Gracjan K.

Gracjan K. Top secret;)

Temat: Mozemy jezdzic taniej, dluzej i oszczedniej!

Wnioskuje ze wszyscy Panstwo maja cos wspolnego z transportem bedac w tej grupie, dlatego chcialbym Panstwa zaprosic do grupy "Tania jazda" o firmie FFI i jej produkcie MPG-CAPS. MPG-CAPS obniza ilosc spalanego paliwa od 7% do 14%, wydluza prace silnika o 25% i redukuje spaliny do 75%. MPG-CAPS sa zarejestrowane przez Agencje Ochrony Srodowsika EPA i sa w 100% bezpieczne dla silnika. Produkt przetestowany na wielu milionach kilometrow uzywany dotad przez NASA, teraz kazdy go moze miec we wlasnym samochodzie!

Pozdrawiam


Gracjan Kwiatkowski edytował(a) ten post dnia 13.11.06 o godzinie 12:35

Temat: Mozemy jezdzic taniej, dluzej i oszczedniej!

ja w to nie wierze :) !!!


Tomasz Józef Kołodziej edytował(a) ten post dnia 13.11.06 o godzinie 09:15
Gracjan K.

Gracjan K. Top secret;)

Temat: Mozemy jezdzic taniej, dluzej i oszczedniej!

A poczytal Pan o tym produkcie cos wiecej jak kiedy powstal, jak dziala dokladnie i kto go stosuje?

Panie Tomaszu ja tez na poczatku nie dowierzalem, ze ten produkt dziala dopoki go sam nie sprobowalem. Zainteresowalem sie tematem dopiero jak moj znajomy posiadajacy stacje benzynowe powiedzial, ze zna goscia co ma firme transportowa uzywa tego i jest zadowolony. Gdyby nie to pewnie tez bym go nie sprobowal.
Wiadomo ze bedzie potrzeba czasu zeby ludzie sie do takiego "wynalazku" przyzwyczaili i zaczeli go stosowac.
Jednak uwarzam ze jest to ciekawy temat i przynajmniej warty sprobowania bo firmy transportowe wydaje dziesiatki/setki tysiecy zlotych miesiecznie i oszczednosc 10% mysle, ze w niejednej sytuacje by zmienila.
Wiadomo ze jak na poczatku 1 na 10 sprobuje to bedzie dobrze, a pozniej to sie okarze:)

Ja osobiscie uwarzam, ze warto chociaz sprobowac kto nie jest przekonany jak rzeczywiscie produkt dziala.

Pozdrawiam
Krzysztof F.

Krzysztof F. DJ, Mechanik i
fotograf lubiący
wyzwania.

Temat: Mozemy jezdzic taniej, dluzej i oszczedniej!

Prosze coś więcej napisać o tym produkcie. Gdyż jak p.Tomasz nie jestem zwolennikiem takich "nowatorskich" rozwiązań. Zdania jak zwykle będą podzielone. Ktoś będzie za i ktoś przeciw. Ja sceptycznie podchodze do tego typu rozwiązań. Gdyż mój silnik nie przepada za zmianami. Nawet nie przerobiłem go na gaz. Gdyż uważam, że to profanacja i samounicestwienie silnika.
Gracjan K.

Gracjan K. Top secret;)

Temat: Mozemy jezdzic taniej, dluzej i oszczedniej!

Krzysztof F.:Prosze coś więcej napisać o tym produkcie. Gdyż jak p.Tomasz nie jestem zwolennikiem takich "nowatorskich" rozwiązań.


1. W odróżnieniu od innych tak zwanych "dodatków paliwowych", MPG-CAPS nie jest opracowany, aby modyfikować lub zmieniać właściwości paliwa. W rzeczywistości składniki w niej zawarte poprawiają spalanie.

2. Bardziej szczegółowo, składniki MPG-CAPS tworzą mikro - warstwę na ściankach komory spalania, poprawiając w rezultacie wydajność spalania i obniżając zawartość niebezpiecznych związków toksycznych zawartych w gazach spalinowych.
Technologia zawarta w MPG-CAPS jest opracowana w celu stworzenia i utrzymania aktywnej katalitycznie warstwy na powierzchni wszystkich części komory spalania silnika (takich jak powierzchnie zaworów, powierzchnie tłoków i inne części), aby poprawić skuteczność spalania i zredukować emisje toksycznych związków. Technologia ma szczególne zastosowanie w nowych silnikach lub krotko po remoncie kapitalnym lub tych, które mają przepracowaną niewielką ilość godzin.
Poprawa spalania w konwencjonalnych silnikach z wewnętrznymi komorami spalania używającymi benzynę lub diesel osiągana jest w dwóch krokach:

