Mateusz Z.

Mateusz Z. Profitroom - Simply
More Bookings

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Ponizej informacje nt. szkolen i konferencji oraz opinie uczestników po ...
Lucyna Lorińska

Lucyna Lorińska Lubię to co robię i
kim dzięki temu
jestem!

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

CONCEPT MEDIA, wydawca miesięcznika HOTEL PROFT realizuje szereg działań, mających na celu podnoszenie kwalifikacji polskich hotelarzy.
Jesteśmy organizatorem prestiżowych konferencji, na które zapraszamy światowych ekspertów oraz międzynarodowe grupy consultingowe, które przekazują naszym uczestnikom wiedzę na najwyższym poziomie.

PROJEKT:
Loża Ekspertów Hotelarstwa powołana została do życia przez nasze wydawnictwo w marcu 2009 roku.
Spotkanie inaugurujące działalność loży miało miejsce w marcu 2009 podczas konferencji „Światowe hotelarstwo dziś i jutro” w warszawskim hotelu Hilton.

Członkowie Loży Ekspertów Hotelarstwa:
- Ireneusz Węgłowski, Wiceprezes ORBIS SA,
- Sieglinde Willig, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Central &
Eastern Europe STARWOOD
,
- Michael Schutzbach, Wiceprezes SCANDIC HOTELS,
- Janet Fitzner Dyrektor Regionu Polska Grupy REZIDOR,
- Christian Henkemeier, Dyrektor Generalny INTERCONTINENTAL
Warszawa,
- Remco Norden, Dyrektor Generalny HILTON Warszawa,
- Witold Ignatowski, Prezes Hotele DE SILVA,
- Rafał Kincer, Prezes Hotele DIAMENT,
- Wojciech Kudera, Prezes Spółki INTERFERIE,
- Marcin Podobas, Wiceprezes EUROPEJSKI FUNDUSZ HIPOTECZNY.

Od tamtej pory nasi eksperci spotykają się regularnie co kwartał, by dyskutować na najważniejsze dla branży tematy począwszy od inwestycji hotelarskich poprzez revenue management, sprzedaż i
marketing hotelowych usług, na zarządzaniu personelem kończąc.

Opinie i komentarze uczestników konferencji:
http://www.concept.media.pl/core/generic.php?_PageID=2801

Aktualny terminarz konferencji zaplanowanych na 2009 rok:

* 5 Listopad, Warszawa, IV edycja Kongresu Biznesu SPA
"Poczuj Puls Spa 2009"

Spotkanie poświęcone będzie efektywnym strategiom sprzedaży i marketingu w spa.
Do współpracy zaprosiliśmy ekspertów wiodącej, międzynarodowej firmy consultingowej branży Spa- Schletterer Wellness&Spa Design. Firma Schletterer tworzy i realizuje unikalne koncepty spa, charakteryzujące się wysoką konkurencyjnością i rentownością. Oprócz koncepcji i projektowania Schletterer doradza inwestorom wzakresie zarządzania obiektami spa, wyposażenia, technologii, przygotowania strategii marketingowych i public relations.
Więcej informacji na: http://www.concept.media.pl/core/generic.php?_PageID=2035

* 6 Listopad, Warszawa, III edycja Konferencji Sprzedaży Internetowej "Sales & Marketing On-Line 2009"
Dla specjalistów w tej dziedzinie przygotowaliśmy elitarną propozycję - spotkanie profesjonalistów sprzedaży i marketingu z
przedstawicielami światowej czołówki firm specjalizujących się w tematyce marketingu internetowego, revenue managementu i serwisów
współtworzonych przez internautów.

Więcej informacji nt. konferencji dostępna jest u naszego konsultanta:
Aleksandra Niemczyk http://a.niemczyk@concept.media.pl tel.:796-909-011

Zapraszamy do uczestnictwa i dyskusji :)Lucyna Lorińska edytował(a) ten post dnia 29.10.09 o godzinie 10:00
Barbara Ligocka

Barbara Ligocka Menager Szkoleń
Stageman Polska

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Animacja Czasu Wolnego w Turystyce - szkolenie w Krakowie!

Szkolenie popularne w całej Polsce, które jest nie tylko nauką przez świetną zabawę ale też szansą na zdobycie atrakcyjnej pracy nad morzem, uczenie się języków i nabywanie wartościowych kontaktów na świecie. Ogromna popularność, charyzmatyczny prowadzący i duża dawka wiedzy o organizacji czasu wolnego!

Szkolenie dostarczyć ma wszelkich informacji i umiejętności, które są niezbędne w pracy Animatora Czasu Wolnego. Praca ta nie jest łatwa i wymaga wielu umiejętności praktycznych. O tych umiejętnościach dowiesz się właśnie na szkoleniu.

Największą zaletą szkolenia są gotowe scenariusze gier, zabaw i zajęć animacyjnych, które można używać praktycznie wszędzie.

Szkolenie ma charakter praktyczny – dowiesz się więc, co robić jako Animator w rzeczywistych sytuacjach. Będzie dużo ćwiczeń, gier, zabaw, scenek i umiejętności! Wszystko w odniesieniu do prawdziwej pracy animacyjnej.
Prowadzący:

Jakub B. Bączek - najpopularniejszy w Polsce szkoleniowiec animatorów czasu wolnego, autor książki "Animacja czasu wolnego" oraz wielu innych publikacji z tego tematu. Z wykształcenia jest mgr pedagogiki, wychowania fizycznego i pracownikiem socjalnym, ale swoje życie związał z psychologią i animacją czasu wolnego. Na co dzień wykłada w trzech śląskich uczelniach i prowadzi szkolenia na terenie całej Europy. Na jego zajęcia zjeżdżają się kursanci ze wszystkich zakątków kontynentu, a jego książki rozchodzą się w błyskawicznym tempie. Jakub B. Bączek był animatorem w takich miejscach jak Majorka, Szwajcaria, Niemcy, Kreta, Tunezja czy Jamajka. Później pracował jako manager animacji w największych polskich firmach turystycznych. Współpracował z takimi markami jak TVN, Radio Zet, Happy Events czy Neckermann Polska, Pro-Staff Polska, obecnie związany jest z Firmą STAGEMAN POLSKA. Swoje szkolenia prowadzi z pasją i pełnym zaangażowaniem - oprócz wiedzy i doświadczenia przekazuje swoim kursantom sporo energii i inspiracji do samodzielnej pracy.
Program:

1. Animacja czasu wolnego - wprowadzenie teoretyczne
1.1. Czym jest animacja?
1.2. Kto to jest animator i jakie powinien mieć cechy?
1.3. Ile zarabia animator?
1.4. Gdzie powinien szukać pracy?
1.5. Jakie są prawa i obowiązki animatora?
1.6. Jakie są funkcje animacji?
1.7. Jakie są typy animatorów?
1.8. Jak wygląda dzienny program animacyjny?
1.9. Czym różni się praca w Polsce od pracy za granicą?

