konto usunięte

Temat: TV w 3D

Pierwsza stacja w Europie uruchamia transmisję swojego programu w technologii 3D. Przyszłość czy ślepy zaułek??
Na pierwszy rzut idzie mecz Manchester United i Chelsea. z tego co wyczytałem już ponad 1000 pubów i klubów zdecydowało się na licencję w UK i Irlandii. Oczywiście jeszcze te specjalne telewizory 3D.
W sumie... myślę, że byłoby ciekawie u siebie w domu obejrzeć program w 3D. Czy 3D wpłynie na zwiększenie udziału TV w rynku reklamowym i przyciągnie więcej widzów niż ma teraz?? Czy 3D zatrzyma pędzący Internet pod względem atrakcyjności dla dzisiejszego widza?
Anna Pawłowicz

Anna Pawłowicz specjalista ds.
komunikacji
marketingowej

Temat: TV w 3D

Hmmm, jakoś nie mogę sobie wyobrazić reklamy 3D podpasek wirujących nad głowami męskiej części widowni - w przypadku mojej drugiej połówki zapping gwarantowany ;) Aczkolwiek 3D daje nowe możliwości kreacyjne, które mogą spowodować zaniechanie takiego działania przez widzów i zwiększenie zainteresowania przekazem reklamowym.
Nie sądzę, aby TV w 3D miała wpływ na rozwój Internetu w postaci jego spowolnienia. Co więcej, w przypadku pojawienia się 3D na monitorach komputerowych, przyniesie kolejne wzrosty przedstawiane w raportach.

Wyzwanie to...tym razem nie ubranie, a 3D ;)Ania Pawłowicz edytował(a) ten post dnia 01.04.10 o godzinie 14:08



Wyślij zaproszenie do