Krok 1: Jest to krok zapoczątkowujący pokrywanie się powierzchni komory spalania warstwą substancji o wysokiej odporności termicznej. Dzieje się to w czasie dostarczania substancji zawartej w MPG-CAPS do komory spalania podczas normalnej pracy silnika. W tym okresie należy dodawać do paliwa 2 razy większą dawkę MPG-CAPS niż ilość standardowa do podtrzymywania uprzednio wytworzonej warstwy.

Krok 2: Jest to stale aktualny krok dostarczania materiału tworzącego zużywającą się katalityczną warstwę pokrywającą wszystkie powierzchnie w komorze spalania. Ta katalityczna warstwa ułatwia utlenianie się węgla i węglowodorów w temperaturze nie mniejszej niż 450 stopni C.
Dodawanie MPG-CAPS do paliwa jest sposobem utrzymywania dawki katalizatora podczas pracy silnika. Proces katalityczny jest stale utrzymywany i pojazd ciągle uzyskuje korzyści wynikające z tej technologii spalając mniej paliwa na pokonanie tej samej odległości i emitując mniej substancji toksycznych.
Jeśli zaprzestaniemy używania MPG-CAPS, warstwa powoli będzie zanikała i korzyści ustaną.

Sposób użycia MPG-CAPS:

Podczas pierwszych dwóch tankowań należy zastosować MPG-CAP na 40 do 50 litrów paliwa. Jest to okres przystosowywania się silnika. Do każdego następnego tankowania wystarczy dodawać tylko jedną MPG-CAP na każde 80 do 100 litrów paliwa. MPG-CAP wrzuca się do baku paliwa w czasie lub przed tankowaniem. (Łatwo mozna ja przepołowic nożem, kluczem, itp)

Tabletki Mpg-caps - (Miles per galon)

* Czyszcza wtryskiwacze, gaznik i caly system paliwowy
* Zabezpieczaja benzyne i diesel przeciwko zamarzaniu
* Smaruja i odnawiaja gorna czesc cylindrow, zaworow, gniazd zaworowych, tlokow i pierscieni
* Jej dzialanie jest uruchamiane przez benzyne, diesel, etanol, biodiesel, mieszanke etanolowo-benzynowa

Srednie oszczednosci paliwa wynosza 7 - 14 % zarowno dla samochodow osobowych, ciezarowych jak i dla maszyn budowlanych. Podobnie ksztaltuja sie oszczednosci po zastosowaniu technologii MPG w urzadzeniach plywajacych.



Zdania jak zwykle będą podzielone. Ktoś będzie za i ktoś przeciw. Ja sceptycznie podchodze do tego typu rozwiązań. Gdyż mój silnik nie przepada za zmianami. Nawet nie przerobiłem go na gaz. Gdyż uważam, że to profanacja i samounicestwienie silnika.


Tak zgadzam sie ze beda podzielone, ja tez zanim zamontowalem gaz do swojego samochodu jakies 4 lata temu bylem sceptycznie nastawiony do instalacji gazowych. Teraz jednak uwarzam ze bardzo dobrze zrobilem bo przez ten czas bywalo ze jezdzilem za 50-60% ceny paliwa, instalacja dawno sie zwrocila i wszystko jest jak najbardziej ok.
Dlatego uwarzam ze duza czesc ludzi tez bedzie do tego na poczatku sceptycznie pochodzic dopoki nie sprobuja. Osoby ktore sproboja pierwsze moga na tym sporo zaoszczedzic i duzo wiecej zarobic polecajac ten produkt innym.

Pozdrawiam

Gracjan Kwiatkowski

ps. Wiecej informacji na stronie http://zaplon.myffi.pl, po angielsku http://zaplon.myffi.biz oraz na polskim forum http://forum-myffi.pl

ps. Zapraszam do grupy http://www.goldenline.pl/group_site.php?id=589
jeszcze dwie osoby, ktore pierwsze sie zglosza dostana tabletki za darmo do wyprobowania w swoim samochodzie.


Gracjan Kwiatkowski edytował(a) ten post dnia 20.11.06 o godzinie 15:32

Następna dyskusja:

Ubezpieczenie kontenera ile...




Wyślij zaproszenie do