Rafał Tochman

Rafał Tochman Specjalista ds.
ochrony danych
osobowych. Wspólnik
Safelo...

Temat: Skuteczność mailingu

Mam pytanie odnośnie parametrów mailingu.
Zakładając że mamy grupę subskrybentów dobrze wyselekcjonowaną, to jakie wartości OpenRate i CTR dla mailingów komercyjnych można uznać za dobre?
Marcin Markowski

Marcin Markowski Born to perform

Temat: Skuteczność mailingu

dużo zalezy od tytułu jeśli chodzi o OR :) i od kreacji mailingu jeśli chodzi o CTR. Tak samo w zależności czy promujesz produkty finansowe, e-commerce, czy jakiś konkurs, to może się wahać od kilku do kikludziesięciu procent.
Rafał Tochman

Rafał Tochman Specjalista ds.
ochrony danych
osobowych. Wspólnik
Safelo...

Temat: Skuteczność mailingu

Marcin Markowski:
dużo zalezy od tytułu jeśli chodzi o OR :) i od kreacji mailingu jeśli chodzi o CTR. Tak samo w zależności czy promujesz produkty finansowe, e-commerce, czy jakiś konkurs, to może się wahać od kilku do kikludziesięciu procent.

Zakładając, że promujemy szkolenia, konferencje, publikacje elektroniczne i tradycyjne dobrane tematycznie do zainteresować subskrybentów, a OR i CTR mamy na poziomie 15-21%, to można to uznać za dobre wyniki?
Marcin Markowski

Marcin Markowski Born to perform

Temat: Skuteczność mailingu

moim zdaniem to normalne wyniki
Rafał Tochman

Rafał Tochman Specjalista ds.
ochrony danych
osobowych. Wspólnik
Safelo...

Temat: Skuteczność mailingu

dzięki

konto usunięte

Temat: Skuteczność mailingu

Tu jest PDF z ciekawymi wynikami badań. Jest między innymi o skuteczności, open rate, ctr: http://freshmail.pl/wp-content/uploads/2013/02/email_m...

Następna dyskusja:

skuteczność mailingu




Wyślij zaproszenie do