2. Animacja sportowa
2.1. Jak zaplanować zajęcia sportowe?
2.2. Jak przygotować zajęcia sportowe?
2.3. Jak przeprowadzić zajęcia sportowe?
2.4. Jakie są najpopularniejsze sporty w animacji?
2.5. Jak sędziować sporty animacyjne?
2.6. Jak zachować się w przypadku kontuzji?
2.7. Jak podzielić turystów na drużyny?
2.8. Jak zabezpieczać teren i sprzęt sportowy?
2.9. Jak zachęcić do sportu i wysiłku na wakacjach?

3. PR w pracy animatora czasu wolnego
3.1. Co to jest PR?
3.2. Jak zastosować PR w animacji?
3.3. Jak prowadzić relację z gośćmi hotelu?
3.4. Jak prowadzić relacje z obsługą hotelową?
3.5. Jak prezentować program animacyjny?

4. Autoprezentacja – warsztaty
4.1. Jak się ubrać do pracy?
4.2. Jak się zachowywać w pracy?
4.3. Jak korzystać z mowy ciała?
4.4. Jak mówić do turystów?
4.5. Jak zachować się na scenie?
4.6. Jak trzymać mikrofon?
4.7. Jak zapraszać do animacji?
4.8. Na co turyści zwracają uwagę?
4.9. Jak radzić sobie z obcymi językami?

5. Animacja dzieci i młodzieży
5.1. Jakie są cechy dzieci?
5.2. Jak przeprowadzić zajęcia z dziećmi?
5.3. Jak przekonać dzieci do siebie?
5.4. Jak mówić do dzieci?
5.5. Jak zadbać o bezpieczeństwo dzieci?
5.6. Jak radzić sobie z „trudnymi” dziećmi i grupami?
5.7. Co należy do Twoich obowiązków?
5.8. Jak prowadzić zajęcia z młodzieżą?
5.9. Jak zachęcić młodzież do udziału w zajęciach?

6. Trening antystresowy w zawodzie animatora
6.1. Co to jest stres?
6.2. Jakie są objawy stresu?
6.3. Jak walczyć ze stresem?
6.4. Jak w pracy animatora radzić sobie z tęsknotą i trudnymi klientami?


Cena: 305 zł
W cenę wliczone jest:

a) 16 godzin z doświadczonym Trenerem Animatorów
b) materiały szkoleniowe
c) certyfikat ukończenia szkolenia
d) książka „Animacja czasu wolnego”
e) propozycja pracy w animacji!!!


Korzyści z ukończenia szkolenia:
- poznasz prawa rządzące zajęciami animacyjnymi z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi;
- otrzymasz gotowe scenariusze zajęć animacyjnych na każdą okazję;
- zobaczysz wiele przykładów gier i zabaw do zastosowania w animacji (weźmiesz w nich udział);
- zrozumiesz psychologiczne mechanizmy postępowania ludzi podczas gier i zabaw;
- poznasz nowych, kreatywnych ludzi;
- dowiesz się jak budować autorytet i prowadzić zajęcia z grupami;
- poznasz najważniejsze zasady konferansjerki;
- będziesz mieć szanse na podpisanie umowy z Firmami Animacyjnymi (dla zainteresowanych oferta pracy!).


Najbliższe szkolenia:

- Kraków: 07 - 08 listopada
- Katowice: 19 - 20 grudnia


Więcej na http://stageman.pl i pod mailem: szkolenia@stageman.pl
Iwona K.

Iwona K. Cluster Sales
Manager MICE:
Polonia Palace
Hotel, Metropo...

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Szanowni Państwo!
MPI Poland Club zaprasza na konferencję:
ROLA PRZEDSIĘBIORCÓW W PROMOCJI DESTYNACJI.
WSPÓŁPRACA MIĘDZY CONVENTION BUREAU A PODMIOTAMI PRYWATNYMI.


Organizator: MPI POLAND CLUB oraz Gdańsk Convention Bureau
Partner: Rezidor Hotel Group Polska
Data: 19.11.2009r.
Miejsce: Hotel Radisson Blu, Gdańsk, ul. Długi Targ 19
Program Konferencji:

10:00- 10.20 Rozpoczęcie konferencji

10:20- 11:00 Rola hoteli w promocji destynacji
Agnieszka Najberek, Director of Sales & Marketing, Sheraton Sopot Hotel, Conference Center & Spa

11:00- 11:40 Współpraca z Convention Bureau z perspektywy linii lotniczych
Barbara Klary, Sales Manager Poland, Norwegian Air Shuttle Polska Sp. z o.o.

