Michał
Waleriańczyk
Specjalista ds.
Marketingu
Internetowego,
Fabryki Mebli F...
Temat: PR Produktu
PR PRODUKTUTESTY SPRZĘTU
Opinia konsumencka to jeden z wiodących argumentów w procesie podejmowania decyzji – zwiększa lub zmniejsza więź z ocenianym obiektem. Dlatego uwiarygodnienie i poparcie odpowiednimi testami mocnych stron produktu wzmocni świadomość i lojalność wobec marki. Dzisiaj możliwości testowania produktów jest bardzo wiele, co widać chociażby na Youtube, w jaki sposób rozwinęlo się to mimowolnie dzięki youtuberom i vlogerom, którzy mniej lub bardziej profesjonalnie zaczęłi porównywać produkty róznych marek w celach informacyjnych wyciągając całkiem konstruktywne wnioski.
LIDERZY OPINII?
Jakich znacie Liderów Opinii, którzy rzeczywiście mogą wpłynąć na ogólną opinię i przynieść korzyści sprzedażowe?
warto poczytac tutaj
https://www.itbcgroup.pl/pr/pr-produktu/Ten post został edytowany przez Autora dnia 25.09.17 o godzinie 16:21