Konrad Mroczek

Konrad Mroczek Founder & Digital
marketer

Temat: Marketing Ćwierkany, czyli daj szansę Twitterowi.

140 znaków. Mniej niż SMS. Jednorazowo nie wyślesz na Twitterze dłuższej wiadomości. Czy tak krótkim komunikatem można realizować cele biznesowe, komunikować się ze społecznością? Oczywiście, że tak! ‪#‎Twitter‬ sprawdza się zarówno jako narzędzie sprzedażowe, jak i sposób na podniesienie standardów obsługi klienta. Coraz więcej polskich marek również tworzy tam konta. Podczas prezentacji dowiesz się, jak do nich dołączyć, by skutecznie osiągać wyznaczone cele.
Przedstawi Artur Jabłoński Creative Manager, MSU Publishing / bloger, http://jeszczejedenblog.pl, który pracuje jako pomysłodawca w agencji reklamowej MSU Publishing – wymyśla, planuje i wciela w życie różne projekty reklamowe dla marek o polskim, jak i globalnym zasięgu (między innymi ‪#‎BIC‬, ‪#‎Makro‬, ‪#‎Polpharma‬ czy ‪#‎Danone‬). Wykłada nowe media i media społecznościowe na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Pisze o marketingu na swoim blogu (http://jeszczejedenblog.pl) oraz dzieli się wiedzą z tego zakresu dla branżowych pism i wortali jak „Marketing w Praktyce” czy „Brief”. Więcej...


Obrazek