Daniel Potasz

Daniel Potasz Elvis van Tomato-
studio, Woomedia
Design, Qday.pl,
Atota...

Temat: Qday - gry zarobkowe w internecie

Witajcie ! Co myślicie o takim pomyśle? Reklama, którą trzeba obejrzeć, a do tego z zainteresowaniem. Odpowiadanie na pytania w zamian za nagrody, punkty, przywileje itp. Jak gra RPG. Dopiero zaczynamy, od 03.03, ale kilka dni testów ściągnęło 3000 userów i ponad 123.000 odsłon strony. Czasami powala mnie brak wyobraźni u reklamodawców. Wolą walnąć baner, który ma oglądalność 05-2%, a boją się zaryzykować z czymś nowym, choć wiadomo, że skuteczniejszym. Jak zwykle u nas musi minąć 2 lata zanim większość firm się połapie, że na świecie to działa? :) Proszę o opinię, a chętnych do współpracy, jak również reklamodawców i sponsorów zapraszam do kontaktu. Pełna elastyczność, możliwość wysłania info i prezentacji. Dzięki z góry. Daniel
Maciej Borowy

Maciej Borowy promoshop.pl &
promoblog.pl &
senz.pl

Temat: Qday - gry zarobkowe w internecie

Powiedz coś o grupie docelowej takiej reklamy, ewentualnie śledzeniu konwersji, to pogadamy o reklamodawcach ;)))
Daniel Potasz

Daniel Potasz Elvis van Tomato-
studio, Woomedia
Design, Qday.pl,
Atota...

Temat: Qday - gry zarobkowe w internecie

Grupa docelowa jest bardzo szeroka. Od ok.13-50lat. Oczywiście z przewagą młodych, są najbardziej podatni na ten typ reklamy. Wśród nagród z reguły daje się sporo elektroniki, gadżetów. To też przesuwa grupę w dół. Jednak sposobem na podkręcenie wieku jest chyba właśnie dobór nagród i pytań. Jeżeli dołożymy trochę sprzętu dla kobiet / mężczyzn z bardziej markowej półki, takie jak dobre kosmetyki, krawaty, spinki, zapalniczki, cygarnice, laptopy, powinno się to zmieniać. Na razie przeglądając bazę najwięcej ludzi jest w wieku 16-30, oni też głównie ciągną wątki na forach. Lokalizacja to cała Polska. Duże miasta, ale też sporo mniejszych. Jest też trochę ludzi z poza kraju, pracujących w Niemczech, UK, Stanach i innych.
Idealnymi reklamodawcami do tego typu przedsięwzięć są sieci komórkowe, producenci gadżetów elektronicznych, firmy odzieżowe, wydawcy książkowi, dystrybutorzy muzyki, gier i programów oraz filmów.
Maciej Borowy

Maciej Borowy promoshop.pl &
promoblog.pl &
senz.pl

Temat: Qday - gry zarobkowe w internecie

Idealnymi reklamodawcami do tego typu przedsięwzięć są sieci komórkowe, producenci gadżetów elektronicznych, firmy odzieżowe, wydawcy książkowi, dystrybutorzy muzyki, gier i programów oraz filmów.

A gdzie takich szukać w Szczecinie?
Daniel Potasz

Daniel Potasz Elvis van Tomato-
studio, Woomedia
Design, Qday.pl,
Atota...

Temat: Qday - gry zarobkowe w internecie

Szczecin jest takim samym miastem jak każde inne. Przecież reklamodawcą nie musi być koniecznie SONY z siedzibą w Stanach, czy Japonii, może być nim sklep RTV z Wyzwolenia :)
Maciej Borowy

Maciej Borowy promoshop.pl &
promoblog.pl &
senz.pl

Temat: Qday - gry zarobkowe w internecie

Myślę, że pomysł ok, ale grupa docelowa bardzo wąska, produkt też musiałby być raczej niszowy, żeby reklama była skuteczna ...
Sprzedawcy marek promują się w sieci produktowo, a nie korporacyjnie. Miejsce, jak piszesz: "sklep z Wyzwolenia" nie ma znaczenia. Ma znaczenie produkt (opis) i cena. A więc bardziej takie Ceneo, jeśli ciągle mówimy o skuteczności reklamy ... No, i temat stanowczo musiałby wyjść ze Szczecina, w Polskę.

Następna dyskusja:

Gry internetowe




Wyślij zaproszenie do