Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: narzędzia

Czy można mówić o narzędziach PR online? Jakie to narzędzia? Jak z nich korzystać?
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski Public Relations &
Digital
Communication

Temat: narzędzia

Karolina Dulnik:
Czy można mówić o narzędziach PR online? Jakie to narzędzia? Jak z nich korzystać?

Wszystko zależy od potrzeb, inwencji oraz od konkretnego przypadku ;) Nie można "odgórnie" wymienić wszystkich narzędzi, które sprawdzą się w każdej możliwej sytuacji.

-----
Kończymy kryzys! Twoje M1 za darmo: http://TwojeM1.plGrzegorz Miłkowski edytował(a) ten post dnia 20.02.09 o godzinie 09:19
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: narzędzia

Ale ja nie nadałam żadnego kontekstu żadnej sytuacji :) Chciałabym tylko stworzyć taką listę narzędzi. Możesz pomóc, Grzegorz?
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski Public Relations &
Digital
Communication

Temat: narzędzia

Karolina Dulnik:
Ale ja nie nadałam żadnego kontekstu żadnej sytuacji :) Chciałabym tylko stworzyć taką listę narzędzi. Możesz pomóc, Grzegorz?

W skrócie będzie to na pewno odpowiednie wykorzystanie blogów (blog firmowy + współpraca z blogerami), serwisów społecznościowych, marketingu wirusowego czy po prostu przygotowanie kanału RSS. Dodatkowo może pokusić się np. o działania z zakresu SEO PR (http://www.adnews.pl/seo_sem/net_pr_synergy_co_to_taki.... Jeśli chodzi o globalną sieć to moim skromnym zdaniem granica między typowym marketingiem a PR-em nie jest wyraźnie zaznaczona, więc nie należy na siłę rozdzielać jednych działań od drugich.

-----
Kończymy kryzys! Twoje M1 za darmo: http://TwojeM1.pl



Wyślij zaproszenie do