11:40- 12:10 Przerwa kawowa

12:10- 12:50 Możliwości współpracy stowarzyszenia branży spotkań z Convention Bureau
Marlena Biardzka, Conference Executive Manager, Warsaw Destination Alliance

12:50- 13:30 Doświadczenia Proffesional Congress Organizer (PCO) we współpracy z krajowymi i zagranicznymi Convention Bureaux
Krzysztof Pobożniak, President Haxel Events & Incentives

13:30- 14:10 Lunch

14:10- 14:50 Spojrzenie z zewnątrz
Elisabeth Hansa, Head of Marketing & Business Development, Conventions
Congress + Event Graz, Austria

14:50- 15:30 Spojrzenie od wewnątrz
Anna Górska, Prezes Gdańsk Convention Bureau
Krzysztof Celuch, Kierownik Sekcji Convention Bureau of Poland POT

15:30- 16:00 Dyskusja
16:00 Podsumowanie i zakończenie spotkania

Koszt uczestnictwa w konferencji:
Koszt uczestnictwa 150 PLN + VAT (183 PLN brutto)
Członkowie MPI 100 PLN + VAT (122 PLN brutto)

REJESTRACJA NA http://mpiweb.pl/pl/Autumn_Meeting
Liliana Wieliczko

Liliana Wieliczko Dobry Doradca
Klienta, OPTA

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Czy wiesz, że wśród osób, odbierających telefon w Hotelu / Pensjonacie / Restauracji:

* 30% nie przedstawia się
*76% nie dowiaduje się, czego potrzebuje Klient
*72% nie przekazuje żadnej informacji z własnej inicjatywy
*90% prezentuje wyłącznie cennik...

W jakiej grupie są Twoi pracownicy? W grupie 30% czy 70%?

Skąd Gość ma wiedzieć, że u Ciebie wypocznie, będzie świetnie się czuł?

Jak sprawić, by obsługa była zawsze na takim samym, wysokim poziomie?

Ilu Gości nie tylko chce do Ciebie wrócić, ale jeszcze jest Twoją chodzącą reklamą?

Ile jesteś gotów zainwestować w odpowiedź na te pytania?
Ile jesteś gotów zainwestować w rozwój?
Ile jesteś gotów zainwestować, by zwiększyć swoje zyski?


Dofinansowanie w wysokości 80%.
Cenę szkolenia sprawdź na stronie:
http://www.eurostandard2012.pl i zdziw się :))

10 tematów, związanych z podwyższaniem jakości obsługi Gościa, zwiększaniem skuteczności sprzedaży i zarządzaniem

Mamy 300 miejsc na szkoleniach.
Lepiej żebyś na nich był, a nie żeby była na nich tylko Twoja konkurencja...



Szczegółowe informacje na temat projektu:
tel. (71) 725 88 75
tel. (71) 725 88 78
e-mail: eurostandard2012@dobrytrener.pl | szkolenia@eurostandard2012.pl

Projekt swoim zasięgiem obejmuje województwo dolnośląskie.

Pozdrawiam serdecznie,
Liliana Wieliczko
OPTA
tel. (71) 352 73 66, 0 605 634 979Liliana Wieliczko edytował(a) ten post dnia 30.11.09 o godzinie 19:15

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Witam serdecznie,
Chciałabym zarekomendować udział w konferencji eTravel Forum, która odbędzie się w dniach 19-20 stycznia 2010 (http://e-travelforum.pl). Konferencja, która będzie odbywała się już po raz trzeci, dotyczy skuteczności sprzedaży w internecie, a więc najważniejszego obecnie tematu dla każdego handlowca. Tematyka niby dotyczy głównie produktów turystycznych ale praktycznie każdy menedżer w dowolnej branży dowie się niezwykle ważnych rzeczy. Mówcami będą fachowcy z najważniejszych firm w branży (Amadeus, Travelport, HRS) i takie znane portale, jak Expedia. Nie ma nudnych wykładów a głównie panele z zawodowcami z Google, Gemiusa itp. Będą takie tematy jak porównywarki cen (meta-search), narzędzia sprzedaży w MICE, systemy rezerwacyjne, e-promocja i e-PR. W sumie coś naprawdę wartościowego dla ludzi z hoteli, biur podróży, ale także agencji i działów promocji w miastach i regionach. Sama konferencja odbywa się 19-20.01 ale przez kolejne dwa dni od razu można wziąć udział w warsztatach z zarządzania reklamą w internecie i tworzeniu kampanii reklamowych w Google AdWords. Przy zgłoszeniu do 23 stycznia rabat 10%. Koszt udziału w dwudniowej konferencji 1200,00 PLN netto. W razie pytań proszę o kontak - biuro@e-travelforum.pl Pozdrawiam!

konto usunięte

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Witam,

Zachęcam zainteresowanych hotelarzy do skorzystania z oferty szkoleń:
- „Psychologia Zachowań Klientów”
- „Concierge Express” Trening obsługi Gości w hotelu
- „Czystość, Kultura, Ogłada”

Termin i miejsce do uzgodnienia indywidualnie!

Treningi prowadzi Pani Sylwia Bortniak - Specjalista w dziedzinie związanej ze standardami obsługi klienta, rozwoju osobistego oraz integracji zespołów.

Więcej informacji na:
http://www.topszkolenia.pl/component/content/article/1...

Kontakt:
Kamil Drewnik
k.drewnik@osb.edu.pl
600 800 174
Barbara Ligocka

Barbara Ligocka Menager Szkoleń
Stageman Polska

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

ANIMACJA CZASU WOLNEGO - SZKOLENIE Z OFERTAMI PRACY W TURYSTYCE

Szkolenie popularne w całej Polsce, które jest nie tylko nauką przez świetną zabawę ale też szansą na zdobycie atrakcyjnej pracy nad morzem, uczenie się języków i nabywanie wartościowych kontaktów na świecie. Ogromna popularność, charyzmatyczny prowadzący i duża dawka wiedzy o organizacji czasu wolnego!



Szkolenie dostarczyć ma wszelkich informacji i umiejętności, które są niezbędne w pracy Animatora Czasu Wolnego. Praca ta nie jest łatwa i wymaga wielu umiejętności praktycznych. O tych umiejętnościach dowiesz się właśnie na szkoleniu.

Największą zaletą szkolenia są gotowe scenariusze gier, zabaw i zajęć animacyjnych, które można używać praktycznie wszędzie.

