konto usunięte

Temat: "Angielski w pracy profesjonalnej sekretarki/ asystentki"

Mam przyjemność zaprosić na szkolenie "Angielski w pracy profesjonalnej sekretarki/ asystentki" w Łodzi- dofinansowane nawet w 80% z budżetu Unii Europejskiej.

W szkoleniu mogą wziąć udział właściciele oraz pracownicy przedsiębiorstw,
zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego.

CENA:
Wartość szkolenia to 871.78 PLN. Cena szkolenia uzależniona jest od wielkości przedsiębiorstwa i tak np.:

• Małe i mikro przedsiębiorstwa - koszt: 174.36 PLN(wkład prywatny)
• Średnie przedsiębiorstwa - koszt: 261.54 PLN (wkład prywatny)
• Duże przedsiębiorstwa - koszt: 348.72 PLN (wkład prywatny)

TERMIN:
03-04 listopad 2010r.

TRENER:
Marta Sobczak

SZCZEGÓŁY:
1. WSTĘP . SEKRETARIAT JAKO CENTRUM INFORMACYJNE. ROLA KOMUNIKACJI W JĘZYKU ANGIELSKIM W SZEROKO POJĘTEJ KOMUNIKACJI BIZNESOWEJ I W PROWADZENIU NOWOCZESNEGO SEKRETARIATU. ROLE SEKRETARKI W NOWOCZESNYM SEKRETARIACIE.
2. KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA: ANGIELSKI JAKO LINGUA FRANCA ŚWIATOWEGO BIZNESU.
3. GRAMATYKA ZWROTÓW GRZECZNOŚCIOWYCH NIEZBĘDNYCH W PROWADZENIU SEKRETARIATU. PRZYKŁADY I ĆWICZENIA.
4. KORESPONDENCJA BIZNESOWA – PRZYKŁADY I PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIA:
* JĘZYK KORESPONDENCJI: STYL, KOMPOZYCJA, REJESTR. RÓŻNICE MIĘDZY JĘZYKIEM MÓWIONYM A PISANYM. UNIKANIE POTOCZNOŚCI A PROSTOTA W KORESPONDENCJI;
* JĘZYKOWE ŚRODKI PERSWAZJI W KOMUNIKATACH PISEMNYCH ZE SZCZEGÓLNYM NACISKIEM NA KORESPONDENCJĘ BIZNESOWĄ;
* NAJCZĘSTSZE BŁĘDY NATURY JĘZYKOWO-KULTUROWEJ W KORESPONDENCJI;
* KOMPOZYCJA I ROZPLANOWANIE PISM W JĘZYKU ANGIELSKIM;
* E-MAILOWY SAVOIR VIVRE. NAJCZĘSTSZE BŁĘDY W ANGLOJĘZYCZNEJ KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ.
5. MOWA CIAŁA, KOMUNIKACJA NIEWERBALNA, DYSTANS EMOCJONALNY – W ODNIESIENIU DO RÓŻNIC MIĘDZYKULTUROWYCH.
6. ROZMOWA TELEFONICZNA W JĘZYKU ANGIELSKIM. TYPOWE ZWROTY GRZECZNOŚCIOWE. POTENCJALNE PROBLEMY W KOMUNIKACJI TELEFONICZNEJ I STRATEGIE ICH ROZWIĄZYWANIA. TAKTOWNE PRZERYWANIE I KOŃCZENIE ROZMOWY.
7. WARSZTATY FONETYCZNE – JĘZYK ANGIELSKI. WYBRANE PROBLEMY ZWIĄZANE Z WYMOWĄ I AKCENTOWANIEM.
8. SPOSOBY RADZENIA SOBIE ZE STRESEM ZWIĄZANYM Z UŻYWANIEM JĘZYKA OBCEGO. CECHY EFEKTYWNEGO MÓWCY.
9. WARSZTATY GRAMATYCZNO-LEKSYKALNE: SŁOWNICTWO PRZYDATNE W PRACY SEKRETARKI/ASYSTENTKI. SUGESTIE DOTYCZĄCE MATERIAŁÓW DO SAMODZIELNEJ NAUKI.
10. ABC TECHNIK TŁUMACZENIOWYCH – PRAKTYCZNE ĆWICZENIA:
* TŁUMACZENIA USTNE – KONSEKUTYWNE I SZEPTANE. SKRÓCONA NOTACJA. TŁUMACZENIOWY SAVOIR-VIVRE;
* TŁUMACZENIA PISEMNE. NAJCZĘSTSZE PUŁAPKI PRZEKŁADU Z POLSKIEGO NA ANGIELSKI I VICE VERSA. SKUTECZNE STRATEGIE TŁUMACZENIOWE DO WYKORZYSTANIA W SEKRETARIACIE.
11. PYTANIA I ODPOWIEDZI. INDYWIDUALNE KONSULTACJE.

ROZDANIE ZAŚWIADCZEŃ UKOŃCZENIA SZKOLENIA

ZGŁOSZENIA:
Wystarczy przesłać swoje dane(imię i nazwisko, nazwa firmy)na adres: a.lach@europrofes.pl, a następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy:

http://profesjonalneszkolenia.pl/szkolenia.html?traini...

lub telefonicznie:022 839 55 99 wew. 125.

Zapraszam Serdecznie

Pozdrawiam,
Aleksandra Łach

Europrofes Sp. z o.o.
http://europrofes.pl
ul.Sielecka 22, 00-738 Warszawa
tel. 022 883 50 37
a.lach@europrofes.pl