Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: „Let's play” – o tworzeniu grywalizacji

Czym prawdziwa grywalizacja różni się od „punktyzacji”? Jak tworzyć zaangażowanie konsumentów? Rozmowa na blogu „Rozmowy strategiczne”.
http://marekstankiewicz.blogspot.com/2011/06/lets-play...
Wiktor Szot

Wiktor Szot asystent ds
marketingu i
sprzedaży,
Europejski Instytut
G...

Temat: „Let's play” – o tworzeniu grywalizacji

Grywalizacja po polsku - czyli jak to działa i w czym może Ci pomóc
http://eigb.pl/poradnik/twoj-cel-biznesowy-jest-naszym...

Temat: „Let's play” – o tworzeniu grywalizacji

Wiktor S.:
Grywalizacja po polsku - czyli jak to działa i w czym może Ci pomóc
http://eigb.pl/poradnik/twoj-cel-biznesowy-jest-naszym...

Możecie się pochwalić jakimiś udanymi wdrożeniami w obszarze grywalizacji w biznesie? [mnie głównie interesuje edukacja, ale może coś się zazębi]
Wiktor Szot

Wiktor Szot Specjalista ds.
marketingu w Arteneo
IT

Temat: „Let's play” – o tworzeniu grywalizacji

Paweł R.:

Możecie się pochwalić jakimiś udanymi wdrożeniami w obszarze grywalizacji w biznesie? [mnie głównie interesuje edukacja, ale może coś się zazębi]

Panie Pawle, wdrożyliśmy już kilka projektów grywalizacyjnych w edukacji w obszarze biznesowym, są to między innymi:
a) Hotel Stars - gra zaprojektowana dla uczniów gimnazjów w ramach zajęć z przedsiębiorczości. Tę grę tworzyliśmy ze strony informatycznej, natomiast mechanikę rozgrywki i elementy grywalizacji projektował Marcin Wardaszko z Centrum Gier Symulacyjnych. W ramach rozgrywki uczniowie podzieleni na zespoły wcielają się w rolę twórców i menedżerów wirtualnego Hotelu. Scenariusz gry obejmuje 16 rund decyzyjnych. Kolejne rundy to nowe, coraz trudniejsze wyzwania stawiane przed graczami. Dotyczą one wyzwań natury ekonomicznej, etycznej oraz związanej z problematyką zrównoważonego biznesu. Więcej może Pan się dowiedzieć klikając tutaj.
b) Program szkoleniowy dla Politechniki Poznańskiej , który działa na naszej licencji już od 4 lat. I jest oparty o 5 gier z zakresu komunikacji, negocjacji, zarządzania projektami. Dzięki tym 5 grom jest realizowany przedmiot Kierowanie i Dowodzenie.
c) HRBP – gra stworzona specjalnie pod konkurs TOP PLAY HR Manager dla wydawnictwa Wolters Kluwer
d) Rzeczywistość rozszerzona - Gracz wciela się w postać kierownika projektu, przed który stoi poważne zadanie. Musi on mianowicie zadbać o skuteczną realizację strategicznego projektu. Wspólnie z interdyscyplinarnym zespołem wprowadza na rynek nowy produkt. Gra to rozwija kompetencje różnorodności, jest wykorzystywana na MBA, Kalkstein – posiadają naszą licencję na tę grę.
e) Gra o dystrykt - Gra jest swoistym symulatorem służącym do zdobycia praktycznej wiedzy o wykorzystywaniu nowej strategii sprzedaży w celu zwiększenia wyników w działach sprzedaży. Grę tą stworzyliśmy na specjalne zamówienie firmy Orange Polska w 2014 roku, aby pomóc im w szkoleniu pracowników, a tym samym ułatwić im wdrożenie nowej strategii sprzedażowej. Gra jest kluczowym elementem certyfikacji kierowników salonu.

Jeżeli byłby Pan zainteresowany sprawdzeniem naszych możliwości zapraszam do kontaktu mailowego (wiktor.szot@arteneoit.pl), wtedy będę mógł przekazać Panu dostęp do wersji demonstracyjnych wybranych gier.