Szkolenie ma charakter praktyczny – dowiesz się więc, co robić jako Animator w rzeczywistych sytuacjach. Będzie dużo ćwiczeń, gier, zabaw, scenek i umiejętności! Wszystko w odniesieniu do prawdziwej pracy animacyjnej.
Prowadzący:

Jakub B. Bączek - najpopularniejszy w Polsce szkoleniowiec animatorów czasu wolnego, autor książki "Animacja czasu wolnego" oraz wielu innych publikacji z tego tematu. Z wykształcenia jest mgr pedagogiki, wychowania fizycznego i pracownikiem socjalnym, ale swoje życie związał z psychologią i animacją czasu wolnego. Na co dzień wykłada w trzech śląskich uczelniach i prowadzi szkolenia na terenie całej Europy. Na jego zajęcia zjeżdżają się kursanci ze wszystkich zakątków kontynentu,a jego książki rozchodzą się w błyskawicznym tempie. Jakub B. Bączek był animatorem w takich miejscach jak Majorka, Szwajcaria, Niemcy, Kreta, Tunezja czy Jamajka. Później pracował jako manager animacji w największych polskich firmach turystycznych. Współpracował z takimi markami jak TVN, Radio Zet, Happy Events czy Neckermann Polska, Pro-Staff Polska, obecnie związany jest z Firmą STAGEMAN POLSKA. Porozumiewa się ze swoimi kursantami w siedmiu językach. Swoje szkolenia prowadzi z pasją i pełnym zaangażowaniem - oprócz wiedzy i doświadczenia przekazuje swoim kursantom sporo energii i inspiracji do samodzielnej pracy.
Program:

1. Animacja czasu wolnego - wprowadzenie teoretyczne
1.1. Czym jest animacja?
1.2. Kto to jest animator i jakie powinien mieć cechy?
1.3. Ile zarabia animator?
1.4. Gdzie powinien szukać pracy?
1.5. Jakie są prawa i obowiązki animatora?
1.6. Jakie są funkcje animacji?
1.7. Jakie są typy animatorów?
1.8. Jak wygląda dzienny program animacyjny?
1.9. Czym różni się praca w Polsce od pracy za granicą?

2. Animacja sportowa
2.1. Jak zaplanować zajęcia sportowe?
2.2. Jak przygotować zajęcia sportowe?
2.3. Jak przeprowadzić zajęcia sportowe?
2.4. Jakie są najpopularniejsze sporty w animacji?
2.5. Jak sędziować sporty animacyjne?
2.6. Jak zachować się w przypadku kontuzji?
2.7. Jak podzielić turystów na drużyny?
2.8. Jak zabezpieczać teren i sprzęt sportowy?
2.9. Jak zachęcić do sportu i wysiłku na wakacjach?

3. PR w pracy animatora czasu wolnego
3.1. Co to jest PR?
3.2. Jak zastosować PR w animacji?
3.3. Jak prowadzić relację z gośćmi hotelu?
3.4. Jak prowadzić relacje z obsługą hotelową?
3.5. Jak prezentować program animacyjny?

4. Autoprezentacja – warsztaty
4.1. Jak się ubrać do pracy?
4.2. Jak się zachowywać w pracy?
4.3. Jak korzystać z mowy ciała?
4.4. Jak mówić do turystów?
4.5. Jak zachować się na scenie?
4.6. Jak trzymać mikrofon?
4.7. Jak zapraszać do animacji?
4.8. Na co turyści zwracają uwagę?
4.9. Jak radzić sobie z obcymi językami?

5. Animacja dzieci i młodzieży
5.1. Jakie są cechy dzieci?
5.2. Jak przeprowadzić zajęcia z dziećmi?
5.3. Jak przekonać dzieci do siebie?
5.4. Jak mówić do dzieci?
5.5. Jak zadbać o bezpieczeństwo dzieci?
5.6. Jak radzić sobie z „trudnymi” dziećmi i grupami?
5.7. Co należy do Twoich obowiązków?
5.8. Jak prowadzić zajęcia z młodzieżą?
5.9. Jak zachęcić młodzież do udziału w zajęciach?

6. Trening antystresowy w zawodzie animatora
6.1. Co to jest stres?
6.2. Jakie są objawy stresu?
6.3. Jak walczyć ze stresem?
6.4. Jak w pracy animatora radzić sobie z tęsknotą i trudnymi klientami?


Cena: 305 zł
W cenę wliczone jest:

a) 16 godzin z doświadczonym Trenerem Animatorów
b) materiały szkoleniowe
c) certyfikat ukończenia szkolenia
d) książka „Animacja czasu wolnego”
e) propozycja pracy w animacji!!!


Korzyści z ukończenia szkolenia:
- poznasz prawa rządzące zajęciami animacyjnymi z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi;
- otrzymasz gotowe scenariusze zajęć animacyjnych na każdą okazję;
- zobaczysz wiele przykładów gier i zabaw do zastosowania w animacji (weźmiesz w nich udział);
- zrozumiesz psychologiczne mechanizmy postępowania ludzi podczas gier i zabaw;
- poznasz nowych, kreatywnych ludzi;
- dowiesz się jak budować autorytet i prowadzić zajęcia z grupami;
- poznasz najważniejsze zasady konferansjerki;
- będziesz mieć szanse na podpisanie umowy z Firmami Animacyjnymi (dla zainteresowanych oferta pracy!).
Najbliższe szkolenia:

- Warszawa: 09 - 10 stycznia (9:00 - 16:00)
- Gdańsk: 30 - 31 stycznia (9:00 - 16:00)
- Wrocław: 27 - 28 lutego (9:00 - 16:00)

Więcej na http://stageman.pl
Jerzy Włodarczyk

Jerzy Włodarczyk hotelarz pasjonat

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Zapraszam na szkolenia otwarte dla pracowników recepcji
Front Desk - Your Challenge
Szkolenia na początek w Katowicach 25.01 i Poznaniu 22.02
szczegóły tutaj: http://www.ceib.com.pl/h17.html
oraz u mnie :) Jeśli będą chętni na szkolenia w innych miejscowościach - proszę o kontakt.
Jednodniowe szkolenie wg mojego autorskiego programu ma na celu przypomnieć podstawowe zagadnienia z pracy recepcjonisty i skupia się przede wszystkim na trudnych i wyjątkowych sytuacjach jakie spotykają recepcjonistów podczas pracy.
Szkolenie prowadzone jest przez wieloletniego praktyka hotelarza,
czyli mnie, we współpracy z Centrum Edukacji i Biznesu z Warszawy
- http://www.ceib.pl
Główny patronat medialny objęło wydawnictwo BROG - Media Biznesu:

Obrazek

Zapraszam serdecznie
Jerzy WłodarczykJerzy W. edytował(a) ten post dnia 30.12.09 o godzinie 20:38
Robert Nobel

Robert Nobel mesoLOGIC - medycyna
estetyczna

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Nobel Art

Posiadamy doświadczenie w projektowaniu, realizowaniu i
zarządzaniu obiektami spa & wellness. Kreujemy unikalne koncepcje
oraz dostarczamy oryginalne rozwiązania biznesowe pozwalające
osiągnąć sukces na rynku.
Naszą misją jest udzielanie wsparcia, pomocy oraz fachowej porady
inwestorom zainteresowanym tworzeniem obiektów spa, rekrutacja
profesjonalnej kadry oraz wdrażaniem skomplikowanych
i zarazem nowatorskich rozwiązań biznesowych. Potrafimy trafnie
ocenić potrzeby klientów, zaproponować oryginalne rozwiązania,
które w linii prostej prowadzą do sukcesu. Jesteśmy obecni na
każdym etapie inwestycji: od koncepcji i jej wdrażania,
architekturę wnętrz po rekrutację
i szkolenia personelu.

Jakość proponowanych rozwiązań pozwala nam sądzić, że
poczujesz różnicę między tym, co doświadczyłeś dotychczas, a
tym, co chcemy Ci ofiarować. W trosce o Twoje piękno i zdrowie,
wygodę oraz oszczędność Twojego cennego czasu, udało nam się
stworzyć strefę, która przywróci harmonię między ciałem i
umysłem.

Konsulting spa:

audyt działalności i jakości usług, dobór zabiegów,
wyposażenia, technologii, przygotowanie strategii marketingowych i
public relations.

W Nobel Art wybieramy rozwiązania, które pozwalają uzyskać
przewagę konkurencyjną.

Zakres naszych działań obejmuje:

- opracowanie formuły zabiegów oraz dostarczenie bazy wysokiej
klasy produktów kosmetycznych

- wdrażanie nowatorskich trendów spa do istniejących już
obiektów

- opracowanie oferty ośrodka obejmującej poszczególne zabiegi
(tzw. menu spa)

- opracowanie pakietów i zestawów zabiegów jako oferty
turystycznej dla biur podróży;

- opracowanie podręczników technicznych dla personelu tzw. manual
spa (książka obsługi instytutu);

- nadzór nad realizacją projektu inwestycyjnego i opieka nad
funkcjonującym obiektem;

- doradztwo w zakresie public relations.
Konsulting hotelowy:

Od stycznia 2010 roku rozpoczeliśmy współprace z niekwestionowanym liderem w branży hotelowej, której owocem jest opracowany cykl szkoleń dla obiektów hotelowych.

Jesteśmy w stanie dla każdego hotelu opracować indywidualny program szkoleń personelu z działów:

- recepcja hotelu

- restauracja

- housekeeping

Czekamy na kontakt, gotowi aby przygotować nowo otwierany hotel, restaurację do przyjęcia gości, naprawić to, co nie funkcjonuje lub funkcjonuje nieprawidłowo w obiekcie już istniejacym.

Specjalizujemy się w przygotowaniach do otwarcia hoteli i restauracji w standardach 4 i 5 *

Nasz personel opracował i wdrożył procedury i standardy jakości w takich hotelach jak:

- Hotel Spa Irena Eris *****

- Hotel Dwór Oliwski w Gdańsku *****

- Hotel Słoneczny Młyn w Bydgoszczy ****

Zapraszamy na stronę Nobel Art
Mateusz Z.

Mateusz Z. Profitroom - Simply
More Bookings

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Uwaga poniższe bardzo ciekawe szkolenie Akademii Hotelarza dla członków grupy jest o 20 % zrabatowane - wystarczy sie powołac na hasło Goldenline - Hotel & Hotelarze.Mateusz Z. edytował(a) ten post dnia 27.01.10 o godzinie 17:38
Mateusz Z.

Mateusz Z. Profitroom - Simply
More Bookings

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Optymalizujemy koszty w hotelu - 16.02.2010
Warszawa

Około 70-75% kosztów w Państwa hotelu to koszty stałe
Czy można je obniżyć bez ryzyka spadku poziomu obsługi Waszych Gości?
Oczywiście TAK - można je obniżyć!
Obecna sytuacja jest najlepszym okresem na wdrożenie zastosowań, które pozwolą na optymalizację kosztów. W konsekwencji działania takie pozwolą na znaczne podwyższenie zysków.

Jak wdrożyć te procesy w praktyce?

Na te pytanie odpowiedzą nasi eksperci:

* Optymalizacja kosztów personelu w hotelu - Janusz Mitulski
* Optymalizacja promocji w Internecie - Rafał Burski
* Kontrola kosztów w gastronomii - Mirosław Wojciechowski
* Outsourcing usług hotelowych - Elżbieta Nitsze
* Optymalizacja podatkowa (przychody i koszty) - Katarzyna Klimkiewicz

Szkolenie przeznaczone w szczególności dla: właścicieli, dyrektorów, kierowników hoteli, kierowników gastronomii

Zobacz relację z ubiegłorocznych szkoleń Akademii Hotelarza.

Program szkolenia został przygotowany we współpracy i pod merytorycznym nadzorem światowego lidera konsultingu hotelarstwa - firmą

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez trenerów którzy posiadają wieloletnie doświadczenie - poparte wymiernymi sukcesami - w zarządzaniu obiektami hotelowymi w polskich realiach rynkowych.

Uczestnicy otrzymają komplet materiałów oraz certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

Liczba miejsc na szkoleniu jest ograniczona!!!!
Cena: 590zł, cena dla członków grupy H&H - 20%

* Zarejestruj się ONLINE na szkolenie
* Pobierz formularz w pliku PDF

Pamiętaj: MNIEJSZE KOSZTY TO WIĘKSZY ZYSK

AKADEMIA HOTELARZA
e-mail: szkolenia@pws-promedia.pl
tel. (22) 333 80 00
http://akademiahotelarza.com
Andrzej R.

