant, facylitator i trener stosuje facylitację procesów grupowych mających na celu podnoszenie efektywności działania grup i zespołów w międzynarodowych korporacjach i dużych firmach polskich. Promotor idei organizacji uczących się, działających w oparciu o pięć dyscyplin: myślenie systemowe, mistrzostwo osobiste, modele myślowe, wspólną wizję oraz zespołowe uczenie się.
Do klientów z którymi współpracuje należą m.in.: Deutsche Bank, Toyota Bank, CDM Pekao SA, Volvo Polska, Eris Partner System, Natural Crop, ING Bank Śląski, Videocon (Indie).
Realizuje projekty w Polsce, Wielkiej Brytanii i Indiach.

Warunki uczestnictwa. Udział w seminarium jest bezpłatny dla członków IIBA WPC.

Dla osób nie będących aktualnie członkami IIBA WPC koszt uczestnictwa wynosi 49 zł. Wpłatę można dokonać na konto IIBA WPC (Stowarzyszenie Warsaw Poland Chapter of the IIBA, ul. Wincentego Kadłubka 43, 02-496 Warszawa, 05 1160 2202 0000 0001 2997 9453 Bank Millennium SA, o/ Warszawa, ul. Puławska 233).

Liczba miejsc na seminarium jest ograniczona, dlatego pierwszeństwo w udziale w seminarium mają członkowie stowarzyszenia oraz osoby, które zdecydują się jeszcze przed seminarium zarejestrować swoje członkostwo w IIBA WPC (szczegóły: http://www.warsaw.theiiba.org/index.php/faqs). W tym roku macierzysta organizacja IIBA z siedzibą w Kanadzie obniżyła wysokość składki członkowskiej między innymi dla Polski i obecnie wynosi ona 65 USD.

Rejestracja. Prosimy o wysłanie do dnia 11.01.2012 zgłoszenia na adres: rejestracja@warsaw.theiiba.org zawierającego następujące dane: imię, nazwisko, nazwa firmy, stanowisko, e-mail, numer telefonu. W przypadku osób, które będą potrzebowały rachunek, prosimy o dołączenie do zgłoszenia danych firmy (nazwa, adres, NIP).

Serdecznie zapraszamy.

Zarząd IIBA Warsaw Poland Chapter
Artur Kiełbowicz

Artur Kiełbowicz Ekspert PPM,
IT/Business
consultant, Trener,
Project Manager

Temat: ciekawe seminarium IIBA - moderowanie spotkań

UWAGA !!
ZMIANA!!

Szanowni Państwo,
W ciągu ostatnich kilku dni napłynęło do nas wiele próśb o wyznaczenie późniejszej daty planowanego na 12.01.2012 seminarium. Mając na uwadze duże zainteresowanie tematem postaramy sie jak najszybciej wyznaczyć nowy termin spotkania mając jdnocześnie nadzieję, iż wpasuje się dobrze w Państwa kalendarz.

Osoby, które zglosiły chęć udziału w czwartkowym seminarium przepraszamy za zmianę, licząc na wyrozumiałość. Mamy bowiem nadzieję, że wyznaczenie późniejszej, bardziej dogodnej dla wszystkich daty seminarium, pozwoli nam spotkać sie w szerszym gronie

Pozdrawiamy IIBA

Artur Kiełbowicz:
Szanowni Państwo,

Mamy zaszczyt i przyjemność zaprosić Państwa do udziału w Nadzwyczajnym Walnym Zebraniu Członków Stowarzyszenia Warsaw Poland Chapter of the IIBA, które odbędzie się 12 stycznia 2012 roku o godzinie 18.00 w Warszawie w Warsaw Conference Center (ul. Górczewska 124).
Celem Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia jest podjęcie uchwały dotyczącej dokonania zmian w statucie. Art. 52 Statutu określa, że statut może być zmieniony uchwałą Walnego Zgromadzenia Członków, podjętą kwalifikowaną większością 2/3 głosów przy obecności co najmniej 1/2 członków Stowarzyszenia. Na poprzednim Walnym Zgromadzeniu (tj. 15.06.2011) nie było wystarczającej liczby członków, aby podjęta uchwała w sprawie przyjęcia zmian w statucie miała moc prawną. Stąd uprzejmie prosimy Członków IIBA WPC o obecność na planowanym Nadzwyczajnym Walnym Zebraniu lub o przekazanie upoważnienia do głosowania innej osobie, obecnej na Walnym Zebraniu.

