konto usunięte
Temat: Pytanie do osób z branży - prośba o podpowiedź
Witam,mój Pracodawca zastanawia się nad reklamą w prasie.
Weryfikując otrzymane oferty chciałam wyliczyć jaki jest realny koszt dotarcia do jednego odbiorcy.
Potrzebne mi będą dane:
nakład (mam)
cena (mam)
format (mam)
I tu pojawia się wątpliwość; z racji tego, że proponowane nam formaty są różne nie wiemy jak to wpływa na ich skuteczność.
Jak to policzyć przy formacie:
1/1 strony (czy przyjąć, że reklama na całą stronę dociera do każdego*?)
1/2 strony w poziomie (odpowiednio 50% szansy dotarcia?) - TO CHYBA ZBYT MAŁO...?
1/3 strony w poziomie
1/4 strony w poziomie
II okładka
*Na jaki response można liczyć przy np. nakładzie 100.000 szt. ?
Ja nie mam o tym pojęcia więc będę wdzięczna za pomoc.