Temat: „Let's play” – o tworzeniu grywalizacji

Wiktor S.:
Paweł R.:

Możecie się pochwalić jakimiś udanymi wdrożeniami w obszarze grywalizacji w biznesie? [mnie głównie interesuje edukacja, ale może coś się zazębi]

Panie Pawle, wdrożyliśmy już kilka projektów grywalizacyjnych w edukacji w obszarze biznesowym, są to między innymi:
a) Hotel Stars - gra zaprojektowana dla uczniów gimnazjów w ramach zajęć z przedsiębiorczości. Tę grę tworzyliśmy ze strony informatycznej, natomiast mechanikę rozgrywki i elementy grywalizacji projektował Marcin Wardaszko z Centrum Gier Symulacyjnych. W ramach rozgrywki uczniowie podzieleni na zespoły wcielają się w rolę twórców i menedżerów wirtualnego Hotelu. Scenariusz gry obejmuje 16 rund decyzyjnych. Kolejne rundy to nowe, coraz trudniejsze wyzwania stawiane przed graczami. Dotyczą one wyzwań natury ekonomicznej, etycznej oraz związanej z problematyką zrównoważonego biznesu. Więcej może Pan się dowiedzieć klikając tutaj.
b) Program szkoleniowy dla Politechniki Poznańskiej , który działa na naszej licencji już od 4 lat. I jest oparty o 5 gier z zakresu komunikacji, negocjacji, zarządzania projektami. Dzięki tym 5 grom jest realizowany przedmiot Kierowanie i Dowodzenie.
c) HRBP – gra stworzona specjalnie pod konkurs TOP PLAY HR Manager dla wydawnictwa Wolters Kluwer
d) Rzeczywistość rozszerzona - Gracz wciela się w postać kierownika projektu, przed który stoi poważne zadanie. Musi on mianowicie zadbać o skuteczną realizację strategicznego projektu. Wspólnie z interdyscyplinarnym zespołem wprowadza na rynek nowy produkt. Gra to rozwija kompetencje różnorodności, jest wykorzystywana na MBA, Kalkstein – posiadają naszą licencję na tę grę.
e) Gra o dystrykt - Gra jest swoistym symulatorem służącym do zdobycia praktycznej wiedzy o wykorzystywaniu nowej strategii sprzedaży w celu zwiększenia wyników w działach sprzedaży. Grę tą stworzyliśmy na specjalne zamówienie firmy Orange Polska w 2014 roku, aby pomóc im w szkoleniu pracowników, a tym samym ułatwić im wdrożenie nowej strategii sprzedażowej. Gra jest kluczowym elementem certyfikacji kierowników salonu.

Jeżeli byłby Pan zainteresowany sprawdzeniem naszych możliwości zapraszam do kontaktu mailowego (wiktor.szot@arteneoit.pl), wtedy będę mógł przekazać Panu dostęp do wersji demonstracyjnych wybranych gier.

Tylko, że mi chodzi o wdrożenia związane stricte z grywalizacją, a nie grami - np. takie coś - http://lekcjeprzedsiebiorczosci.pl/o-projekcie/
Wiktor Szot

Wiktor Szot Specjalista ds.
marketingu w Arteneo
IT

Temat: „Let's play” – o tworzeniu grywalizacji

Paweł R.:

Tylko, że mi chodzi o wdrożenia związane stricte z grywalizacją, a nie grami - np. takie coś - http://lekcjeprzedsiebiorczosci.pl/o-projekcie/


Niedawno zakończyliśmy realizację projektu unijnego, w ramach którego stworzyliśmy narzędzie do tworzenia biznesplanów oraz analiz SWOT. Po uzupełnieniu treści, narzędzie generuje raport w formie wniosku o dofinansowanie unijne. Wniosek ten jest tak przygotowany i sformatowany, aby można było wysłać go od razu do adekwatnego urzędu w celu zgłoszenia się o dofinansowanie dla swojej działalności. Narzędzie to jest w pełni zgrywalizowane, pozwala również użytkownikom pracować w grupie. Użytkownik dostaje nagrody/odznaki za uzupełnianie brakujących treści. Odznaki te pokazują stopień ukończenia wniosku. Odznakami tymi można pochwalić się na facebooku, co jest ciekawym rozwiązaniem dla kogoś, kto pracuje w grupie. W roli eksperta do sprawy grywalizacji wystąpił tutaj Marcin Wtykło.

Dopinamy jeszcze formalności związane z projektem, dlatego jeśli jest Pan zainteresowany, mogę wysłać prezentację z opisem funkcjonalności oraz screenami z narzędzia. W tym celu proszę o wysłanie wiadomości na adres wiktor.szot@arteneoit.pl.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia



Wyślij zaproszenie do