Więcej szczegółów http://warsaw.theiiba.org/index.php/walne201201

Program spotkania

17:30 – 18:00 Rejestracja
18:00 – 18:30 Część oficjalna Nadzwyczajnego Walnego Zebrania
1. Otwarcie spotkania
2. Wybór Przewodniczącego Zgromadzenia i Protokolanta
3. Ustalenie sposobu głosowania i podejmowania uchwał (głosowanie tajne, jawne, jaką większością głosów)
4. Dyskusja nad statutem - zgłoszenie poprawek (wykaz zmian statutu dostępny jest na stronie internetowej IIBA WPC)
5. Głosowanie nad uchwałą o przyjęciu zmian w statucie IIBA WPC
6. Zamknięcie Nadzwyczajnego Walnego Zebrania

18:30 – 18:45 Przerwa
18:45 – 20:30 Cykliczne seminarium IIBA WPC – prowadzący: Ewa Malia

Tematem cyklicznego warsztatu będą techniki facylitacji podnoszące jakość pracy warsztatowej. Uczestnicy będą mogli zapoznać się z wybranymi modelami radzenia sobie z trudnymi sytuacjami wynikającymi z zachowań uczestników oraz dowiedzieć się w jaki sposób dobre rozpoznanie celu spotkania wpływa na jego efektywność oraz skuteczność działań analityka biznesowego.
Facylitator przeprowadzi również, krótką sesję praktyczną z zastosowaniem wybranej metody, której celem będzie demonstracja techniki priorytetyzacji długich list wymagań.

Ewa Malia – założyciel i partner zarządzający Polskiego Instytutu Facylitacji.

Certified Professional Facilitator, członek IAF (International Association of Facilitators) ze szlifami zdobywanymi w Wielkiej Brytanii. Absolwentka SGH, kierunek finanse i bankowość. Doświadczenie zawodowe zdobywała w takich instytucjach finansowych jak TUIR WARTA, AIG Polska, Sampo TU, Norwich Union.
Od 12 lat jako konsultant, facylitator i trener stosuje facylitację procesów grupowych mających na celu podnoszenie efektywności działania grup i zespołów w międzynarodowych korporacjach i dużych firmach polskich. Promotor idei organizacji uczących się, działających w oparciu o pięć dyscyplin: myślenie systemowe, mistrzostwo osobiste, modele myślowe, wspólną wizję oraz zespołowe uczenie się.
Do klientów z którymi współpracuje należą m.in.: Deutsche Bank, Toyota Bank, CDM Pekao SA, Volvo Polska, Eris Partner System, Natural Crop, ING Bank Śląski, Videocon (Indie).
Realizuje projekty w Polsce, Wielkiej Brytanii i Indiach.

Warunki uczestnictwa. Udział w seminarium jest bezpłatny dla członków IIBA WPC.

Dla osób nie będących aktualnie członkami IIBA WPC koszt uczestnictwa wynosi 49 zł. Wpłatę można dokonać na konto IIBA WPC (Stowarzyszenie Warsaw Poland Chapter of the IIBA, ul. Wincentego Kadłubka 43, 02-496 Warszawa, 05 1160 2202 0000 0001 2997 9453 Bank Millennium SA, o/ Warszawa, ul. Puławska 233).

Liczba miejsc na seminarium jest ograniczona, dlatego pierwszeństwo w udziale w seminarium mają członkowie stowarzyszenia oraz osoby, które zdecydują się jeszcze przed seminarium zarejestrować swoje członkostwo w IIBA WPC (szczegóły: http://www.warsaw.theiiba.org/index.php/faqs). W tym roku macierzysta organizacja IIBA z siedzibą w Kanadzie obniżyła wysokość składki członkowskiej między innymi dla Polski i obecnie wynosi ona 65 USD.

Rejestracja. Prosimy o wysłanie do dnia 11.01.2012 zgłoszenia na adres: rejestracja@warsaw.theiiba.org zawierającego następujące dane: imię, nazwisko, nazwa firmy, stanowisko, e-mail, numer telefonu. W przypadku osób, które będą potrzebowały rachunek, prosimy o dołączenie do zgłoszenia danych firmy (nazwa, adres, NIP).

Serdecznie zapraszamy.

Zarząd IIBA Warsaw Poland Chapter

Następna dyskusja:

Seminarium IIBA Poland o sk...




Wyślij zaproszenie do