Andrzej R. specjalista ds.
ochrony osób i
mienia

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Aktualnie zjedną z warszawskich agencji reklamowych pracuję nad projektem pod roboczym tytułem "Bezpieczne EEURO 2012" mają to być targi połączone z konferencją.
W moim zamyśle chodzi o bezpieczeństwo obiektów hotelowych i przebywających tam gości w całym tym projekcie moją działką ma być konferencja.
Zajrzyjcie na stronę http://bezpieczneeuro2012.pl
Tam jest bardzo oglna koncepcja tego projektu - wszelkie,uwagi,propozycje oraz oferty współpracy mile widziane
Iwona K.

Iwona K. Cluster Sales
Manager MICE:
Polonia Palace
Hotel, Metropo...

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

MPI Poland Club - zaprasza do skorzystania z wyjątkowej szansy dla organizatorów konferencji i eventów - tylko teraz szkolenie z ROI kosztuje 4-krotnie mniej niż do tej pory! To jedyna taka okazja, aby skorzystać z niezbędnej wiedzy ROI dla każdego organizatora!
Zapraszamy do udziału i rejestracji!

“EVENT ROI” MPI Poland Winter Meeting 2010
"Czas zebrać zysk z inwestycji"


Organizator: MPI Poland Club
Miejsce: Radisson Blu Centrum Hotel Warszawa
Data: 22 marzec 2010
Prowadzący: Elling Hamso, European Event ROI Institute

Program:

10.00 – 11.30:

- ROI Methodology introduction and background
- How meetings and events create value

11.30 – 11.45 Coffee Break

11.45 – 12.45:
- Setting objectives and measuring results at 5 levels
- Isolating the effects of the meeting from other influences

12.45 – 13.30 Lunch

13.30 – 14.30:
- Data collection methods
- How to design good surveys and get a high response rate
- Using the ROI Methodology in practice for all meetings and events

14.30 – 14.45 Coffee Break

14.45 – 16.00:
- Exercises - putting theory into practice

Wczesna rejestracja do 05.03.2010r.:
Member MPI - 460 PLN
Non Member - 530 PLN

Rejestracja po 05.03.2010r.
Member MPI - 640 PLN
Non Member - 710 PLN

Rejestracja na stronie http://mpiweb.pl

Uwaga: Minimalna liczba uczestników, aby szkolenie się odbyło, to 20 osób.
W przypadku niespełnienia minimalnej liczby osób MPI Poland zastrzega sobie prawo odwołania szkolenia
Mateusz Z.

Mateusz Z. Profitroom - Simply
More Bookings

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Kolejne ciekawe szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza.

Dla członków grupy 20 % rabat na poniższe szkolenie od podanych cen.
26.03.2010

Sprzedaż i Marketing – wszyscy sprzedajemy usługi hotelowe
Cena: 590zł. , cena dla prenumeratorów: 540zł.
Miejsce szkolenia: Warszawa

* Rodzaj obiektu a organizacja sprzedaży w hotelu – Janusz Mitulski
* Sprzedaż w recepcji – Dorota Sówka
* Sprzedaż bez natarczywości w gastronomii – Mirosław Wojciechowski
* Konferencje i bankiety – Elżbieta Nitsze
* Podatki w sprzedaży i promocji hotelowej – Małgorzata Dankowska

Szkolenie przeznaczone w szczególności dla: właścicieli, dyrektorów, kierowników hoteli, kierowników działów SiM, specjalistów ds. sprzedaży i marketingu.Mateusz Z. edytował(a) ten post dnia 04.03.10 o godzinie 12:35
Barbara Ligocka

Barbara Ligocka Menager Szkoleń
Stageman Polska

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Zapraszam na szkolenie z ANIMACJI CZASU WOLNEGO w Katowicach!
Szkolenie dostarczyć ma wszelkich informacji i umiejętności, które są niezbędne w pracy Animatora Czasu Wolnego. Praca ta nie jest łatwa i wymaga wielu umiejętności praktycznych. O tych umiejętnościach dowiesz się właśnie na szkoleniu.

Największą zaletą szkolenia są gotowe scenariusze gier, zabaw i zajęć animacyjnych, które można używać praktycznie wszędzie.

Szkolenie ma charakter praktyczny – dowiesz się więc, co robić jako Animator w rzeczywistych sytuacjach. Będzie dużo ćwiczeń, gier, zabaw, scenek i umiejętności! Wszystko w odniesieniu do prawdziwej pracy animacyjnej.
Prowadzący:

Jakub B. Bączek - najpopularniejszy w Polsce szkoleniowiec animatorów czasu wolnego, autor książki "Animacja czasu wolnego" oraz wielu innych publikacji z tego tematu. Z wykształcenia jest mgr pedagogiki, wychowania fizycznego i pracownikiem socjalnym, ale swoje życie związał z psychologią i animacją czasu wolnego. Na co dzień wykłada w trzech śląskich uczelniach i prowadzi szkolenia na terenie całej Europy. Na jego zajęcia zjeżdżają się kursanci ze wszystkich zakątków kontynentu,a jego książki rozchodzą się w błyskawicznym tempie. Jakub B. Bączek był animatorem w takich miejscach jak Majorka, Szwajcaria, Niemcy, Kreta, Tunezja czy Jamajka. Później pracował jako manager animacji w największych polskich firmach turystycznych. Współpracował z takimi markami jak TVN, Radio Zet, Happy Events czy Neckermann Polska, Pro-Staff Polska, obecnie związany jest z Firmą STAGEMAN POLSKA. Porozumiewa się ze swoimi kursantami w siedmiu językach. Swoje szkolenia prowadzi z pasją i pełnym zaangażowaniem - oprócz wiedzy i doświadczenia przekazuje swoim kursantom sporo energii i inspiracji do samodzielnej pracy.
Program:

1. Animacja czasu wolnego - wprowadzenie teoretyczne
1.1. Czym jest animacja?
1.2. Kto to jest animator i jakie powinien mieć cechy?
1.3. Ile zarabia animator?
1.4. Gdzie powinien szukać pracy?
1.5. Jakie są prawa i obowiązki animatora?
1.6. Jakie są funkcje animacji?
1.7. Jakie są typy animatorów?
1.8. Jak wygląda dzienny program animacyjny?
1.9. Czym różni się praca w Polsce od pracy za granicą?

