konto usunięte
Temat: 300% lepsze efekty kampanii, dzięki zastosowaniu landing...
Na przełomie maja i czerwca 2011 prowadziliśmy kampanię dla firmy z branży finansowej, której celem było pozyskanie danych kontaktowych osób zainteresowanych usługami firmy.Kampania obejmowała kilka form reklamowych (mailing, linki sponsorowane, reklama banerowa).
W celu maksymalizacji skuteczności prowadzonych działań przygotowaliśmy landing page, którego celem było skłonienie pozyskanych użytkowników do pozostawienia swoich danych kontaktowych.
W kreacji graficznej na pierwszym planie znajduje się wyrazisty, ale krótki i formularz kontaktowy z „klikalnym” guzikiem „Wyślij”. Nieskomplikowana budowa formularza przekonuje użytkowników, że jego wypełnienie nie zajmie im wiele czasu.
Strona zawiera minimalną ilość treści – najważniejsze korzyści jakie potencjalny klient może uzyskać korzystając z usługi. Dzięki temu użytkownik, który wchodzi na stronę nie musi poświęcać zbyt dużo czasu, aby dowiedzieć się najistotniejszych informacji i, jeśli jest zainteresowany, wypełnia formularz.
Zastosowanie landing page ułatwiło nam również konfigurację zaawansowanych opcji śledzenia konwersji dla ruchu pozyskanego z różnych źródeł.
Kampanie mailingowe również przyniosły efekt w postaci dużej liczby formularzy kontaktowych. Współczynnik konwersji dokonanych za pomocą landing page przez użytkowników pozyskanych z mailingu wyniósł ponad 9%.
Odsetek wypełnionych formularzy od osób, które przeszły z landing page na ogólną stronę klienta, wyniósł niewiele ponad 5%.
Średni współczynnik konwersji dla strony klienta w okresie trwania kampanii to 2,94%, natomiast dla landing page w tym samym czasie, ponad trzykrotnie więcej i wyniósł 8,88%!
Błażej Abel edytował(a) ten post dnia 06.04.12 o godzinie 13:26