J C.

J C. Niedawna katastrofa
budowlana mostu
autostradowego w
Genu...

Temat: Zmina logo i charakteru grupy...

"Nowy trend w marketingu- grupa poszukująca. Zbieramy, przedstawiamy i analizujemy działania marketingowe (i PR przy okazji) skierowane do kobiet, z kraju i ze świata."
Ta grupa jest przede wszystkim skierwana do profesjonlistów w dziedzinie marketingu i reklamy wizualnej, ale również do kobiet jako konsumentek.

Ta grupa od początku miała w podtytule hasło "grupa poszukująca".
Jednak dotychczasowe logo moim zdaniem nie wyrażało wcale istoty specyfiki konstrukcji treściowej, słownej i wizualnej reklam kierownych do kobiet, gdyż opierało się na bardzo
uproszczonym ( by nie powiedzeć prymitywnym) wizerunku kobiety.

Pozostawiam opis grupy umieszczony przez jej pierwszego założyciela, jedank myślę, że należy być bardziej ostrożnym w Polsce z używaniem określenia "nowy trend w marketingu". Nowy dla kogo? Przecież profesjonalny marketing w Polsce w zasadzie ma dopiero 25 lat historii...



Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 14.12.14 o godzinie 20:21