2. Animacja sportowa
2.1. Jak zaplanować zajęcia sportowe?
2.2. Jak przygotować zajęcia sportowe?
2.3. Jak przeprowadzić zajęcia sportowe?
2.4. Jakie są najpopularniejsze sporty w animacji?
2.5. Jak sędziować sporty animacyjne?
2.6. Jak zachować się w przypadku kontuzji?
2.7. Jak podzielić turystów na drużyny?
2.8. Jak zabezpieczać teren i sprzęt sportowy?
2.9. Jak zachęcić do wysiłku?

3. PR w pracy animatora czasu wolnego
3.1. Co to jest PR?
3.2. Jak zastosować PR w animacji?
3.3. Jak prowadzić relację z gośćmi hotelu?
3.4. Jak prowadzić relacje z obsługą hotelową?
3.5. Jak prezentować program animacyjny?

4. Autoprezentacja – warsztaty
4.1. Jak się ubrać do pracy?
4.2. Jak się zachowywać w pracy?
4.3. Jak korzystać z mowy ciała?
4.4. Jak mówić do turystów?
4.5. Jak zachować się na scenie?
4.6. Jak trzymać mikrofon?
4.7. Jak zapraszać do animacji?
4.8. Na co turyści zwracają uwagę?
4.9. Jak radzić sobie z obcymi językami?

5. Animacja dzieci i młodzieży
5.1. Jakie są cechy dzieci?
5.2. Jak przeprowadzić zajęcia z dziećmi?
5.3. Jak przekonać dzieci do siebie?
5.4. Jak mówić do dzieci?
5.5. Jak zadbać o bezpieczeństwo dzieci?
5.6. Jak radzić sobie z „trudnymi” grupami?
5.7. Co należy do Twoich obowiązków?
5.8. Jak prowadzić zajęcia z młodzieżą?
5.9. Jak zachęcić młodzież do udziału w zajęciach?

6. Trening antystresowy w zawodzie animatora
6.1. Co to jest stres?
6.2. Jakie są objawy stresu?
6.3. Jak walczyć ze stresem?
6.4. Jak w pracy animatora radzić sobie z tęsknotą i trudnymi klientami?


Cena: 305 zł
W cenę wliczone jest:

a) 16 godzin z doświadczonym Trenerem Animatorów
b) materiały szkoleniowe
c) certyfikat ukończenia szkolenia
d) książka „Animacja czasu wolnego”
e) propozycja pracy w animacji!!!


Korzyści z ukończenia szkolenia:
- poznasz prawa rządzące zajęciami animacyjnymi z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi;
- otrzymasz gotowe scenariusze zajęć animacyjnych na każdą okazję;
- zobaczysz wiele przykładów gier i zabaw do zastosowania w animacji (weźmiesz w nich udział);
- zrozumiesz psychologiczne mechanizmy postępowania ludzi podczas gier i zabaw;
- poznasz nowych, kreatywnych ludzi;
- dowiesz się jak budować autorytet i prowadzić zajęcia z grupami;
- poznasz najważniejsze zasady konferansjerki;
- będziesz mieć szanse na podpisanie umowy z Firmami Animacyjnymi (dla zainteresowanych oferta pracy!).
Najbliższe szkolenia:

- Katowice: 20 - 21 marca
- Warszawa: 17 - 18 kwietnia
- Kraków: 15 - 16 maja

Więcej tutaj: http://www.stageman.pl/animacja-czasu-wolnego,d15.html i pod mailem: szkolenia@stageman.pl
Lucyna Lorińska

Lucyna Lorińska Lubię to co robię i
kim dzięki temu
jestem!

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Aktualizacja posta:

TERMINY:
1. 2010.03.16 SOPOT VILLA AQUA
2. 2010.03.17 TORUŃ HOTEL BULWAR
3. 2010.03.18 POZNAŃ miejsce podamy w późniejszym terminie
4. 2010.03.24 KRAKÓW HOTEL UNICUS
5. 2010.03.30 KOŁOBRZEG HOTEL DIVA SPA
6. 2010.03.31 WARSZAWA DeSilva Warszawa Airport

Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
* do 12.03.2010 cena 79 PLN netto + 22%VAT za 1 osobę
* od 13.03.2010 cena 159 PLN netto + 22%VAT za 1 osobę

Decyduje data przesłania potwierdzenia wpłaty

Więcej informacji na prv., bądź pod adresem mailowym: http://l.lorinska@concept.media.pl

Lucyna Lorińska:
HOTEL PROFIT CLUB wspólnie z HOOBI- Hotel Online Business Intelligence,
zapraszają w marcu na cykl szkoleń poświęconych tematyce e-marketingu i mediów społecznościowych w hotelu.

Aktualny terminarz:

1. 2010.03.16 SOPOT VILLA AQUA
2. 2010.03.17 TORUŃ HOTEL BULWAR
3. 2010.03.18 POZNAŃ miejsce podamy w późniejszym terminie
4. 2010.03.24 KRAKÓW HOTEL UNICUS
5. 2010.03.30 KOŁOBRZEG HOTEL DIVA SPA
6. 2010.03.31 WARSZAWA DeSilva Warszawa Airport

Wszystkie szkolenia rozpoczynają się o godz. 13.00 i powinny skończyć się o godz. 16.30
W przypadku zmiany terminu/ miejsca będziemy informowali osoby zgłoszone na bieżąco.

W tym momencie zgłosiło się już ponad 130 osób w związku z tym, o ostatecznym uczestnictwie będzie decydowała kolejność zgłoszeń (wpłata należności na konto).

Cena szkolenia to 79 PLN netto +22% VAT za 1 osobę.

