Ilona
Patro
social media /
digital influencers
Temat: Społeczności "środowiskiem naturalnym" polityków?
Serwisy społecznościowe (facebook, myspace, fickr, youtube, twitter) w kampanii prezydenckiej Baracka Obamy w dużym stopniu przyczyniły się do jej sukcesu. To każdy wie.Niektórzy Polscy politycy przed eurowyborami poszli tropem Obamy. Okazało się jednak (wg ankiety przeprowadzonej na wyborcza.pl), że serwisy społecznościowe wśród polskich wyborców nie cieszyły się takim zainteresowaniem jak w USA.
Czy wina tkwi w niewłaściwym zastosowaniu nowoczesnych narzędzi internetowych przez polityków?
"Przy okazji Twittera Kamińskiemu zarzucano brak zrozumienia samego narzędzia oraz powierzchowność aktualizowanych statusów".
Róża Thun posiadała profil na blip, ale nieaktualizowany.
Analizie poddano aktywność społecznościową 10 polityków i przedstawiono w raporcie "Internetowa kampania wyborcza do PE":
http://castellswpolsce.pl/wp-content/uploads/2009/05/r...