konto usunięte

Temat: Juz niedlugo premiera ksiazki o marketingu...

Juz za pare tygodni premiera ksiazki o marketingu technologii spolecznych

http://www.mtbiznes.pl/b369-Marketing-technologii-spol...

Polecam!
Przemysław J.

Przemysław J. Netsprint.eu /
Makerspace.pl /
łączę kropki

Temat: Juz niedlugo premiera ksiazki o marketingu...

kolejne hamerykańskie wydanie, które nijak nie będzie pasować do polskiej rzeczywistości...

no ale pewnie w jakiś kręgach będzie rynkowym hitem.

konto usunięte

Temat: Juz niedlugo premiera ksiazki o marketingu...

polska rzeczywistość raczej niewiele różni się od tej amerykańskiej, szczególnie w tym temacie ;)
Justyna C.

Justyna C. Dyrektor Sprzedaży
B2B

Temat: Juz niedlugo premiera ksiazki o marketingu...

Publikacje książkowe mają to do siebie, że są wiecznie spóźnione w stosunku do zjawisk, których dotyczą.

Być może książka będzie jakąś próbą usystematyzowania zjawiska..ale raczej nie wniesie nic nowego do wiedzy, którą obecnie już nasi "ludzie od marketingu" posiadają :)
Dawid Pacha

Dawid Pacha Social Media w
biznesie

Temat: Juz niedlugo premiera ksiazki o marketingu...

Justyna C.:
Publikacje książkowe mają to do siebie, że są wiecznie spóźnione w stosunku do zjawisk, których dotyczą.

Być może książka będzie jakąś próbą usystematyzowania zjawiska..ale raczej nie wniesie nic nowego do wiedzy, którą obecnie już nasi "ludzie od marketingu" posiadają :)

Jeżeli interesuje Was coś na czasie, to właśnie popełniłem posta na temat panelu, który odbył się w San Francisco o tematyce "dlaczego social media marketing" się nie udaje. Co ciekawe głównymi nazwiskami tej rozmowy były osoby stojące za reklamowaną w tym wątku książką. Możecie więc dowiedzieć się, co myślą może nie dzisiaj ale dosłownie wczoraj.

http://mitu.pl/2009/04/02/dlaczego-social-media-market...

Uwagi panelistów są na tyle ogólne, że pasują do polskiej rzeczywistości.
Jannis Koasidis

Jannis Koasidis Digital Marketing
Director | Global
Pharma & FMCG |
Digit...

Temat: Juz niedlugo premiera ksiazki o marketingu...

Jestem w połowie książki, i myślę, że można wystawić jej opinię, powiedzmy, 8/10.

Bardzo dobrze systematyzuje temat, wyjaśnia najważniejsze pojęcia, pokazuje, jak za tym co znamy z praktyki zauważyć można pewne prawidłowości w makroskali.

Na pewno za to zarzucić można książce to, że wielu z omawianych przykładów do naszego polskiego podwórka po prostu nie da się zastosować. Gdyby ktoś wzbogacił publikację o przykłady i brandy z Polski, pokazał, które zjawiska u nas występują, a które jeszcze długo nie - byłaby to lektura obowiązkowa.

Uważam, że warto po nią sięgnąć. Tyle tylko, że przełożenia na warunki polskie należy dokonać samemu, w głowie.
Michał Sławiński

Michał Sławiński Specjalista Social
Media

Temat: Juz niedlugo premiera ksiazki o marketingu...

Ja przeczytałem tą książkę i jest na prawdę dobra. W dobry sposób tłumaczy pewne mechanizmy, a i przykłady są tak dobrane, że nie ma znaczenia, ze w Polsce takich nie znajdziemy. Byłoby wspaniale, gdyby wszyscy prezesi większych firm i korporacji zapoznali sie z tą pozycją i zrozumieli jak będzie zmieniać się relacja firma - klient.
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: Juz niedlugo premiera ksiazki o marketingu...

To ciekawostka o tyle, że uważam, iż z ksiażek poświęconych organizacjom, kulturze, zarządzaniu itp polecam jedynie utorów hamerykańskich - praktyków.

Acz w kontekście marketingu istotnie, możemy sie nieco różnić.



Wyślij zaproszenie do