Temat: narzędzie do wsparcia sprzedaży w gastronomii - pomoc...

Witam,

mam nadzieję, że dobrze określiłem adresatów swojej sprawy.
Stworzyłem system (dostępny on-line przez przeglądarkę www), którego zadaniem jest wsparcie sprzedaży - tak w ogóle. System umożliwia dokonywanie zamówień produktów (np. pizzy) za pomocą zdefiniowanych kodów wpisywanych wiadomościach SMS wysłanych na jeden konkretny numer bramki SMS – skojarzony z konkretną np. pizzerią. Żeby to przedstawić bardziej obrazowo. Klient (konsument) wysyła SMS o jakimś określonym kodzie na numer wskazany przez Pizzerię. Taki SMS automatycznie generuje Zamówienie w systemie właściciela Pizzerii. Skuteczne zarejestrowanie takiego Zamówienia potwierdzane jest automatycznym wysłaniem SMS do Klienta (o udanym zarejestrowaniu Zamówienia) jak i do samego właściciela Pizzerii, że ktoś coś zamówił. Zamówienie w systemie właściciela Pizzerii jest automatycznie wypełnione danymi teleadresowymi Klienta (o ile wcześniej dokonał już wcześniej zamówienia w naszej pizzerii). Czyli przychodzący sms to gotowa informacja o zamówieniu, imieniu (o ile Klient wcześniej podał) ale również prawdopodobnym miejscu dostawy, bo to podać musiał poprzednim razem. Dodatkowo dostępna jest z poziomu takiego zamówienia informacja i historycznych zamówieniach Klienta. Przeznaczeniem samym w sobie systemu nie jest oczywiście dostarczenie samej formy komunikacji na drodze Klient - Pizzeria (choć myślę, że byłoby to wygodne), ale pozyskiwanie na tej drodze jak największej ilości osób, które zdecydowały się do nas wysłać SMS, bo to uzupełnia rejestr Klientów w systemie Dostawcy. I tu jest cel właściwy samego systemu. Klienci w bazie to potencjalni adresaci naszych Kampanii SMS, które można zdefiniować, zaharmonogramować i przeprowadzić również z systemu. Np. wysłać hurtem wysłać np. „***Uwaga*** Promocja! Tylko w ten weekend 10% taniej na wybrane przez Ciebie pozycję z menu”. System sprawdza też skuteczność przeprowadzonych takich kampanii.
Oczywiście przyjmowanie SMSów od Klientów to nie jedyny sposób na uzupełnianie bazy naszych Klientów. System umożliwia wpisywania ich ręcznie lub importu masowego.

Mój apel to nie próba sprzedaży tego systemu ale propozycja bezpłatnego udostępnienia osobom zainteresowanym, w ograniczonym zakresie czasowym jak i ilościowym (chodzi o ilość SMSów, które mogę pozwolić wysłać w ramach przeprowadzanych kampanii).

Moim celem jest to aby poznać odpowiedź na moje własne pytanie ... czy taki system może znaleźć zastosowanie w obszarze sprzedaży produktów gastronomicznych ‘na wynos’?

Wyobrażam sobie, że mogłoby to być świetne narzędzie utrzymujących relacje z setkami Klientów. Np. jednym 'zamachem' mogliby poinformować w jednej kampanii o zorganizowanej promocji. Ale jest to tylko moje wyobrażenie, więc potrzebuję jego weryfikacji stąd też prośba o pomoc, również w przećwiczeniu rozwiązania w warunkach bojowych.

Jeszcze raz - nie prowadzę żadnej działalności komercyjnej. Moim celem jest weryfikacja potrzeb rynku w tym obszarze.

Chętnych do skorzystania z tego systemu zapraszam do kontaktu i współpracy. Użyczę systemu na umówiony okres oraz ilość SMSów do wykorzystania.

Mariusz
marszefo1981@gmail.com