Katarzyna D.

Katarzyna D. Specjalista ds.
Doradztwa Zawodowego

Temat: III Śląskie Spotkania z Biznesem

Szanowni Państwo;
Podejmując wyzwanie znalezienia odpowiedzi na kluczowe pytania, jakie stoją przed kadrami zarządzającymi zasobami ludzkimi, Studenckie Biuro Karier Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka organizuje III Śląskie Spotkania z Biznesem.
Zapraszamy 18 listopada br. do ŚWSZ im. gen. J. Ziętka w Katowicach przy ul. Jacka 2, Aula A0, godz. 10.00 wszystkich specjalistów, kierowników, dyrektorów działów personalnych i PR, pracowników niniejszych działów, a także osoby interesujące się tematyką zarządzania zasobami ludzkimi.
Udział w konferencji i warsztatach jest bezpłatny. Zgłoszenia do udziału w III Śląskich Spotkaniach z Biznesem przyjmujemy do dnia 15 listopada br. na adres kariery@swsz.katowice.pl lub telefonicznie (32) 251-08-90
Cele III Śląskich Spotkań z Biznesem:
• prezentacja najnowszych trendów z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi,
• przedstawienie wpływu aktualnej sytuacji na rynku pracy na zmiany strategii personalnych w firmach,
• przedstawione najlepszych praktyk z zakresu employer brandingu stosowanych przez najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce.
Podczas konferencji, której tematem przewodnim będzie employer branding poruszone zostaną następujące zagadnienia:
 Employer branding w procesie rekrutacji – Anna Duda Dyrektor Regionu Zachód Bigram S.A.
 Budowanie wizerunku dobrego pracodawcy w niepewnej sytuacji gospodarczej – Małgorzata Zięba Manager PR & Rzecznik prasowy Faurecia w Polsce.
 Internet w kształtowaniu wizerunku pracodawcy – Małgorzata Szoka, Marketing & Media Manager, Universum Polska
 Społeczna odpowiedzialność biznesu w kontekście programów edukacyjnych – Dorota Strzemińska, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami.
 Priorytety zrównoważonego rozwoju w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu – Małgorzata Walędzińska CRS Manager Kompania Piwowarska.

Część warsztatowa III Śląskich Spotkań z Biznesem będzie obejmowała:
 Tworzenie, strategia i realizacja employer brandingu w praktyce na przykładzie firmy Danone –Anna Mikulska, Adrian Juchimiuk – Partnerzy w firmie MJCC Employer Branding Consultants; Katarzyna Zadrożna – Specjalista ds. Budowania Wizerunku Pracodawcy i Komunikacji wewnętrznej w firmie Danone - warsztat dla pracodawców
 Employer branding, czyli co kryje się za marką? Czy zawsze warto dać się uwieść? – Agata Bajek Grupa Tempo, warsztat, spotkanie panelowe dla studentów.

Patronat nad III edycją Śląskich Spotkań z Biznesem objęło Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami
Patroni medialni:
kariera.com.pl
Portal pracy
Portal HRK
Portal HRstandard