Barbara Horodyska

Barbara Horodyska Koordynator,
Fundacja Wirtualna
Kultura

Temat: Konferencja "E-marketing a dane osobowe po nowelizacji –...

Fundacja Wirtualna Kultura i MJ Training zapraszają na Ogólnopolską Konferencję „E- Marketing a dane osobowe po nowelizacji – bezpieczeństwo, prywatność i ochrona w sieci".

Warszawa, 12 kwietnia 2011
Hotel "Parkowa"
Cena: 550 zł brutto, studenci 190 zł brutto

Pretekstem do zorganizowania Konferencji jest próba obalenia mitów dotyczących przetwarzania, gromadzenia oraz przede wszystkim zabezpieczania danych osobowych w cyberprzestrzeni. Zagadnienia podejmowane podczas Konferencji dotyczą przede wszystkim obszaru sieci internetowej. Należy bowiem pamiętać, że nikt w sieci nie jest anonimowy, zaś ostatnie doniesienia o wyłudzaniu danych osobowych oraz wyroki nakazujące udostępnianie IP skłaniają do dyskusji na temat prywatności w Internecie. Dodatkowym atutem Konferencji jest próba odpowiedzi na pytanie „Czy prawo gwarantuje nam bezpieczeństwo i prywatność w Internecie"?

Konferencja ma wymiar praktyczny – wszyscy prelegenci, z autopsji, znają problemy związane z zagadnieniami cyber-prawa w kontekście ochrony danych osobowych, odpowiedzialności za naruszenie ustawy a także zagrożeń związanych z e-danymi.

Zagadnienia:
1. e- Marketing a ochrona danych osobowych - reklama usług i produktów w Internecie
2. Cloud computing a dane osobowe – aspekt techniczny i prawny
3. Ochrona danych osobowych w serwisach społecznościowych i serwisach internetowych a e-marketing
4. Programy lojalnościowe a ochrona danych
5. Cyber- zagrożenia – phising (kradzież tożsamości), wyłudzanie danych, spyware, IP spoofing, stealware, wirusy komputerowe i robaki komputerowe
6. Zakończenie działań marketingowych a przetwarzanie danych osobowych
7. Adresy IP i adres e-mail jako dane osobowe – czy są chronione przez prawo?

http://wirtualnakultura.pl

Program:http://www.wirtualnakultura.pl/konferencje/tematy/52.html

O konferencji:http://www.wirtualnakultura.pl/konferencje/50.html