PROGRAM:

13.00- 14.00 Media społecznościowe

Twitter, Facebook, YouTube- charakterystyka poszczególnych platform.
* Czy i dlaczego hotel powinien zaistnieć w mediach społecznościowych?
* Czy goście Twojego hotelu korzystają z Social Media? A może tam
znajdziesz nową grupę klientów?
* Jakie media będą najlepsze dla twojego obiektu?
* Budowanie profili, grafika, opisy, linkowanie- krok po kroku.
* Promocja hotelu w Social Media- zdobywamy obserwatorów, fanów, etc
* O czym mówić w mediach społecznościowych? Jak często, w jaki sposób?
* Czy Social Media to inwestycja, która może się zwrócić? Jakie
koszty trzeba ponieść i jak można zarabiać dzięki mediom społecznościowym?

14.10- 15.10 Portale UGC ( User Generated Content)

* Co to jest UGC? Zagrożenie czy wsparcie promocji hotelu?
* Najważniejsze portale UGC
* Jak wykorzystać trend popularności opinii w Internecie?
* Na co zwrócić uwagę zarządzając kontami na portalach UGC?
* Jak zachęcać gości, by aktywnie uczestniczyli w tworzeniu profili UGC?
* Opcje płatne czy bezpłatne?
* Koszty obsługi kont i mierzalność zwrotu z inwestycji.

15.20- 16.30 E-marketing w hotelu

* Widoczność hotelu w Internecie- SEO, SEM
* Projekt strony www
* Moduł rezerwacji on-line
* Polityka cenowa- Rate Parity
* Koszty rezerwacji
* Skłonność klienta do rezerwacji online
* Podnoszenie wartości pojedynczej rezerwacji
* E-mail marketing
* Badanie satysfakcji gościa

Więcej informacji na prv., bądź pod adresem mailowym: l.lorinska@concept.media.pl
Lucyna Lorińska

Lucyna Lorińska Lubię to co robię i
kim dzięki temu
jestem!

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Aktualizacja:

Dostęp do forum i opinii uczestników z Sopotu, Bydgoszczy, Poznania i Krakowa:
http://www.facebook.com/pages/Hoobi/101874573183825

Przed nami 2 ostatnie edycje:
1. 2010.03.30 KOŁOBRZEG HOTEL DIVA SPA
2. 2010.03.31 WARSZAWA DeSilva Warszawa Airport

Wszystkie szkolenia rozpoczynają się o godz. 13.00 i powinny skończyć się o godz. 16.30
Cena szkolenia to 159 PLN netto +22%VAT za 1 osobę

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt na: http://lucyna@hotelprofit.pl
Jerzy Włodarczyk

Jerzy Włodarczyk hotelarz pasjonat

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

Zapraszam na następną serię szkoleń dla pracowników recepcji
Front Desk - Your Challenge
Szkolenia odbywają się w Kołobrzegu i Gdańsku
szczegóły tutaj: http://www.ceib.com.pl/h17.html
oraz u mnie :) Jeśli będą chętni na szkolenia w innych miejscowościach - proszę o kontakt.
Jednodniowe szkolenie wg mojego autorskiego programu ma na celu przypomnieć podstawowe zagadnienia z pracy recepcjonisty i skupia się przede wszystkim na trudnych i wyjątkowych sytuacjach jakie spotykają recepcjonistów podczas pracy.
Szkolenie prowadzone jest przez wieloletniego praktyka hotelarza,
czyli mnie, we współpracy z Centrum Edukacji i Biznesu z Warszawy
- http://www.ceib.pl
Główny patronat medialny objęło wydawnictwo BROG - Media Biznesu:

Obrazek


Uwaga zmiana terminu szkolenia:
szkolenie w Gdańsku odbędzie się 11 maja.

Zapraszam serdecznie
Jerzy WłodarczykJerzy Włodarczyk edytował(a) ten post dnia 16.04.10 o godzinie 10:42

Temat: Szkolenia i Konferencje dla Hotelarzy

HOTELE W POLSCE - Droga do sukcesu 2012
Termin: 28-29 czerwca 2010 Warszawa

Celem konferencji Buisness Knowledge Events jest przekazanie rzetelnej wiedzy na temat metod i narzędzi, jakie można zastosować, aby klient wybrał właśnie nasz obiekt noclegowy. Konferencja głównie skierowana jest do obiektów noclegowych średniego szczebla (hoteli, moteli, ośrodków szkoleniowych, pensjonatów itd.). Mistrzostwa Świata Euro 2012 to doskonała szansa na zdobycie nowych klientów i kontraktów biznesowych oraz promocję naszego kraju pod względem atrakcyjności.

Zakres tematyczny:
1. Jak odpowiednio wykorzystać i stworzyć plan marketingowy?,
2. Rynek hotelarski – czy, jesteśmy gotowi na Euro 2012 ?,
3. Innowacyjne rozwiązania a wizerunek marki,
4. Metody dotarcia do konkretnych grup docelowych.Innowacyjne metody komunikacji i PR w hotelarstwie. Jak i gdzie się reklamować? Co ile kosztuje? Mierzalność działań,
5. Hotel w sieci - dystrybucja hotelu w systemach elektronicznych, w GDS, na WWW., oferty – studium przypadku,
6. Jak zdobyć i utrzymać klienta, czyli skuteczna sprzedaż i marketing w hotelu,
7. Podstawowe typy klientów jako czynnik wpływający na zakup odpowiedniej oferty – studium przypadku.

Drugiego dnia zapraszamy na: Warsztaty: Hotel w sieci– praktyczne wykorzystanie narzędzi promocji i marketingu internetowego.

SZCZEGÓŁY:http://www.hotelewpolsce.nf.pl
katarzyna.strycka@nf.pl

Swój udział potwierdzili:

Rafał Rosiejak- Koordynator Krajowy ds. hoteli i zakwaterowania PL.2012;
Janusz Mitulski - Development Manager Horwath HTL w Polsce;
Joanna Lesicka - Hotel Olympic sp. z o. o.;
Elżbieta Nitsze – Dyrektor Hotelu w Krynica;
Tomasz Olejnik - Brand Manager Brandometr;
Matylda Gałęcka - Key Accunt Manager w Profitroom;Katarzyna Strycka edytował(a) ten post dnia 11.05.10 o godzinie 10:35



Wyślij zaproszenie do